Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 4 כדאי?


רנו
שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב לא של דני , הרכב של ארז !

הרכב אכן שנת שבעים וחמש .

ברכב לא מותקן שום מגבר אורות .

לרכב קוראים עליזה .....

 

 

אהההה .... שנה טוב. לכל חברי מועדון רנו 4 ולכל האספנים בכלל , ד״ש חמה מקנדה הקרירה !

אהלן דני !

 

בחייתק אתה בקנדה, אולי תקפוץ לרגע ללונדון כנס לליבור' ותגיד שהבאת להם, הרבה הרבה חסה, נראה לי שמאז שהאוזון

 

התדלדל ,יש שם גם פחות חמצן, נראה לי שהעולם כולו יתחרפן...:wink:

 

שנה טובה וכל טוב.:-D:-D:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שנה טובה !

 

לכל חברי מועדון רנו 4 בעבר בהווה ובעתיד,בארץ ובחול'

 

וכן לכל הטוקבקים שגולשים ומלווים את השרשור הארוך שלנו

 

הרבה הרבה בריאות שנת בטחון שגשוג הצלחה !!!!:lol::lol::lol:

%7BB9FEF944-A7BA-48A8-AA56-952DABB0D98C%7D.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי ,

המון תודה על ההסברים המפורטים בשחתינו הטלפונית , לאחר שמשכתי מעקף לכויל ומעקף לסטרטר עם רצף נכון

של חוטי הפלג הרכב הניע בנגיעה הראשונה !

עכשיו נשאר :

1.לבדוק איך מבטלים את המעקפים ומה מקצר בעצם .

2.לבדוק מה מקצר את האורות הקדמים והאחורים .

 

כיף גדול שיש חברים כאן בקבוצה שנכונים לעזור ותורמים מניסיונם הרבה בנושא .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי ,

המון תודה על ההסברים המפורטים בשחתינו הטלפונית , לאחר שמשכתי מעקף לכויל ומעקף לסטרטר עם רצף נכון

של חוטי הפלג הרכב הניע בנגיעה הראשונה !

עכשיו נשאר :

1.לבדוק איך מבטלים את המעקפים ומה מקצר בעצם .

2.לבדוק מה מקצר את האורות הקדמים והאחורים .

 

כיף גדול שיש חברים כאן בקבוצה שנכונים לעזור ותורמים מניסיונם הרבה בנושא .

 

אני מאושר בשבילך ,שהצלחת להניע ולא להשאירה בשטח,

 

נקבע יום ,אני יבוא עם כלים ומודד ונמשיך על התקלות האחרות

בינתיים שנה טובה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שיש את אבי וטוב שאבי מבין בחשמל רכב ....

לצערי לא יכולתי לעזור כי אני מבין רק במכונאות רכב ....

כל הכבוד למועדון רנו 4 ולכל החברים !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כיף גדול !

תודה לכולם וכמובן שנה טובה !

בהזדמנות זו מעדכן שאני ממשיך במרץ ובחושך לעבוד על ה 78 שבתהליכי שיפוץ .

כאמור משאבת מים , רדיאטור ומאוור שהיו שבורים הוחלפו מה 82 התורמת ,הסוויץ הגיע

והשבוע אני מחליף לה את הנוזלים ומחבר את צינורות הרדיאטור וכמובן מחליף גלגלים לאלו שלא קרועים .

משום מה לא מצליח לעלות תמונות שלה אבל היא תיהיה אחות נהדרת לעליזה .

בברכת חג שמח !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חג שמח לכול חברי במועדון

ולכול מי שקורא את הברכה

מאחל לכולנו בריאות והגשמת משאלות

ושנמשיך לאהוב את הנסיכות שלנו

עופר

 

אמן :-D:-D:-D ואמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

הבוקר ובעזרתו האדיבה ביותר של אבי נפתרו בעיות החשמל בעליזה !

כזכור הסוויץ לא תפקד , סטרטר מניע רק אם מקצרים אותו , אין אורות , אין איתותים וקימים כמה וכמה קצרים .

הבוקר ישבנו אני ואבי 5 שעות ( !!! ) ופתרנו את מרבית הבעיות ( נשארו 2 בעיות פשוטות שנמשיך בשבוע הבא ):wink:

מחמם את הלב לדעת על האחווה הקימת !

אבי תודה ! אתה גדול !

111.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

הבוקר ובעזרתו האדיבה ביותר של אבי נפתרו בעיות החשמל בעליזה !

כזכור הסוויץ לא תפקד , סטרטר מניע רק אם מקצרים אותו , אין אורות , אין איתותים וקימים כמה וכמה קצרים .

הבוקר ישבנו אני ואבי 5 שעות ( !!! ) ופתרנו את מרבית הבעיות ( נשארו 2 בעיות פשוטות שנמשיך בשבוע הבא ):wink:

מחמם את הלב לדעת על האחווה הקימת !

אבי תודה ! אתה גדול !

חן חן

ארז !

 

נשאר

1 לחבר את הזהרת חום מנוע(חשוב) ולחץ שמן לנורה מס 2 בפנל משמאל ,בדקתי לאן בספר. הואיל ולא כתוב תפקיד על הפנל.

נורית ראשונה זה הטעינה במודלים שאין שעון מתח בצד ימין.

