Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם חוקי להרכיב מנוע שונה לחלוטין ברכב מסויים? לדוגמא:

טנדר טויוטה, האם חוקי (עזבו האם אפשרי, כי זה אפשרי) להתקין מנוע כזה ברכב הנ"ל?

או לדוגמא יותר חמורה: האם חוקי להתקין מנוע של חברה אחרת?

עזבו שניה האם זה אפשרי מבחינת המחשב ובלה בלה בלה. האם חוקי!

פורסם

מנוע של חברה אחרת לא נראה לי שחוקי. פעם היו רכבים שיובאו ארצה עם מנועים של חברות שונות. דגם של ג'יפ CJ יובא עם מנוע של דודג' וגם עם מנוע של פורד אם אני לא טועה.

היום זה כבר לא ככה.

לגבי חוקיות העניין - גש למשרד הרישוי \ מכון טסטים וברר אילו מנועים ניתן להשתיל.

לגבי טויוטה (וזה ניחוש בלבד) יש את המנוע 2.5 טורבו דיזל עם 90 כ"ס ומ 2001 הוא שודרג ל 102 כ"ס.

אני חושב שזה יהיה אפשרי וחוקי להשתיל את המנוע (שוב - השערה בלבד).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר

התכוונתי נניח טויוטה טנדר, להרכיב לה מנוע של לנדקרוזר, לא דגם יותר חדש של אותו מנוע, זה ברור שחוקי.

פורסם

אתה יכול להתקשר למשרד הרישוי ולשאול,הם יענו לך אם אפשר או לא.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

כמה דברים,

 

אני מצפה שתענו לי מתוך ידע,כרגע קיימים פה ניחושים.

 

דבר שני, אני לא אתקשר למשרד הרישוי מהסיבות האלה:

סביר להניח שהם בשביתה

ואם בטעות הם לא בשביתה, תענה לי פקידה שלא תדע בכלל מה זה אוטו.

על כן היא תעביר אותי למישהו בדרגה יותר גבוהה, משהו כמו רב שובת.

שסביר להניח שאני מפריע לו באמצע הקפה, וגם הוא יעביר אותי בטח למשהו כמו "המחלקה הטכנית" של משרד הרישוי, ש-כן כן, גם להם אין מושג איך נראה רכב, ואז הם יגידו, תמתין בבקשה, בזמן שהם צריכים לטבול את העוגייה בקפה, אני אמתין, ואז הוא יבין שאני מטריד אותו ושגם ככה אי אפשר לפטר אותו כי הוא עובד מדינה, אז הוא פשוט יגיד לי: אי אפשר! וכל זאת בתנאי שבזמן ההעברות מפקיד לפקיד לא התנתקה השיחה ב"טעות".

זה למה!

פורסם

אם אני הצלחתי לבצע כזאת משימה מורכבת אני בטוח שגם אתה יכול (אתה חייב להעריך את עצמך קצת יותר :-) ).

חוץ מזה שהם כנראה היחידים שיגידו לך ב100%.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

הסיכוי שיאשרו לך הוא אפסי, הם לא מאשרים אפילו עליה בנפח בין גרסאות שונות של אותו מנוע לעיתים.

אני לא רואה שום מצב שבו יאשרו התקנה של מנוע שלא בא במקור עם הרכב

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מצב כזה

 

לקחתי טנדר טויוטה, שמתי כבר מנוע לנדקרוזר, באתי עם טפסים של החלפה והכל, השאלה אם העובד מדינה יודע לקרוא אנגלית ולדעת שמדובר בלנדקרוזר. נניח והוא לא שם לב, כי לפני שבוע אתם יודעים איך עברתי אישור למערכת גז?

ב700 סל"ד הרכב הראה תוצאות לא טובות במכשיר זיהום, אבל עמדתי אני אישית עם מכסה מנוע פתוח, ובזמן שהבוחן בדק, והסתכל במכשיר ורשם אני פשוט החזקתי את כבל הגז בתוך תא המנוע על בערך 1000 סל"ד, והוא אפילו לא קלט. וככה עברתי בלי בעיות. הרכב לא הראה שום סימני זיהום, וCO על אפס.

פורסם

תנסה אחי.. מה הסיכוי שאיזה שוטר יעצור אותך פתאום ויגיד לך לפתוח מכסה מנוע?

וגם אם כן לדעתי אין מצב בעולםםםםם ששוטר יבחין שזה באמת לא מנוע של אותו הרכב שיש לך..

פורסם

אני יכול להשבע שאח שלי עכשיו בבית עושה שיעורי בית.

 

נו אתה עם הדייהו, זה לא עובד ככה, אל תענה אם אתה לא מכיר את התהליך.

פורסם
אני יכול להשבע שאח שלי עכשיו בבית עושה שיעורי בית.

 

נו אתה עם הדייהו, זה לא עובד ככה, אל תענה אם אתה לא מכיר את התהליך.

שמע שמע בחור תתחיל להרגיע עם הציניות וההתנשאות שלך ברור?? פוזות לא כאן ובטח שלא עליי אז תרגיע ומהר

 

בקשר לטסט אז כן יכול להיות שיהיה בעיה אבל חוץ מזה אפשר להיות בראש שקט

פורסם

קצת לא נעים לי להכנס לריב המשפחתי בינכם, אבל לעניינו -

 

לאח הקטן - התשובה שלך לא נכונה. אם יוחלף מנוע ברכב ללא רישוי, אולי שוטר לא יעלה על זה בבדיקה שגרתית, אבל בוחן תנועה, במקרה של תאונה יגלה.

מלבד הבעיות ברישוי השנתי, נסיעה ברכב לא תקני/חוקי, ומעורבתו בתאונה, תביא לחקירה נגדך, ואף להתנערות של חברת הביטוח כלפיך, ותוכל למצוא את עצמך נתבע ע"י המעורבים בתאונה בתביעה אישית (שלא תמומן דרך הביטוח).

 

לאח הגדול - תראה כמה אתה חסר לו, במקום לחפש לעשות דברים בלתי אפשריים ובלתי חוקיים ברכב, עזור לו.

 

ואת הויכוח המשפחתי תמשיכו בחצר/סלון או בהודעות פרטיות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...