Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 4 כדאי?


רנו
שימו לב! השרשור הזה בן 1336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 4.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קיימת בעיה נפוצה ברנו 4, עקב סגירה ופתיחה של מכסה המנוע, קורה שהחוטים ,שמזינים את הפנסים הקדמיים וכן אורות החניה

 

נמצאים בתנועה כל העת, בדוק שלא נצבטו או חשופים ,

 

כמו כן בדוק את מסלולי צמות החוטים שנעים מכיוון קיר האש לחלק הקדמי, אם אינך מוצא ויזואלית, נתק את המנורות

 

ובדוק באמצעות אום מטר קצר לשסי כאשר הפיוז בחוץ והמפסק האורות סגור, עליך לראות נתק התנגדות אין סופית, אם לא ,הקו שמקצר

 

ימצא מיד כהתנגדות נמוכה כלפי המינוס או השסי.

 

המתג מתחמם כי הוא רואה קצר מלא למינוס ,או לשסי, זה בתנאי שלא חיברת או שינית חיבורים על מפסק הסויטש

 

כמו כן בדוק את חוט הברקס אם אינו חשוף לשסי.

 

בהצלחה !

 

הי אבי

בנוסף אין ניצוץ . אני מתחילת השבוע אחלחף את הכוהיל ולאחר שנפתור את זה נתקדם לאורות .

דרך אגב החוטים שלמים לגמרי .

 

תודה ושבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אבי

בנוסף אין ניצוץ . אני מתחילת השבוע אחלחף את הכוהיל ולאחר שנפתור את זה נתקדם לאורות .

דרך אגב החוטים שלמים לגמרי .

 

תודה ושבת שלום

ארז שלום !

 

אין ניצוץ, הואיל ויש לך קצר על קו ה-פלוס 12 וולט, איך תבדוק?

1. נתק את החוט שמגיע לכויל מכיוון המפתח, תזהה בפשטות, מאחר והצד השני של הכויל מחובר לדיסטריביוטור לפלטינות

 

2. לאחר שהרמת חוט זה באוויר בדוק, שוב את האורות, אם יש אורות ,יש לך קצר פנימי בכויל, או שהפלטינות שלך התקצרו

מסיבה שהיא ואז הכויל מתחיל לרתוח, מחמם את בית המפתח ומעמיס את האורות, אבל שוב ,עליך לבדוק באיזה מצב במפתח אתה נמצא.

 

3. אפשרות נוספת שיש לך קצר על קו האורות שלא נובע כלל מהכויל אלא קצר על אחד החוטים לתאורה וזה מונע ממתח תקין להגיע לכויל וזו הסיבה להעדר ניצוץ.

4 מה גם ,שרואים בתמונה של העליזה שהתעסקת במערכת החשמל של המאוורר הפנימי, אגב החוט למאוורר הפנימי מגיע אף הוא מהמפתח בדוק אם הוא לא נוגע בשסי, וזה מקור כל הבעיה. אלו 2 חוטים אפורים בד"כ.

 

דווח מה העלו הבדיקות המוצעות ונתקדם

בהצלחה !

 

שבת שלום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר לדעת אזה חלקים מוצעים למכירה?

 

חלקים מכניים חדשים, משאבות ,צינורות, אטמים ועוד .. בקרוב אני אהיה במחסן ואני יבדוק בדיוק מה יש לי.

חבר מועדון ה-5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלקים לרנו 4-5:

 

צלחות בלם קדימה 200 ש"ח

משאבה מרכזית - 200 ש"ח

בקלית אחורית רנו 4 - 50 ש"ח

משאבות גלגל - 50 ש"ח ליחידה.

בקלית איתות קידמית רנו 4 - 40 ש"ח

בולג'נט עליון או תחתון - 40 ש"ח ליחידה.

תושבות מנוע לרנו 4 ( צריך דוגמא) לא בטוח שזה של רנו 4.

