Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי רוצה לדעת האם יש הבדל בהספק של המנוע בין ה-1600 לבין ה1800 של הלאנטיס בשנתוני יצור שאחרי 2001? , ואם כן אז מה ההבדל ביניהם?

 

 

אופס...לא הפורום הנכון...מצטער, אם אפשר אז להעביר בבקשה.

פורסם

מה זאת אומרת מה ההבדל?

 

הנפח? כח? מומנט?

1600 הוא 109 כח סוס

1800 הוא 114 סוסים

ה1800 הרבה יותר מתאים לנסיעה נורמלית.... מתוך נסיון של שניהם.

פורסם

ה 1800 (1840) הרהב יותר מהנה לנסיעה הוא לא עייף כמו ה 1600 של מאזדה וגמיש מאוד יחסית ל1600 פעולת מנוע שקטה יותר ועם צלילים נמוכים יותר ויפה יותר שום נסיעה לא באמת מזיזה ל1800. עוד שעה אני נוסע לכנרת עם ה 1800 שלי... תענוג של אוטו וחסכוני מאוד מחוץ לעיר

פורסם
ה 1800 (1840) הרהב יותר מהנה לנסיעה הוא לא עייף כמו ה 1600 של מאזדה וגמיש מאוד יחסית ל1600 פעולת מנוע שקטה יותר ועם צלילים נמוכים יותר ויפה יותר שום נסיעה לא באמת מזיזה ל1800. עוד שעה אני נוסע לכנרת עם ה 1800 שלי... תענוג של אוטו וחסכוני מאוד מחוץ לעיר

מה תצרוכת הדלק שלך בעיר ומחוץ לעיר.



×
×
  • תוכן חדש...