Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום חיברתי מגבר boss וכאשר האוטו דלוק נשמע רעש שמתחזק עם הלחיצה על הגז

"יללת אלטרנטור" , עליתי הביתה, קראתי 700 ת'רדים בנושא ויש לי כמה שאלות

איך בודקים אם הרדיו דיסק אחראי לרעש או שה-rca אחראי?

ואיזה עוד בעיות יכולות להיות (חוצ מהמגבר -שהוא תקין)???

פורסם

בתור התחלה. תחליף את המינוס של הרדיו למינוס חדש. וכנ"ל המינוס של המגבר.

 

איזה רדיו יש לך?

 

עם ממשיך. תנתק את RCA מהרדיו. (מכשיר כבוי)

ואז תדליק אותו. עם יש רעש. זה או כבלים או מגבר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
החלפתי את נקודת המינוס לנקודה שונה ועדיין יש את הרעש

מה שכן אורך החוט של המינוס הוא מטר- מטר וחצי יש מצב שזה מיזה?

אתה מדבר על אורך המינוס של המגבר?

אתה צריך שהוא יהיה חצי מטר גג, ובעובי של הפלוס שהעברת למגבר. (בדרך כלל במערכות ממוצעות שמים 8G)

ועל הדרך תאריק גם את הHU שלך.

פורסם

תודה רבה על העזרה מחר בבוקר אני יתחיל לנסות את כול הקומבינות

לגבי האורך של המינוס מהמגבר אני יקטין אותו לחצי מטר יתכן כי זאת הבעיה

פורסם

אם חיברת את הRCA כשהרדיו דיסק היה מוזן לחשמל אז יש מצב ששרפת לו את המינוס וזה לא כל כך קריטי

 

מה שתעשה זה הדבר הבא:

אפילו אם לא נשרף ליתר ביטחון כך חוט חשמל לא עבה במיוחד קלף את הקצוות שלו ולפף סביב חיבורי הRCA לרדיו דיסק ולאחר מכן את הקצה השני תחבר לאחד הברגים של הרדיו דיסק ולאחר מכן חזק את הבורג עליו ככה שיחזיק אותו (רצוי עם סופית U קטנה אבל אפשר גם רגיל שזה בעצם המינוס.

היה לי את אותה בעיה ובעזרת ניאו או אבי מהפורום הכל פועל כמו שצריך ואת מה שרשמתי בו אני יודע בזכותו שוב תודה אבי.

 

דבר שני תבדוק אם חיברת לRCA הנכון ולא לשום RCA אחר, המינוס הזנה למגבר מאוד חשוב ותדאג לעשות אותו טוב.

אצלי הוא מחובר בעזרת סופית לבורג הפנס האחורי ויש עוד מלא נקודות שניתן לחשוב עליהן אבל שיהיה איכותי ולא יוכל להשתחרר במהלך נסיעה

בהצלחה אביתר.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

לי יש בעיה זהה... של יללה מאוד חזקה של האלטרנטור אני ינסה מחר גם לשחק

למרות שאת המינוסים בדקתי ולא אמורה להיות איתם בעיה והRCA ומתח למגבר עוברים בשני צידי הרכב ככה שגם זה לא הבעיה!

פורסם

גם לי יש מגבר בוס, עד כמה שאני זוכר הייתה לי את אותה הבעיה. בזמן האחרון אני לא זוכר את זה, אז אני גם לא בטוח. החלפתי ר"ד ויכול להיות שהמתקין סידר לי שם משהו וזה כבר לא קורה. אני אעדכן.

 

אני מאמין שזה אולי יכול להיות שזה מהמגבר, כי שמעתי מכמה אנשים עם BOSS שיש להם את הבעיה הזאת.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

שלום לכולם!

(הצגה קצרה של עצמי: שמי יונתן, אני ממעלה אדומים, נוסע על רנו מגאן שנת '97, בן 19.5 - הצגה יותר מפורטת תבוא בהמשך - ובמקום המתאים לכך)

 

סאונדמן (ובעצם כל אלה שייעצו עד כה בנושא),

היום במקרה ראיתי את הת'רד הזה, אז החלטתי להגיב, ולשאול שאלה:

 

יש לי רמקולים של מורל מקדימה ומאחור

- קומפוננט מילניום 100W RMS,

- 6X9 פולס 150W RMS חדשים - לפני שבוע)

- HU של SONY - CDX-M9900

- מגבר חדש (לפני שבוע) של Premier (=> מה לעשות, זה הפשרה היחידה שנאלצתי לעשות בינתיים בקשר לאיכות סאונד)

את כל המערכת התקנתי ביחד עם חבר, והכל (נראה לי) נשמע בסדר בהתחלה... אבל עכשיו גם אצלי החלה ה"יללת אלטרנטור" הזאת....

