Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך, JBL 75.4 VS ROCKFORD P4004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה מאוד שי, סחתיין על היוזמה.

אני הייתי בטוח מלכתחילה שהרוקפורד ההנ"ל לא מגיע לקרסולי ה JBL, וזה חיזק את בטחוני.

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כול הכבוד שי אני מוריד את כובע בפניך .....שאחריך כול כך הרבה חודשיים הוכחת משהוא מוחשית!

 

אבל עד כמה המדיקות האלה מדוייקות ומקצועיות? זה מה שמרתק אותי

פורסם

בוא נגיד ככה, מהנדס חשמל שמבין עיניין נתן לי את רוב ההדרכה בכל מה שנוגע למדידות הללו.

אז שאף אחד לא יחשוב שאני המצאתי משהו, כי הכל הוא ....

היתי נותן לו קרדיט כמו שבדרך כלל אני אוהב לתת לאנשים קרדיט, אבל משום מה הוא מעדיף "שקט" .. בן אדם מבוגר.

 

לגבי התוצאות של המדידות שלי, בוא אני אתן לכם קצת לטעום ממדידות אחרות שיצא לי למדוד.. (פורפורציות).

את הMAGNAT TRAXX.

מוצהר לערוץ ב4 אוהם - 75 וואט, מוצהר בגישור - 200 וואט. 14.4 וולט.

נמדד ב13.8 וולט, לערוץ ב4 אוהם - 71 וואט(בערך), נמדד בגישור ב4 אוהם - קצת מעל 200.

 

ALPINE V12 MRV F504

מוצהר לערוץ ב4 אוהם, 50 וואט, מוצהר בגישור - 200 וואט. 14.4 וולט.

נמדד ב13.8 וולט, לערוץ ב4 אוהם - קצת יותר מ75 וואט, נמדד בגישור ב4 אוהם - קצת מעל 200.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתה יכול לתת את הנתונים כמו שנתת לגבי האלפיין והמגנט, הכוונה במילים פשוטוית יותר, 4 אום- ככה וככה וגישור - ככה וככה...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

התוצאות מדברות עבור עצמן, ובכל מקרה

מה לגבי אחוז עיוות, אין לו חשיבות כאן?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
לא הבנתי את כוונתך קלריון.. ?

אני חושב שהוא פשוט רוצה לראות מה ההספק של כל אחד מהמגברים ב 4 אום , 2 אום וכו .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

המדידה התבצעה רק ב4 אוהם ורק לערוץ בודד, לכן זה הנתון היחיד שציינתי.

ערך הנגדים הכולל שיש ברשותי כיום הוא כימעט 200 וואט ב4 אוהם.

 

שיבי עיוות הוא השלכה של ההספק הנמדד.

בוא נתחיל מהעובדה שאנחנו לא בוחרים מגברים לפי כמות העיוות שההגברה שלהם מוסיפה, מפני שאחוזי העיוות של המגברים המודרנים "הנורמלים" אינם שמיעים.

(יש תרד בנוגע ל"איכות של מגברים" אני לא אציין של מי התרד שחס וחלילה לא יבואו ויגידו שאני מפנה אנשים לתרדים שלי וזה עיניין של אגו אישי ולא שיתוף מידע.)

 

העינות גרועה - וקליפינג. הם שינויים שמיעים אשר כן יהרסו לך את הסאונד. וגם פה כפי הנראה אנחנו מתפשרים.

 

צריך לזכור, שהספק הוא לא השלכה של עיוות, העיוות הוא ההשלכה של ההספק.

לכל הספק יש עיוות, העיוות נמדד לפי הספק X. ולא הספק נמדד לפי עיוות X.

 

(כשרואים בתקן מסויים שיש הגבלה לעיוות מסויים, זה גורם לנו לחשוב "כאילו" היה הדבר שמכוונים את המגבר למכסימום העיוות המדובר - ואז בודקים כמה הספק הוא מסוגל לתת עם עיוות שכזה. אז זהו שלא .. התקן רק בא לבוא ולהגיד שההספק הנמדד -אכן- לא חרג מכמות העיוות המדובר.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא היה לי ספקות לרגע אחד אפילו שהרוקפורד האלה נופלים לקנטים...