סט מייסבי טלטל עובר סייז 0.50 - 100 ש"ח

משאבות איזון רנו 4- 50 ש"ח

משאבת דלק רנו 4-5 200 ש"ח

סט אטמים קרטר מנוע רנו 4 - 150 ש"ח

זרוע הגה רנו 4-5 - 150 ש"ח ליחידה.

 

עדיף לשלוח תמונה של החלק הישן לראות שזה מתאים.

ניתן לשלוח תמונות למספר : 054-6884877 אסף.

חבר מועדון ה-5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלקים לרנו 4-5:

 

צלחות בלם קדימה 200 ש"ח

משאבה מרכזית - 200 ש"ח

בקלית אחורית רנו 4 - 50 ש"ח

משאבות גלגל - 50 ש"ח ליחידה.

בקלית איתות קידמית רנו 4 - 40 ש"ח

בולג'נט עליון או תחתון - 40 ש"ח ליחידה.

תושבות מנוע לרנו 4 ( צריך דוגמא) לא בטוח שזה של רנו 4.

סט מייסבי טלטל עובר סייז 0.50 - 100 ש"ח

משאבות איזון רנו 4- 50 ש"ח

משאבת דלק רנו 4-5 200 ש"ח

סט אטמים קרטר מנוע רנו 4 - 150 ש"ח

זרוע הגה רנו 4-5 - 150 ש"ח ליחידה.

 

עדיף לשלוח תמונה של החלק הישן לראות שזה מתאים.

ניתן לשלוח תמונות למספר : 054-6884877 אסף.

 

אני מבין שהמחירים האלה בגלל שסוף העולם מתקרב ?? ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אבי ,

ראשית תודה רבה , מאוד מעריך את העזרה והידע המקצועי .

האוטו תקוע ליד גדרה , הגעתי לשם היום עם 2 כוילים נוספים , חיברתי ואין ניצוץ :cry:

כמובן יש סטרטר רק שמושכים פלוס מהמצבר אחרת אין אפילו סטרטר.

קצר רציני .

 

לאחר מכן הלכתי לעבוד טיפה על 78 , הרכבתי את משאבת המים , המאוורר והרצועות .

 

כיצד להתקדם עם עליזה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אבי ,

ראשית תודה רבה , מאוד מעריך את העזרה והידע המקצועי .

האוטו תקוע ליד גדרה , הגעתי לשם היום עם 2 כוילים נוספים , חיברתי ואין ניצוץ :cry:

כמובן יש סטרטר רק שמושכים פלוס מהמצבר אחרת אין אפילו סטרטר.

קצר רציני .

 

לאחר מכן הלכתי לעבוד טיפה על 78 , הרכבתי את משאבת המים , המאוורר והרצועות .

 

כיצד להתקדם עם עליזה ?

 

ארז עכשיו הכל מובן.!

 

עדיין יש לך קצר על קו האורות. או על קו ה-12 וולט רק בהכנסת מפתח.

 

המטרה הראשונה שלנו להחזיר את הרכב הביתה

 

לצורך כך תכין חוט באורך מטר לערך , מומלץ צבע אדום.

 

1. נתק את החוט המגיע לכויל מכיוון קיר האש איך תזהה? יש שני חוטים שמגיעים לציידי בקבוק הכויל אחד הולך למפלג דיסטרוב' בו אתה לא נוגע!

 

החוט השני בו נתמקד , תרים אותו באוויר, במקומו תחבר את החוט האדום ,מהבורג הפנוי הזה ,בכויל ותחבר ישירות לפלוס של המצבר.

 

2. כבה את כל האורות.

 

3.הכנס מפתח ותן סטרטר הרכב אמור להניע ,בתנאי שהמצבר לא התרוקן מקסימום תספק חשמל מרכב אחר

 

4. סע הביתה בזהירות כי אתה אולי ללא וינקר

5. חשוב ביותר עם הגעתך הביתה,נתק את החוט האדום מיד לאחר שהוצאת המפתח, כי הרכב לא יכבה עד שלא תנתק את החוט הזמני. מה גם שאסור להשאיר חיבור זה קבוע ,הואיל ויחמם את הכויל אם הפלטינות סגורות וירוקן את המצבר.

