Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 שאלות

1. מישהו יודע מה ההבדל בין הS600A לS600S בדיאמונד אודיו ?

2. כעקרון אני מחפש עוצמה מאוד חזקה, אבל גם שתיהיה איכות טובה.. אבל חשוב לציין שעוצמה יותר חשובה לי מאיכות, אני אוהב לשמוע בווליום גבוהה מאוד. עכשיו מה לדעתכם הקומפוננט שהכי יתאים לי במגבלות שציינתי קודם? הוא יהיה מוגבר או על JBL 75.4 או בגישור רוקפורד 301X.

 

תודה לכל העונים

פורסם

קודם כל בשביל כוח צריך חשמל ככה שאם גישור זה האופציה הכי טובה שלך לחשמל אז תשתמש בה.

שנית ההבדל הוא ש A מייצג אלומיניות וS משי. כמובן להצגת החומר המשמש לטוויטר.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אין לי בעייה להשתמש בכל הרוקפורד בשביל הקומפוננט.

אתה יכול לענות לי על השאלה השנייה ? מה הכי מתאים לי מבחינת עוצמה בתקציב הזה ובהגבלת מקום הזאתי?

ומה עדיף אלומיניום או משי בטויטר של הדיאמונד אודיו ?

תודה

פורסם

המלצה שלי לקומפוננט שאתה יכול למצוא בארץ בטווח המחירים שלך היא:

בארץ

1.כמו שכבר נכתב פה זה הקומפוננטו6.5ואינטשוMorelוHYBRID6ו(מה שמחבר בין עוצמה לצליל יפה)

המחיר הזול בארץ (חדש)1,399 ¤-שזה קצת יותר מהטווח שלך אבל שווה כל לירה

או

2.קומפוננטו6.5ואינטשוRockfordוP162Sו (באיכות סאונד מצויינת ונקייה)

המחיר הזול בארץ (חדש) 1,065 ¤\

 

בחו"ל

למרות לפי הדגמים הנ"ל אם כבר אתה באמת בהחלטה שבחו"ל לקנות תנסה דגמים איכותיים ברמה של

Hifonics או Focal.

 

מקווה שעזרתי ואלו למעשה דעותי OHA11

נ.ב

ציינית כבר שעדיף לך בארת

1.יש לך תמתקין שלך

2.תאחריות בארץ

3.תחסוך תכסף בטיסה...(חחחח)

×
×
  • תוכן חדש...