Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי.... רוצסטר בהחלט.. אלדברוק עוד יותר קל.....

תנסה הולי ודמון (ועוד כאלה שמיועדים לביצועים)......... אז אתה בעולם של שיט...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
תלגלג כמה שאתה רוצה.....

 

אבל הפרויקטים שהסדנה של דודי ואבא שלו מוצאים הרבה יותר אייכותיים בבניה ובמכניקה ובפינשים

מהקירקוש הזה שאתה קורא לו הקארמן שלי.

אז תן כבוד......... לפני שאתה מלגלג.......

אני לא זוכר שליגלגתי למישהו. שיחיד שמלגלג פה זה אתה.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

למרות שהנושא העיקרי בשרשור הוא שמירה על מקוריות של רכב, פתאום שמתי לב לכותרת.

 

 

צד את עיני המשפט

ותודה לבני ל'
.

אז בעניין הזה יש לי משהו להוסיף.

תודה לבני ל'.

 

היום הגעתי אליו, בהתראה קצרה כדי שיבדוק אפשרות לתקלה שחששתי שקיימת ברכבי.

הוא בדק, הסביר לי את תהליך הדיאגנוסטיקה שלו, והרגיע אותי שהכל תקין.

כל זה בסבלנות ואכפתיות, תוך שימוש בקללות ממיטב הלקסיקון.

אז למרות שהודתי לו פנים מול פנים - אני שמח להודות לו שוב, והלוואי וכל בעלי המקצוע יהיו כמוהו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
kobyiso מה פשר הקשר ?

יש בך המון זעם עצור...נראה לי כמו מקרה קלאסי של פרנויית חשיש.

הגיע הזמן להפסיק ...

:twisted:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
kobyiso מה פשר הקשר ?

יש בך המון זעם עצור...נראה לי כמו מקרה קלאסי של פרנויית חשיש.

הגיע הזמן להפסיק ...

ענק וחזק!

אני גונב לך את הביטוי....

פורסם

עזוב כמו שאמרתי

מה דעתי הכלל תלוי איך מסתכלים על זה

במקרה שלך זה כבר טירוף מה שהולך להיות לך מתחת למכסה מנוע

אני בעד זה מה שטוב לך אתה נהנה מזה סבבה

אז זה לא מקורי אז מה, טוב לך עם זה וזה הכי חשוב

 

אני גם כל פנים של המוס שלי הולך לעצב כמו שאני רוצה הכל בשילוב עם עץ

וגם במנוע גם קצת שטויות אבל בשלב מאוחר יותר

 

ובקשר לנושא אל תענו סתם אם אתם לא מבינים ולא רק בשרשור הזה

כמו שאני קורא פה הרבה שרשורים ושאין לי מושג אני לא עונה

כתובת דואר אלקטרוני

[email protected]

 

בעל FORD MERCURY COMET 74

ו FORD MUSTANG 67

פורסם
חן שכחתי שאתה מהנדס של מכוניות NASCAR ...

ותתפלא זה כן מפריע . זה יוצר וברציה ושמדובר על מנוע בריא זה משפיע.

ולמנוע רגיל זה נזק ארוח טווח...

 

לא מזלזל בצביקה אבל אמרקאיות זה לא הצד החזק שלו...

קובייוסי אתה צודק חלקית, אומנם אמרקאיות הם לא הצד החזק שלי, אך את הקרבורטור,

המורכב אצל נמרוד בפורדLTD אני שיפצתי, לפי בקשתו האישית של נמרוד, ולשביעות רצונו!

בברכה

ושנה טובה!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...