Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנחת בדרום הארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנו מנחת בדרום נטוש, אין אף אחד.

עכשיו עלה רעיון של לארגן מיפגש שם באיזה יום שבת.

המקום ממש גדול, אורך של כ-800 ורחב מאוד, איכות האספלט טובה.

תפתחו קצת את הראש ותחשבו מה אפשר לעשות שם :!:8)

2pac

west side

פורסם

לא, אבל אין לי בעיה לפרסם תמונה כזאת אבל רק ביום שישי שאני אחזור מהבסיס.

 

אתה רוצה לדעת משהו מסויים :?:

2pac

west side

פורסם
לא, אבל אין לי בעיה לפרסם תמונה כזאת אבל רק ביום שישי שאני אחזור מהבסיס.

 

אתה רוצה לדעת משהו מסויים :?:

קודם כל, תעשה כמה צילומים שנראה על מה מדובר

 

אבל כדאי קודם לספר "מה זה" דרום הארץ בשבילך

איפה בערך המקום.

 

במחשבה שנייה, אל תספר פה בפורום.

תשלח הודעה לאחד האנשים הרציניים פה בפורום

שילכו לבדוק...

Race Smart

פורסם

אם מדובר בערד, אין סיכוי.

המנחת הוא בבעלות מועדון הטיסה המקומי והוא סגור.

קיימנו שם מספר מרוצי קארטינג עד שהוא הועבר לידיים של הטייחים.

מאז הם לא מאפשרים לאף אחד פרט, למכסחות דשא המעופפות שלהם, להכנס לשם.

פורסם

בדרום אני מכיר 2 מנחתים שפתוחים ולא בשימוש.

 

מנחת מצדה והמנחת שנמצא באיזור של מצפה רמון (אם אני זוכר נכון)...

 

הבעיה עם שנייהם היא שרואים את הרכבים שבמנחת - מהכביש הראשי ...

 

דני G.

פורסם
בדרום אני מכיר 2 מנחתים שפתוחים ולא בשימוש.

מנחת מצדה והמנחת שנמצא באיזור של מצפה רמון (אם אני זוכר נכון)...

הבעיה עם שנייהם היא שרואים את הרכבים שבמנחת - מהכביש הראשי ...

דני G.

 

וגם האספלט... אני לא רוצה להחליף עדיין צמיגים... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מנחת מצדה מצויין לליגה של היונדאי אקסטרים.

יש שם יותר בורות מאספלט וכמות חצץ ואבנים שחבל על המכוניות.

פורסם

שנמצא 54 דקות נסיעה מדימונה (בקושי), שמועות שהמסלול כבר לא במצב שיכול לאפשר נסיעות "מיוחדות" :lol:

 

 

באם יצא לי להגיע לדימונה בחודש הקרוב, אני אקפוץ לבדוק מה קורה שם. המקום בהחלט נטוש.....

פורסם
בדרום אני מכיר 2 מנחתים שפתוחים ולא בשימוש.

 

מנחת מצדה והמנחת שנמצא באיזור של מצפה רמון (אם אני זוכר נכון)...

 

הבעיה עם שנייהם היא שרואים את הרכבים שבמנחת - מהכביש הראשי ...

 

דני G.

 

מצפה רמון בהחלט בשימוש, גם אם דל למדי.

יכול להיות מענין לפתוח מול איזה ססנה :p

פורסם
אם מדובר בערד, אין סיכוי.

המנחת הוא בבעלות מועדון הטיסה המקומי והוא סגור.

קיימנו שם מספר מרוצי קארטינג עד שהוא הועבר לידיים של הטייחים.

מאז הם לא מאפשרים לאף אחד פרט, למכסחות דשא המעופפות שלהם, להכנס לשם.

 

אכן מדובר במנחת בערד אבל כבר מזמן אין שם טיסות והמנחת פרוץ לחלוטין. בדוק :!:

2pac

west side

פורסם

ביקרתי במנחת ערד לפני כמה חודשים

המנחת סגור לגמרי ויש בו מטוסים קלים

לא נראה לי שסגרו אותו.

I don't drive fast, I fly low

פורסם
כמה חודשים

אתה יודע דברים משתנים

 

 

דברים באמת משתנים.

היתי שם אתמול ואין שם אפילו גדרות, הבדויים הורידו שם הכול כדי להגיע יותר מהר לכפרים שלהם באמצע שום מקום :shock:

2pac

west side

×
×
  • תוכן חדש...