Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו תמיר, ממש כשרון צרוף...

הצלחת לתת לו תשובה, בלי לענות לו בכלל.

אין לי בעיה שתחלוק עלי, להיפך, כולם מוזמנים...

אבל אם אתה כבר טורח, אז תהיה מספיק סבלני לפרט לו:

מידות, גודל פורט, וכו'...

כי אחרת - זה לא כ"כ עוזר לו שאתה רק ממליץ על משהו ג'נרי (כללי)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תמיר על איזה תיבה דיברת האחרונה שהתכוונת פנים מול פנים

שהיא 120 ליטר?

התיבה האחרונה מסוג 6th Order Bandpass.

 

זו תיבה בנפח כולל של 120L, עם מחיצה באמצע, שהיא מחלקת את התיבה ל2, שכול חלק 60L,

חלק ראשון מכוון ל25HZ חלק שני מכוון ל55HZ במחיצה באמצע יושבים הסאבים שניהם במקביל,

עם פנים מול פנים*.

 

אתה יכול לשנות את הכיון לכול תיבה איך שתרצה, אבל אישית הייתי מכוון ל25+55.

מכול התיבות זו תנצל הכי הרבה את הסאב שלך, אבל כמו שאתה רואה בגרף הסגול הענות לא שטוחה,

היא מודגשת בתדרים שמכוונים את התיבה.

 

ההבדל בין מצב ששני הסאבים באותו הכיוון לסאבים עם פנים מול פנים (NORMAL\ISO-BARIK).

כאשר נכניס 2 סאבים במצב פנים מול פנים תהייה הדגשה חדה יותר על התדרים שכיוונו את התיבה,

וכאשר נכניס את 2 הסאבים במצב רגיל שהם באותו הצד, הגרף יתמלא באזור ה25HZ עד ה55HZ

בלי ירידה חדה כמו בגרף הסגול שהוספתי, וההדגשה תהייה פחות חדה,

מה ישמע יותר חזק? מצב של פנים מול פנים.

 

בעיקרון אם אתה רוצה ללכת לא על תיבה חזקה, הייתי הולך על פתוחה רגיל פחות מסובכת,

זו תיבה יותר מסובכת ודורשת חיבור טוב בין שני הסאבים ושלא יהיה מצב שהגומי של הסאבוופרים יגע אחד בשני כאשר הם פנים מול פנים.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...