 

3.אני תקווה שאין לך קצר רציני יותר מכיוון הדיודות באלטרנטור.

 

ומדובר רק בקו האורות.

 

בצע ודווח תוצאות

שבוע טוב אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז !

 

עוד שתי שאלות לי אליך ?

 

1. האם התקנת מגבר שמע או רדיו חדש בעליזה ?

 

2. כתבת בשרשור שהחלפת סויטש מפתח לרנו 4 חדש, האם החלפת מפתח זה בעליזה ?

 

3, האם החלפת בעליזה את מוט מפסק האורות השמאלי ?

 

3,בדיקה נוספת שבאפשרותך לבצע היא בדיקת קו האורות חניה ,דרך, וגבוה , זאת אומר כדי לשלול קצר על קו האורות

 

גש לרכב, אל תכניס כלל מפתח כלשהוא לסויטש ,הפעל את האורות בתנאי שהפיוזים תקינים,

 

סובב בלבד את מוט האורות לאור חניה, עבור לאור דרך ומשוך לאור גבוהה ,אם כל השלבים האלו עובדים, אין לנו בעיה בקו האורות.

 

תודה אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שהמחירים האלה בגלל שסוף העולם מתקרב ?? ...

 

סוף העולם כנראה עוד לא מתקרב, אבל כמוך אנשים אני "אוהב" המחירים שלי מאוד נמוכים ! אפילו מצחיקים כי אם אתה כזה גאון ומבין גדול לך תחפש בכל הארץ את החלקים האלה ונראה כמה כסף ירצו ממך בחנות !

 

ועל זה נאמר :

 

אתה רוצה תקנה , אתה לא רוצה אל תקנה.

חבר מועדון ה-5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף העולם כנראה עוד לא מתקרב, אבל כמוך אנשים אני "אוהב" המחירים שלי מאוד נמוכים ! אפילו מצחיקים כי אם אתה כזה גאון ומבין גדול לך תחפש בכל הארץ את החלקים האלה ונראה כמה כסף ירצו ממך בחנות !

 

ועל זה נאמר :

 

אתה רוצה תקנה , אתה לא רוצה אל תקנה.

 

נראה לי שהבנת הפוך

 

אני דווקא התכוונתי למחירי סוף עונה, אני אפילו חושב שהם נמוכים, סט פקונג שילמתי 200 ללא קרטר אתה מבקש כולל קרטר 150

 

לא מבין למה חשבת הפוך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי ידידי מספר דברים שעלו בבדיקות :

 

1.לא הוחלף סויץ בעליזה אלא סוויץ הוחלף ברנו שמשתפצת בימים אלו .

2.לא הותקן רדיו אחר בעליזה .

3.מתג האורות הוחלף מספר פעמים ( יש לי שניים ) על מנת לבדוק האם המתג מקצר .

4.ברגע שמחברים את החוט האחרון / תחתון על מתג האורות ( חוט ירוק ) ומדליקים אורות אזי נשרף הפיוז .

5.אין סטרטר כלל ברכב .

6.כאשר מושכים פלוס מהמצבר ישירות לכוויל אזי יש סטרטר וסויץ פתוח תמיד אך אין ניצוץ ולכן הרכב כלל לא מניע .

7.אין כלל אורות גל שמדליקים ללא החוט האחרון למעט אור נמוך והאורות האחורים דולקים ללא איתותים וללא אור בלם

 

מה לדעתך יכול להיות הכיוון ..?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי ידידי מספר דברים שעלו בבדיקות :

 

1.לא הוחלף סויץ בעליזה אלא סוויץ הוחלף ברנו שמשתפצת בימים אלו .

2.לא הותקן רדיו אחר בעליזה .

