Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מחפש מקום עם צמיגים טובים מפירמות ידועות אך לא יקרות.

אני לא רוצה להתעסק עם כול הפירמות הסיניות והקוראניות הלא ידועות שיש.

אודה לכם מאוד אם תגידו לי היכן כדאי ,אני מהמרכז (חולון).

בתודה מראש .

פורסם
שלום לכולם אני מחפש מקום עם צמיגים טובים מפירמות ידועות אך לא יקרות.

אני לא רוצה להתעסק עם כול הפירמות הסיניות והקוראניות הלא ידועות שיש.

אודה לכם מאוד אם תגידו לי היכן כדאי ,אני מהמרכז (חולון).

בתודה מראש .

SAVA

185/60/14

זוג ב-450 ש"ח

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

צמיגים גרועים כמו ה SAVA EFFECTA

לא היו לי בחיים. מדובר באחד הצמיגים הזולים, המיוצר בפולין וצ'כיה, והוא בשימוש ע"י חברות ההשכרה והליסינג בגלל מחירו הזול.

 

הייתי ממליץ להרכיב את צמיגי "אולסטאר" מבית אליאנס, הם טובים ועמידים יותר.

פורסם

מה שבטוח שצמיגי אולסטאר לא הייתי ממליץ גם לאייבים שלי! במיוחד בחורף!

הצמיגים איומים מכל הבחינות וכשמדובר על כביש רטוב הם סכנת נפשות!

הדייהטסו שרייד שלי הלכה לעולמה בזכותם

:|

 

אם תגיד לנו מה ההגדרה שלך ללא יקר ומה המידה שהרכב שלך נועל אולי נוכל לתת לך הצעות...

פורסם
צמיגים גרועים כמו ה SAVA EFFECTA

לא היו לי בחיים. מדובר באחד הצמיגים הזולים, המיוצר בפולין וצ'כיה, והוא בשימוש ע"י חברות ההשכרה והליסינג בגלל מחירו הזול.

 

הייתי ממליץ להרכיב את צמיגי "אולסטאר" מבית אליאנס, הם טובים ועמידים יותר.

ניתן למצוא 4 צמיגים ב800 ש"ח בת"א כמו כן 4 דנלופ שאיני זוכר את שמם המלא ב700 בבת ים

מידע בפרטי

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אהלן

אז ככה למידה הזו של 175/70/13 לא חסרים צמיגים טובים, ואם כבר תקנה צמיגים איכותיים ומעלה. לדעתי אולסטאר הם סבירים ולא יותר מיזה, יש צמיגים הרבה יותר טובים מהם וגם לא בהפרשים גדולים דוגמת יוקוהמה (שלמידה הזו יש את ה- s-306) ויש גם בארום (אם אני לא טועה דגם בראבורה או ברבוריס), וורדשטיין T-TRAC או HI-TRAC. גודייר GT2, דאנלופ sp01 שהוא הזול מבין צמיגי דאנלופ ויש את היקר יותר שהוא דאנלופ ספורט 200.

 

כדאי להשקיע בצמיגים, במיוחד עכשיו לקראת החורף.

 

הכי טוב שתעשה סקר מחירים, ותחזור לכאן עם שאלות.

 

בהצלחה, איתמר ג'ורג'.

פורסם
מה שבטוח שצמיגי אולסטאר לא הייתי ממליץ גם לאייבים שלי! במיוחד בחורף!

הצמיגים איומים מכל הבחינות וכשמדובר על כביש רטוב הם סכנת נפשות!

הדייהטסו שרייד שלי הלכה לעולמה בזכותם

:|

 

אם תגיד לנו מה ההגדרה שלך ללא יקר ומה המידה שהרכב שלך נועל אולי נוכל לתת לך הצעות...

רכב לא הולך לעולמו בגלל צמיגים לא טובים...

הוא הולך לעולמו בגלל נהג שלא יודע מהן המגבלות של הרכב או של הצמיגים שלו.

פורסם
אהלן

דאנלופ sp01 שהוא הזול מבין צמיגי דאנלופ ויש את היקר יותר שהוא דאנלופ ספורט 200.

 

ה-SP01 הוא ממש ,אבל ממש לא בין הצמיגים הזולים של דנלופ.

 

מחיר צמיג 185/60/14 בדירוג מהירות H הוא 300 ש"ח במקרה הכי זול ,וכבר פגשתי ב-380 ומעלה (לצמיג אחד).

 

לדנלופ יש את ה-LM701, SP490 , SP10 ועוד -כולם זולים יותר.

 

לפותח השרשור , אם תכוון אותנו לטווח מחירים (לצמיג) , אפשר יהיה לעזור יותר.

 

מכיוון שזה קרוב אליך , ההמלצה הכמעט קבועה היא צמיגי אנטון ביפו. למרות תלונות שנשמעו פה ושם - יצאתי מאוד מרוצה ממנו , ולצערי בשנה האחרונה קניתי אצלו כ-30 צמיגים (שלושים ,לא טעיתי , לא , אין לי עדיין פול טריילר ).

פורסם

טוב אז ככה הצמיגים הם לפגו 306

אני חושב על מחיר של 200 250 לצמיג כאשר אני רוצה להחליף את ארבעתם

מצד אחד ,אני לא מעוניין בטייפון וכולי שיש באוטודיפו

מצד שני גם לא רוצה לשים את הכי יקר אלא משהו טוב באמצע,כגון פירלי 6000

וכולי..

פורסם

P6000 לא מחזיק טוב בשמש הישראלית , מתייבש מהר.

 

 

באיזור ה-200 עד 220 תמצא אצל אנטון את הקומהו ,פאלקן ודומיהם.

באיזור 250 אפשר להשיג גודייר GT2 , דנלופ SP490, קונטיננטל אקונוקונטי , ועם קצת לחץ פיזי מתון גם את הקלבר DYNAXER HP2 (שמתי זוג כזה על ה-306 שלי ,מידה 185/60/14 - 270 ש"ח לצמיג).

פורסם

שמר, זה בדיוק מה שהפנצ'רמעכר אמר לי לגבי sp01, שהם הכי זולים. הוא אמר שיש דגם יותר יקר של דאנלופ למידה של הפולו שלי, והוא יותר יקר מה sp01, בכל זאת תודה על המידע.

 

אגב, ממליץ בחום על הקונטי אקו. הרכבתי זוג לפולו, בגשם הם נורא טובים, והם שיפרו משמעותית את נוחות הנסיעה בפולו שלי. גם אני מרגיש שאני מאיץ חזק בגשם האוטו לא עושה גלגלים. האחיזה טובה במפתיע (ציפיתי להרבה פחות לעומת הדאנלופ ספורט 2000 שהיו לי שעשו עבודתם מצויין)

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם
מה דעתכם על Uni Royal - rallye 680 ?

זוג = 500 ש"ח

במחיר של 500 לזוג, כלומר 4 ב 1000 ש"ח ניתן לקנות כבר צמיגים ברמה טובה כגון דנלופ\קלבר\ברידגסטון, אין שום סיבה לקנות מאוטו דיפו יונירויאל, חבל על הכסף.

×
×
  • תוכן חדש...