2.מנוע וישר תקוע, אגב אני חושב שבמודלים הללו יש רק מהירות וישר אחת, על כל פנים המנוע יפורק ואשפץ לך אותו, אני חושב שמנגנון הנדנדה של הווישר, הוא הבעיה, וככל הנראה תוקע את המנוע, רק לאחר הפירוק נהיה חכמים.

3. שמתי לב שנורית וינקר אחורית שרופה, כדאי שתחליף.

כללי-.ממליץ שתמנע מנסיעות ארוכות עד שנחבר את כל נוריות ההתרעה. ומפסקי הדש שניתקת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז !

 

כמעט שכחתי מה שדיברנו,

 

דווח לרם מילון ,כדי שיעלה אותך על אתר רנו 4 בישראל

 

פרטיים שלך ושל שתי המכוניות עליזה ו ה 78 ,כדי שתגיע למפגשים,ותהפוך

 

לאחד מהמניין. :lol::lol::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אבי

 

-לגבי רם , שלחתי לו במייל את הפרטים

-לגבי נורית וינקר - הוצאתי ניקיתי - פועלת כשורה !

-נשאר להתמקד בוישרים ונורות הפאנל ( הזכוכית של לוח השעונים מה 82 הוא לוח זהה רק שב 82 יש מקרא מלא ! - השבוע אעתיק אותו לעליזה )

שוב תודה על הנכונות וההרתמות .

 

לגבי שיפוץ ה 78 ( בלה ) אז החלפנו לה את כל הגלגלים , הורדנו את הגג הקרוע ( חברנו גג מתומנים מה 84 ) , הבאתי פנסי איתות קדמים , איתותי צד ופנסים אחורים - אחבר אותם השבוע , כזכור כבר החלפתי לה משאבת מים , צינורות דלק ומים , פילטרים ,

רדיאטור , מאוורר , ידית גיר , סוויץ , שמן גיר , מים ירוקים , מיכל עיבוי , מיכל מתזים , גלגלים ועוד ..

בשבועות הקרובים אצטרך להחליף מיכל דלק ( שנפגע ממלגזה בהובלה ) ומשאבת בלם ( שכרגע מתפוררת לאחר 20 שנה בחום של הערבה ) ואת החזית .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאפאמוביל החדש !!!! שימו לב!

האפיפיור הארגנטינאי ממשיך להפגין עממיות :

תרגום מכתבה בדף פייסבוק Famiglia Cristiana :

פופמוביל חדש

האפיפיור פרנסיס להגיע אל כיכר סנט פטרוס על סיפון 4 רנו. מי יודע מ מאיפה הוא צץ? של כל papamobili הוא כנראה הפשוטה ביותר של ההיסטוריה של הוותיקן. זה הגיע האפיפיור מהקצה של העולם ממשיך להראות סימנים בטון של ההתמדה שלה. חלומות של הכנסייה עניים לעניים או מלח על סיפון המכונית scomodissima. ימשיך להדהים אותנו האפיפיור Bergoglio, עם הפשטות שלה וטוענת מחוות היומי שלו כל כך גדול כוח סמליים. גם על הסיפון R4. (פ אנפוסי) — עם אנה מריה גרופלו פלמה מריה פרארי, חואן סזאר Muscellini, וינצ'נזו Linard.

 

1240252_10151838701127937_1407707686_n.jpg

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151838701127937&set=a.82175622936.69982.71682892936&type=1&theater

שמוליק

 

Citroen Mehari 1970

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אבי

 

-לגבי רם , שלחתי לו במייל את הפרטים

-לגבי נורית וינקר - הוצאתי ניקיתי - פועלת כשורה !

-נשאר להתמקד בוישרים ונורות הפאנל ( הזכוכית של לוח השעונים מה 82 הוא לוח זהה רק שב 82 יש מקרא מלא ! - השבוע אעתיק אותו לעליזה )

שוב תודה על הנכונות וההרתמות .

 

מצוין !

שים לב כאשר אתה מפרק את מנוע הוישר מ-82 שהינה הצעירה ביותר, קיים סיכוי טוב שיש לווישר שתי מהירויות, וזה מנוע מתקדם יותר ,פרק את כל המכלול, לא את המנוע ראשית פרק את הווישרים מבחוץ ,לאחר מכן מתא הנהג שחרר את הברגים שמהדקים את כל המכלול

ושמור את הברגים אומים ודסקיות, רק לאחר שלמדת איך לפרק, תיגש לעליזה, ותעשה אותו דבר,אני סבור שהחיבורי מכלול צריכים להיות זהים כי השלדות\בודי די זהים.

 

תחתוך חוטים ארוכים ככל האפשר,

 

ותתחיל לסמן עם נייר מסקינטיפ צבעים את כל החוטים, שאת מנתק , כאשר שני המכלולים יהיו בידך, תקפיץ לי ואני ישפץ את שניהם

 

אזהרה על תתיז שמן בנקודות המעבר ,יש שם גומיות איטום נגד גשם והשמן חלודה יעכל אותם . בעמוד 175 בהיינס יש דמיון.

 

לדעתי כל המכלול כולל המנוע, אמור ליפול את תנתק 3 או 4 ברגים ראשיים.

 

 

 

יש פירוט, י תכן שיש גם מעצורים,(לא בטוח ) מבחוץ ,לאחר שתפרק את זרועות הווישר , תביט היטב!

 

בהצלחה !:lol::lol:

 

דווח ביצוע !היזהר מנחשים.:-( גש ביום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...