3.מתג האורות הוחלף מספר פעמים ( יש לי שניים ) על מנת לבדוק האם המתג מקצר .

4.ברגע שמחברים את החוט האחרון / תחתון על מתג האורות ( חוט ירוק ) ומדליקים אורות אזי נשרף הפיוז .

5.אין סטרטר כלל ברכב .

6.כאשר מושכים פלוס מהמצבר ישירות לכוויל אזי יש סטרטר וסויץ פתוח תמיד אך אין ניצוץ ולכן הרכב כלל לא מניע .

7.אין כלל אורות גל שמדליקים ללא החוט האחרון למעט אור נמוך והאורות האחורים דולקים ללא איתותים וללא אור בלם

 

מה לדעתך יכול להיות הכיוון ..?

 

האימייל שלי נמצא באתר של רם מילון תקרא לי שם ואתן לך את הנייד בלי בעיה, אין לי את הטלפון שלך !

אתה יכול לבקש את הטלפון שלי גם מרם מילון !

סעיף6 לא הגיוני אם הרמת את החוט פלוס מהכויל, וחיברת במקומו חוט ישירות למצבר, הסטרטר עדין לא צריך לעבוד , אלא אם תחבר חוט עוקף גם מהפלוס ישירות לסטרטר או לנקודת הפיקוד שלו, אם גם במצב זה אין לך ניצוץ, ולטענתך החלפת כויל

 

בדוק שלא הפכת את הכויל, על הכויל מסומן פלוס ועל הבורג השני מסומן מינוס או כתוב באנגלית gup בורג זה הולך לכיוון הפלטינות. יכול להיות בהחלט שאם אין ניצוץ וזה קורה, מהמשחקים הללו ,אולי נדבקו הפלטינות או נשרפו מכל הניסיונות ,תפתח דיסטריביוטור

 

תביט על הפלטינות ותנקה את המגעות עם נייר לטש עדין ביותר ותנסה שוב, רק לפני כן תהדק את חוטי המתח הגבוהה

 

2, לגבי החוט הירוק ,הרכב של דני זה מודל 75 ,קיימת אפשרות שהתקינו לו בזמנו מגבר אורות, מגבר אורות זה ממסר

 

מעין קוביה 5על 5 על 7 יושב אולי על קיר האש , הוא מקבל פקודה במצב אור דרך ותפקידו להעביר ישירות מתח ללא מפלי מתח של החוטים הישנים לאורות כך שבמקום 9 וולט לדוגמא, נוכחות הממסר הזה ,תספק מתח מלא לאורות, יכול להיות שסליל הממסר נדפק או הקו אליו נצבט, בעת עבודות המכניקה שערכו לאחרונה ברכב לאחר שנרכש.

3. בדוק עד כמה שזכור לי יש חוט ירוק שמגיע למנוע וישר, בכל הרנו 4 החוט הזה גלוי וזה מקור לצרות , יתכן מצב ,כאשר פרקת את יחד' -המאורר הפנימי ככל הנראה הזתה את החוט ממש על מנוע הווישר במודל 80 ומעלה זה חוט ירוק.

4. בדוק גם את אוטומט הוינקר, נראה לי שכל הבעיות החלו לאחר החלפת המאוורר הפנימי.

 

אין מצב ש החוט הקבוע לכויל באוויר ובמקומו חיברת חוט ישירות למצבר ואין ניצוץ, זה עיניין פרטי ללא קשר לכל המתגים ברכב או הפיוזים בדוק שהחוט המוביל מהמינוס של הכוויל לכיוןן הדיסטרובוטור לא התנתק ?

 

בהצלחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא של דני , הרכב של ארז !

הרכב אכן שנת שבעים וחמש .

ברכב לא מותקן שום מגבר אורות .

לרכב קוראים עליזה .....

 

 

אהההה .... שנה טוב. לכל חברי מועדון רנו 4 ולכל האספנים בכלל , ד״ש חמה מקנדה הקרירה !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...