Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה???? איך הגעת לנתון המטורף הזה לתיבה אטומה???126 ליטר = 4.5C^F שזה אולי מתאים לתיבה אטומה ל4 סאבים....וזה בשביל הסאב הזה כמו FREE_AIR...

 

תיבה אטומה שתהיה טובה לסאב שלך היא בסדר גודל של 1.1-1.25 C^F.

או במילים 30-35 ליטר.

בתיבה פתוחה אתה תאבד את התדרים הגבוהים, תהיה לך הענות טובה יותר בתדרים הנמוכים יותר אך זה בא בחשבון על האיכות והדיוק של הסאב.

אם אתה מחפש סאב ש"ינגן" כלומר יתן הענות מקסימלית על ספקטרום התדרים החל מנקודת החיתוך(בסביבות ה90-80HZ), עדיף לך ללכת על תיבה אטומה כמו שפירטתי.

אך זה יבוא בחשבון על העוצמה.

מה לעשות כל עוד לא מדובר על סאב SQL, תצתרך לבחור בין 2 דברים:

1.איכות.

2.עוצמה.

מצד שני, סאב טוב בעוצמה סבירה (350-500 וואט RMS) שהוא איכותי ובעל תגובות מהירות יתן לך גם עוצמה וגם דיוק והענות טובה על כל הספקטרום.

המאק אודיו מקסימום-מאק לא ממש נכלל בקטגוריה הזאתי, מצטער עם מישהו נעלב, אך זה החיים.:).

under construction..

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חיפשתי באינטרנט נתונים על הסאב ותאכלס לא מצאתי עליו כלום

בכול אופן חישבתי לו לפי המחשבון של אוטו סאונד וזה מה שיצא

אפילו הבאתי קישור , אתה יכול לבדוק בעצמך

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
חיפשתי באינטרנט נתונים על הסאב ותאכלס לא מצאתי עליו כלום

בכול אופן חישבתי לו לפי המחשבון של אוטו סאונד וזה מה שיצא

אפילו הבאתי קישור , אתה יכול לבדוק בעצמך

אחי, הוא נתן את הנתונים של הסאב.

ומה אתה חושב שאני עשיתי...הצבתי בתוכנה לראות את הענות וזה הנפח הרצוי..

128 ליטר זה תיבה מטורפת לSPL, זה אולי מתאים ל2 סאבים של אקליפס טיטניום לDG DRAGS.:)

אפילו IDMAX שזה סאב של 1000וואט RMS, מומלץ תיבה של 1.4C^F, שזה רבע ממה שהמלצת לו.:)

under construction..

פורסם

אז לא הבנתי.. חלק מכם אומרים לי שצריך בשביל הסאב תיבה אטומה בנפח 30-40 ליטר וחלק אומרים שצריך תיבה אטומה בנפח 130 ליטר

 

עכשיו כמו שלא ציינתי מחר אני מביא את הסאבים.. קניתי שתיים בגלל זה לא יהיה לי מקום לשני תיבות של 130 ליטר אבל אם הנתונים הנכונים צריך שני תיבות של 40 ליטר עם זה אין בעיה

 

ואני ממש לא רוצה להתבאס מהתיבות שאני אבנה בעצמי

אז השאלה נשאלת ככה אם אני אעשה תיבה לכל אחד מהם בערך בין 35-45 ליטר אטומה הם ישמעו טוב

אני צריך שהם ישמעו לי טוב גם בתדרים נמוכים..

פורסם

אין בערך אתה צריך נתונים שמומלצים לסאב שאותו אתה הקונה,

 

אם הסאב כבר אצלך תבדוק בחוברת שקיבלת איתו את הנפחים המומלצים לתיבות אטומות.

130 ליטר זה באמת המון אבל לא בהכרח לא נכון,לדוגמא ה-COMP VR של קיקר

מומלץ על תיבה אטומה בין 28-130ליטר כשהגדולה היא לSQ מקסימלי כביכול.

תיבה אי אפשר לבנות בצורה שרירותית כי זה יכול לגרום נזק לסאב.

תבדוק בחוברת או עם זה שאתה קונה ממנו את הסאב לנפחי תיבה מומלצים לסאב הזה

(גם אני לא מצאתי את ה-MANUAL של הסאב הזה).

פורסם

אוקיי סבבה.. אני אחפש בחוברת של הסאב מחר

תודה לכולם על העזרה..

 

תודה רבה

 

אביעד

 

נ.ב

כבר היה לי סאב כזה ושרפתי אותו.. ולא קיבלתי איתו חוברת על הסאב..

פורסם

אז יכול להיות שבאת הסאב הזה צריך תיבה של 128 ליטר אטומה?

 

ונראה לי שירדתי מתיבה אטומה ואני אלך על תיבה פתוחה כי אני רוצה שהוא יפיק את התדרים הנמוכים ממש יפה וחזק..

 

מה אתה אומר?

 

תודה.. אביעד

פורסם

אני פשוט בהלם מהתגובות כאן...

שאלה כ"כ פשוטה, אבל אף אחד מה"מומחים" לא מסוגל לענות עליה כמו בן אדם...

126 ליטר תיבה אטומה? כדאי שתבדוק איך אתה עובד עם התוכנה הזו בן אדם.

 

אבי, תבנה תיבה של כ- 1CF, ובליטרים זה 30.

אני ממליץ על מידות פנימיות (שים לב שהדגשתי פנימיות)

גובה = 15 אינץ'

רוחב = 15 אינץ'

עומק = 8 אינץ'

 

זה אומר שכשאתה מתכנן את התיבה, תוסיף עוד את עובי העץ (מומלץ 17 מ"מ MDF, לא צריך יותר)

לעוד שאלות, אתה יודע היכן אני.

 

גל

פורסם

אין על מה, באמת.

התיבה תנגן לך היטב, ולא תהיה עוד אחת מאותן one note wonders שלא משנה איזה תדר,

הן נשמעות אותו הדבר... :)

פורסם

לא הייתי ממליץ על התיבה שגל הציע.

 

תיבה פתוחה בתדר של 30HZ (בנפח של 30ליטר) תפיק הענות שטוחה יותר מאשר אותה תיבה סגורה.

 

ואם כבר אתה רוצה תיבה רצינית יותר לסאב, הייתי הולך על 60L פתוחה עם כיוון ל26-28HZ.

היא תפיק תדרים נמוכים בצורה מעולה.

 

נ.ב אם אתה רוצה תיבה לSPL, יש את האופציה האחרונה. הוספתי גרף של השוואה:

תיבה פתוחה 30L @ 28HZ גרף ראשון (ירוק)

תיבה אטומה 30L (של גל). גרף ראשון & שני. (צהוב)

תיבה פתוחה 60L @ 27Hz גרף שני (ירוק)

תיבה לSPL 25HZ+55HZ @ 120L לשתי הסאבים (פנים מול פנים) סגול.

 

שתהייה סגור על תיבה, אין בעיה תגיד והתוכנה מחשבת מידות מדוייקות בהתחשבות עובי העץ ונפח הפורט.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...