Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שביתת דלק


ישי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשלח במייל:

 

 

 

נכון שאנחנו מדינה קצת לא ממושמעת מכל הבחינות

אבל אחד כמוני חייב לנסות ולשנות את המדינה שלנו

עושים עלינו כסף- ואין פה לאנשים עבודה כמו שצריך ולכולם יש משפחה גדולה

אנחנו צריכים את הכסף שלנו לבזבז על דברים יותר חשובים ולא על ----->דלק>-----

 

אז שימו לב – 10-10-05 יום שני.... משעה 08:00 עד 12-10-05 בשעה 20:00

1- לא נכנסים לתחנות הדלק בארץ

2- לא רק שלא קונים גם חוסמים את הכניסות לכל תחנות הדלק בארץ

כדי שהחארות של המדינה שלנו לא יהרסו לנו

3- הכי חשוב להפיץ לכל הרשימות תפוצה שלכם

 

רק בזכותכם ובעזרתכם יורידו לנו את מחיר הדלק היקר מאוד

אתם לא מתגעגעים למחיר 1.90 לליטר? אז יאללה הפיצו ועשו

 

לפרטים נוספים ולתכנון השביתה נא להתקשר לאמיר 0507272344

 

יום נעים ובהצלחה לכולנו!!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מחיר של 1.9 ש"ח לליטר בחיים לא יחזור..

גם אם המדינה תוותר על כל המס שהיא מרוויחה מהמכירה של הדלק, הוא עדיין יעלה באיזה ה4-5 ש"ח..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם אני חשבתי על לחסום תחנות,

אבל מה אם אנשים צריכים למלאות דלק בדחיפות.. כאילו הם לא יתחילו לנסוע על מים מיניראלים..

אז, מה שאפשר להגיד זה, שבאמת ביום הזה אני לא המלא דלק, אבל מה אם היום למחרת? כולם ירוצו למלאות..גם אם אני אצתרך למלא, אני אעשה ג'סטה עד מחר, ואתדלק מחר... (כלומר 11.10) נראה אם זה יעזור..לדעתי לא, אבל מה אכפת לי לנסות.. לראות תחנות דלק ריקות זה גם נחמד..

פורסם

לדעתי כוונת המשורר הייתה למחות גם נגד מס הבלו המופקע שהמדינה גובה על כל ליטר דלק.

 

בלי המס שהמדינה לוקחת המחיר ירד מתחת ל5 ש"ח לליטר. לא זוכר בדיוק כמה אבל רק הבלו זה מעל 2 שקלים לליטר.

 

בכל מקרה, ברור שמחיר של 1.90 לליטר לא יחזור.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

למס הבלו יש מטרה נוספת למעט גביית מיסים.

המס בעצם ממתן את תנודות המחירים, כך שלא ישתנו לפי השינוי הדרסטי במחיר הנפט.

ללא הבלו, מחירי הדלק היו משתנים כל חודש, כמו בארה"ב.

לא שאני מצדיק את המס, אבל זהו המצב לצערינו.

פורסם
למס הבלו יש מטרה נוספת למעט גביית מיסים.

המס בעצם ממתן את תנודות המחירים, כך שלא ישתנו לפי השינוי הדרסטי במחיר הנפט.

ללא הבלו, מחירי הדלק היו משתנים כל חודש, כמו בארה"ב.

לא שאני מצדיק את המס, אבל זהו המצב לצערינו.

אבל גם שיש את מס "הבלו" המחירים משתנים כל חודש!! כלפי מעלה. \

 

מס הבלו הוא 2.23, ואז מוסיפים מע"מ והגענו ל-3 שקלים. על כל ליטר המדינה מרוויחה בסביבות 3 שקלים. חוצפה.

פורסם

מטרת הבלו היא בלימת תנודות מחירי הדלק ? אתה רציני ?

 

הלוואי ומחירי הדלק בארץ היו משתנים כל חודש כמו בארה"ב - רק בחודש האחרון הם השתנו לפחות 3 פעמים... ותמיד לכיוון הלא נכון. :?

 

אם "זה המצב" אז צריך לשנות אותו.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
מטרת הבלו היא בלימת תנודות מחירי הדלק ? אתה רציני ?

 

הלוואי ומחירי הדלק בארץ היו משתנים כל חודש כמו בארה"ב - רק בחודש האחרון הם השתנו לפחות 3 פעמים... ותמיד לכיוון הלא נכון. :?

 

אם "זה המצב" אז צריך לשנות אותו.

מחירי הדלק בארץ משתנים פעם בחודש, החודש המדינה העלתה את המחיר בהדרגה, תוך שלושה ימים, מ-5.90 ל-6.23, ולא ישר 33 אגורות. בעיקרון המחירים נקבעים בסופו של כל חודש לפי ימי מסחר האחרונים בחודש, לפי מחיר חבית נפט.
פורסם

לכל המשועממים בשבת, כזה דבר שמעבירים באייסיקיו לא יעזור, שילמדו לארגן שביתה, לחסום את הממשלה שיורידו את הבלו כי בין כה מעליית המחירים הם מרוויחים יותר

 

לראייה, בשנת 2000 מחיר חבית נפט עמד בסביבות ה10 דולר

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

רעיון נחמד, אבל ברגע שהכניסה של התחנה תחסם, בעל התחנה ירים טלפון למשטרה ויקח מספר דקות עד שהכניסה תפתח שוב.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רעיון לא נחמד ולא רציני...

תחנות הדלק והנהגים לא אשמים!

תארגנו הפגנה כמו שצריך ומול מי שצריך(רמז-הם נמצאים בירושליים).

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

תחסמו תחסמו, ככה יהיו לי פחות רכבים לתדלק, אני היחידי בכל התחנה מלא לחץ ועומס...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

צריך לעשות את זה!!! ולא בתור משהו חד פעמי אלא לעיתים קרובות כדי שידעו עד כמה זה פוגע בכיס.

 

אני מצטרף לעניין :bad-word:

פורסם

למה לא ביום כיפור? רק אז תזכה בהענות מדהימה לקריאה. נראה למישהו שאפשר לחבר יותר משלושה אנשים במדינתנו היקרה, למחאה מאורגנת ועוד בנושא כלכלי.

×
×
  • תוכן חדש...