תודה רבה על התשובה הזריזה שי אני חושב שהוכחתי למישהו שהתווכח איתי משהו בקשר להשוואה הנקאמיצ'י שלי מול הרוקפורד ואני עוד יותר מקווה שהוא יגיב כאן...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני לא מאמין שרוקפורד נפלו כל כך אבל חבר'ה זאת כניראה המציאות...

תודה שי שעשית את הבדיקה והזמן הפנוי שלך שבזבת על הבדיקה ועליי ;)

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

כל הכבוד שי.

 

זאת בדיוק העזרה ששואלים פב בפורום זקוקים לה, ולא סתם המלצות ללא ביסוס רציני( בגלל שלי יש כזה, "ניקל נוצץ").

 

נראה לי שכל בעלי הרוקפורד האמור יושבים ביחד עכשיו ומתכננים תגובה.

לאור הנחרצות של אותם בעלי רוקפורד לגביי "היתרונות" שלו על ה JBL, נראה לי שיקח להם זמן לעכל זאת. אבל הם יכולים להתנחם בעובדה שיש לו ניקל יפה וכבלים מוסתרים.(היו שאמרו שזו סיבה מספיק טובה לקנות אותו).

ושוב שיחקת אותה שי וכן ירבו מבחנים כאלו.

 

תומר.

פורסם

וגם אני לא יודע למה בארץ יש כזה תמכור לROCKFORD כי שתי החברות מצויינות וצריכים לעלות דומה

חברה של 70 שנה של מוצלחות לעומת חברה של 30 שנה מצוינות

שתי החברות טובות מאוד אבל למה כאלו הבדלים במחיר?

גם אם לJBL היה תמכור גבוהה יותר אז הJBL היה נחשב טוב יותר?

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

כנראה שאני כבר זמן רב לא בעניינים...

לפי תגובה שקראתי מבעל חנות מורשית RF בארה"ב:

additionally, (even in your post) people seem to equate Rockford Fosgate with Punch...when in fact, Punch is no longer "Rockford Fosgate", but simply a line of the Rockford Fosgate product offering

 

הוא אומר (למי שמתעצל לקרוא) שפאנץ' כבר לא מיוצרים או שייכים לרוקפורד, אלא רק מוצר שהיא

מוכרת.

אני מניח מכך שרוקפורד מכרה זכויות, או שלעולם לא היו לה על PUNCH.

אגב, זה רק שופך לי קצת יותר אור על כך ש POWER ו PUNCH שונים כ"כ היום.

הפאנץ' נחות, מוצהר ברמות שלא מוסברות טכנית, וניכר כי הוא לא קשור לאחים שלו המבוגרים יותר,

שהיו באמת משהו לדבר עליו.

ואילו ה POWER, נשאר טוב כשהיה, עם הצהרות קרובות (לעיתים אף עולות) על המוצהר, ובנייה

איכותית, למרות שהסדרה האחרונה (שנה זו) נראית לי בנוייה מאוד בצורה לא "מציאותית", ז"א

מגבר של 4X50 וואט זהה בגודלו הפיזי למגבר של 4X150 ואף יותר...

יש כאלו שמסבירים שהם שמרו על המבנה בגלל ההתחממות של המגבר... נניח...

כך או כך, אני דיי סולד מן המוצרים שלהם השנה, וניכר כי רק חלק קטן מאוד משקף באמת את

השם האימתני שרוקפורד היתה עד לא מזמן.

פורסם

גל עזוב כל הציטוטים האלו כבר לא עוזרים בכלום - יש לנו מדידות הוכחות וסימוכין לכך שהרוקפורד אממממ אממממ אממממ דראק! אבל לא נורא זה טוב לכלכלה הישראלית שיש אנשים כמו מידן ושות' שימשיכו לשלם כפול על מגבר שנותן להם פחות מחצי העיקר שבפוזה של החתימה למתה יוכלו לרשום "מגבר : רוקפורד 4004 אימת הדרייברים ועור התוף"

 

בקיצור הכל חרטה ופוזות הג'יי בי אל הוכיח מה זה צרכנות נבונה - ואיך משלמים 850 שקל על מגבר ששווה הרבה יותר ועוד מקבלים אחריות של ניופאן ועיצוב נהדר ביחד עם זה !!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...