Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מחפש בעל מקצוע שיכול לשפץ ואו לייצר גלגלי שיניים בת"א קיבלתי שם של שמואלי ובניו ברח, הרצל לצערי ב-144 הם אינם מופיעים אודה על עזרתכם 0577331109

מחפש אקס של SPITFIR ואו HERALD

עמיצור

פורסם

שלום

בסגולה יושב לו בחור מדהים , איש שעושה הכל ומרתך הכל.

הוא תיקן לי את הידית נעילה של הגג בCTI שלי, ואף אחד אחר חוץ ממנו לא הסכים לגעת בזה אפילו כי זה סגסוגת אלומיניום(הזבל של הזבל של החומר)...

 

הוא ריתך ועשה לי עבודת קודש ממש יותר חזק מהמקורי!!

 

לך אליו הוא נקרא "אייבי ריתוכים" הוא פשוט גאון, למשל ג'אנטים אחרי תאונה אכולים לגמרי ועם שברים הוא מחזיר למצב חדש... זה לא יאמן מה האיש הזה עושה , גם תיקונים של סדקים בבלוקים של מנועים , ואפילו הוא מוכן לייצר לי צנרת לפילטר פתוח מנירוסטה כולל נשמים כולל הכל , אין הבחור גאון , והוא גם הכי נחמד בעולם.

 

ממולץ ביותר!

פורסם
באיזה גלגלי שיניים מדובר כי יתכן ויש לבצע בהם צמנטציה (הקשיה).

בברכה - רפי לין :-)

שוב רפי הקדים אותי....

 

גלגלי שיניים מסוימים עוברים תהליך של הרפיה והקשייה. החלק הפנימי והחיצוני בעל חוזק שונה...

ג"ש הוא לא סתם חתיכת ברזל עגולה עם שיניים יש הרבה "שכל" בהם...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

נכון מאוד.

 

בדרך כלל גלגלי שיניים מפלדה מסוגסגת המכילה 0.2 אחוז פחמן, יש לבצע טיפול טרמי הנקרא צמנטציה.

 

בטיפול זה מחדירים פחמן לשכבה החיצונית של הפלדה ואז בזמן החיסום רק השכבה החיצונית מקבלת דרגת קושי גבוהה מאוד (על-מנת עמוד בשחיקה) ובשטח החתך הפנימי דרגת קושי נמוכה יותר.

דבר זה מבטיח את עמידות גלגל השיניים במאמצים משתנים מחזורים ובמאמציי נגיפה.

איזה כייף לי :)

פורסם

היה מפעל לייצור ותיקון גלגלי שיניים ברחוב תושיה בתל אביב, בערך מול "מטרו". השמועה אומרת שהם עברו לרחוב קרוב. אתה יכול להתקשר לדיסקל שגם יושבים ממול ולשאול.

פורסם

מצטרף להמלצה לאייבי ריתוכים...

 

הבחור יוצא תעשיה אווירית מומחה בכל מה שקשור ואפשרי במתכת.

 

בעבר ריתך סדק בגיר באופל שהיתה לי, מקצוען

 

הוא אפילו מתקן רדיאטורים מאלומניום של אופנועים כבדים...

×
×
  • תוכן חדש...