Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משהו מטורף... לי יש שריטה על רכבות הרים, מישהו יודע איפה זה?
בסופרלנד אם אני לא טועה....

 

 

נראה מגניב...

 

מישהו היה במגדל הגבוה במלון סטטוספירה בלאס וגאס?:drinking::evilbat:

 

אני הייתי...:screwy:

ג.

אני הייתי. Your Point Being?

הייתי גם ביוסמיטי פארק בלילה, כשאחד הדובים מהשכונה החליט לפתוח את תיבות אכסון האוכל כמו קופסאות טונה.

פורסם
בסופרלנד אם אני לא טועה....

 

 

אני הייתי. Your Point Being?

הייתי גם ביוסמיטי פארק בלילה, כשאחד הדובים מהשכונה החליט לפתוח את תיבות אכסון האוכל כמו קופסאות טונה.

בסטטוספירה,שם למעלה כשעפתי,הרגשתי שנשמתי עולה השמימה:shock2:

 

ולחשוב שהלכתי לאיבוד,לבד, ביוסימיטי פארק(כשחברה שלי מחכה ברכב):screwy:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

עליתי על משהו דומה בארה"ב.

מי שננוסע לאורלנדו, מרחק שעה וחצי נסיעה מהפארקים של דיסני-לנד המוכרים

ישנו פארק שנקרא "בוש-גרדן".

 

ברחבי הפארק, שכולל את כל המתקנים שאפשר לחשוב עליהם, ישנם 4 רכבות הרים שונות, שלכל אחת קונספט שונה.

 

אחת שבה יש 7! לופים רצופים!!! (לופ הכוונה לסיבוב מלא של הקרונות)

בשניה יש סיבובים בתצורה של בורג שקודחים אותו

 

והגדולה מכולם, דומה מאוד למה שרואים פה בתמונה, רק ששם המסילה היא מעל הראש של הרוכב.

זה מן כסא תלוי כאשר אתה ממש יושב באויר.

פחד איימים! אבל אפשר לגמור מהחוויה!:-)

 

אמיר.

פורסם
זה נראה יותר מפחיד (או לחילופין, אידיוטי).

לאס וגאס.

כל מה שרואים זה רק החימום...

השטרונגול שם באמצע מעיף אותך כמו טיל אוויר-אוויר גבוה מעל השמיים של ווגאס...

זה היה אהממ... אין מילים!

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

ג'ורג'יו, אני חושב שחלה אי הבנה קטנה.

הייתי על הגג של הסטרטוספירה, אבל כשראיתי את המתקן הזה למעלה שמעיף אותך לטיזינעמו, אמרתי לעצמי "זה כבר ממש, אבל ממש מוגזם".

ד"א, האמריקאים מטומטמים.

עוד ד"א, יש רכבת הרים נחמדה מחוץ לניו יורק ניו יורק. לא יצא לי לעלות עליה. :|

האמת מתקני שעשועים ממש לא עושים לי את זה.

פורסם

אהמממ...

 

חוויה אלוהית:loco:

 

אחריה גם הרכבת מסביב ניו-יורק ניו-יורק נראית ילדותית...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
עד שתזכה להביא למישהי בתחת.

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

מעודן ובטעם טוב כתמיד...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אהמממ...

 

חוויה אלוהית:loco:

 

אחריה גם הרכבת מסביב ניו-יורק ניו-יורק נראית ילדותית...

ג.

עליתי על הדבר הזה בלילה.... חוויה מטורפת אחת מהמטורפות בחיי (וכן, נתתי למישהי בתחת...)

 

הקטע הכי מטורף זה שהרגליים באוויר והבניין דק ככה שאחרי בערך רבע שניה שמעיפים אותך למעלה אתה לא רואה כלום מתחתך מלבד הרגליים שלך ו 250-300 מטר של אוויר עד האדמה. ובטך שאתה לא רואה מתי העמוד שמעלך מסתיים. וכמובן שאחרי שהגעת לשיא הגובה יש נפילה חופשית שוב בלי לראות כלום :)

 

פשוט מהנה...

אם עליתי על המתקן בצבע אשכנזי לבן משוזף מעט, יצאתי לבן כמו סיד :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...