 

אציין שבגלל מחסור בזמן, לא הספקתי לחבר את המגבר לקיר בבגאז', אז הוא פשוט שכב שם... ופעמיים הכבל של המינוס התנתק לי באמצע נסיעה...

כבל המינוס מחובר ומחוזק (בצידו השני) לאחד הברגים של הפנס האחורי, כלומר, הנקודה שלו היא נקודה טובה, וגם הכבל עצמו לא יותר ארוך מ40 ס"מ....

 

ועכשיו לשאלה: פעלתי לפי מה שהומלץ כאן וניסיתי לנתק את כבלי הRCA אחד אחרי השני (כשהHU מכובה)....

ונתקלתי בתופעה הבאה:

כאשר כל ארבע חיבורי הRCA מחוברים למגבר, אז שומעים את היללה... אבל ברגע שאני מנתק את אחד הזוגות (לא משנה איזה) (או של הקדמיים או של האחוריים), אז היללה מפסיקה.

אבל מה שחשוב זה, שכשכל אחד מהזוגות RCA פועל לבד, אז הכל נשמע בסדר גמור,

כלומר, אני כבר יכול להגיד בביטחה שלא מדובר בכבלים עצמם.... אבל אני מניח שזה איכשהו קשור אליהם...

 

האם למישהו יש רעיון, איך עוד אפשר לאבחן איפה הבעיה?

 

בתודה מראש,

יונתן.

בברכה!

יונתן.

פורסם

יש לי שאלה .

 

כאשר אני מסובב את הסוויץ באוטו של חברה שלי , אז דרך הרמקולים שומעים . רעש צווחני למשך 10 שניות, האם זו היללה שמדובר עלייה?.

 

 

אם כן.. מה ההשלכות של התקלה?.

פורסם
יש לי שאלה .

 

כאשר אני מסובב את הסוויץ באוטו של חברה שלי , אז דרך הרמקולים שומעים . רעש צווחני למשך 10 שניות, האם זו היללה שמדובר עלייה?.

 

 

אם כן.. מה ההשלכות של התקלה?.

זה לא זה

אודי A4

דימה.

פורסם
לי יש בעיה זהה... של יללה מאוד חזקה של האלטרנטור אני ינסה מחר גם לשחק

למרות שאת המינוסים בדקתי ולא אמורה להיות איתם בעיה והRCA ומתח למגבר עוברים בשני צידי הרכב ככה שגם זה לא הבעיה!

טוב הבוקר ניסיתי את השיטות שהמליצו פה...

RCA שונה זרוק במרכז הרכב - לא עבד

מינוס שונה לרדיו - לא עבד [כולל ניתוק האנטנה וניסיון של כמה נקודות מינוס]

מינוס שונה למגבר - לא עבר [עבר ניקוי של המינוס וגם כמה נקודות שונות]

החלפת מגבר - לא עבד [היה לי מגבר ספר החלפתי בניהם אין הבדל]

הוצאת הרדיו מהדש וניתוק האנטנה כדי לבודד אותו - לא עבד

 

ניסיתי את הבדיקה של ניתוק הRCA מהמגבר אז אין רעשים

רוב הסיכוי שהבעיה היא איפשהו ברדיו כי שמשחקים עם הכבלים שם הרעש טיפה משתנה או שנוספות ונעלמות הפרעות אבל לא הצלחתי להבין מה הבעיה כי את המינוס החלפתי האנטנה הייתה מנותקת והRCA שונה

 

המתח למגבר הוא כבל ישיר למצבר המינוס הוא כבר מאוד קצר למתחת למושב האחורי ישר לגוף הרכב.

 

עוד דבר זה שכבר המתח והRCA עוברים במקור בשני צידי הרכב ככה שגם זה לא אמורה להיות הבעיה

 

מה לעזעזל הבעיה!

פורסם

ניסיתה את הרעיון של החוט בין המינוס של הRCA ?לרדיו דיסק

דרך הגב מאוד מומלץ לנסות לחבר איזה דיסקמן לחיבורי הRCA מאחורי הרדיו דיסק כך תדע יותר טוב, אם יש הפרעות זה בכבל אם אין הפרעות זה ברדיו דיסק.

אני תקוע אם אותה הבעיה אבל אני חושב שנוצרה לי לולאה של המינוס כך ש עוד איזה שעה

אני אנסה לסדר את זה.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...