Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה אנשים מצאתי שיטה בטעות אך לטובה לאיך להוריד מדבקות מפח הרכב או מהחלונות

מורידים את המדבקה כמה שאפשר בעזרת היד עד שיש רק סימן של הדבק שלא רוצה לרדת.

לוקחים בד שמים עליו קצת דלק והופפפ הכל יורד..

וזה גם לא פוגע בצבע.

לי היה מדבקה על הדלתית דלק והדבק שלה לא רצה לרדת איזה חודשיים

אז סתם עלה לי רעיון לנסות קצת דלק וואלה זה עבד..

 

אם יש לכם עוד שיטות תרשמו אותם פה..

פורסם

שיטה טובה להוריד דבק מהרכב, זה עם ווקס של טרטל ווקס (המשחה הירוקה לא נוזלי) יש בו ממיסי נפט...לשים כמות נדיבה ולשפשף...

פורסם

קבלו חומר מנקה משובח- דלק של מצית זיפו.

זה סוג של בנזין, אבל הרבה יותר מזוקק מבנזין רגיל. מוריד הכל!

זהירות על הצבע...

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם

יש חומר מיוחד לזה,חבר טוב שלי עובד בחברת ניקיון והביא לי חומר מיוחד לדברים כאלו.

החומר עולה ממש גרושים אבל יעיל מאוד ולא פוגע בצבע הרכב.

 

נ.ב

אני כרגע מברר איך הוא נקרא ואיפה ניתן לרכוש.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

זה כבר תלוי באיכות הצבע ובגיל שלו

כבר מספר פעמים ניקיתי משטחים צבועים עם בנזין ולא היתה שום בעיה- רק מנקים כמה שיותר מהר

עם קצת מים וסבון אחרי הבנזין והכל בסדר

אבל בכ"ז רצוי להזהר קצת עם דלק זיפו כי הוא קצת יותר אגרסיבי, אז לבדוק קודם את יציבות המשטח

מעבר לזה- הוא מתאים לניקוי כל מיני דברים ולא רק שאריות דבק- כל דבר על בסיס שומני כמעט

זהו, שימושי, שיהיה

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

×
×
  • תוכן חדש...