Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מערכת קולנוע ביתי DIVX דגם TH-S11 JVC, כוללת: רסיבר, DVD, 5 רמקולים וסאב, הספק 5X30W+סאב 40W, עבודה בפורמטים: Dolby Digital,Dolby Pro-Logic, dts. קורא תקליטורי: MP3, CD-R\RW, JPEG, CD, VCD, DVD-R\RW. קורא קבצי DIVX MPEG4.

 

את זה , כי יש לי jvc בחדר כושר ואני מרוצה ממנה

בקשר לרמקולים פרט איזה רמקולים

וכמה עולה כל העסק הנ"ל

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
שלום,

אם יש משהו שאני ממליץ זה לא לקנות זבל....

 

ביחד איתו קניתי סט רמקולים של פירלס, עלו לי 800 ומשהו במכירה פומבית, לא עשו לי בעיות עד היום(חוץ מפעם אחת שקרעתי להם את הצורה ושרפתי טוויטר של אחד הקדמיים).

בברכה,

אלעד

רמקולים פירלס זה זבל.

אם רוצים לקנות מערכת טובה ,הרמקולים צריכים לעלות הרבה יותר משאר המערכת.

תקנה מערכת ב 800 ש"ח ורמקולים ב 2000 ש"ח והסאונד יהיה הרבה יותר טוב ממה שיש לך עכשיו.

 

AX GT

אם תעשה חיפוש באינטרנט למוצרי סקאל,לא תמצא.

רוב המוצרים שם הם הזמנה מיוחדת שלהם מסין,בדיוק כמו כל שאר המוצרים הזולים שאפשר לקנות בארץ.

התחילו למקור בארץ את מוצרי APEX שהם מוצרים שנימכרים גם בארה"ב.

יש להם מערכות מעניינות במחירים זולים.

אני אישית אוהב מערכות עם סאב ו-5 רמקולים קטנים(לי יש BOSE)

דגם אחד לדוגמה:

http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=7908808&type=1&product=1&=

אייל

פורסם

תשמע,

בזמנו, על איכות אפשר להגיד שהתפשרתי מבחינת הרמקולים.

אבל היום, כששמעתי הרבה מערכות, הם רסיברים, והרבה דברים, אני מבין, שהסכום ששילמתי על הרמקולים הללו, הוא זעום לעומת התמורה שהם נתנו לי עד היום.

יש להם הספק שאני מאוד מרוצה ממנו, סאונד שבהחלט מספק אותי כרגע, וזהו, מה אני צריך יותר מזה?

אה כן! אחריות! בגלל זה קונים חדש ולא נוגעים במשומש! (מניסיון)

עריכה: ולמי שאמר שאין בלאי באלקטרוניקה - שטויות במיץ. יש בלאי ועוד אבוהא!

טרנזיסטורים מתחממים והופלה פתאום יש לך ערוץ מת. יציאה שהתפגרה, קצר, וכו' וכו'.

התנאים בהם שרויים הרמקולים והרסיבר משנים הרבה מאוד, וכל עוד הם לא מאוחסנים בתוך מיכל אטום ומוטבעים בחנקן נוזלי, יש להם בלאי...

בברכה

אלעד

פורסם

תודה לכל מי שכתב תגובות.

א. כל המערכות שכתבתי באות עם 5 רמקולים וסאב.

ב. המחירים שלהם הם 200 ד' ואחת 160 ד'.

בן.

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

הרסיבר לא חזק בכלל וחסר פונקציות הדיוידי פשוט ביותר והרמקולים ככה ככה שמע עם אתה רוצה כול כך מערכת אל תמהר ותקנה את זה כי זה נראה זול זה לא זול בכלל כי עוד מעט ילך לך המגבר ואז תקנה ותקנה עדיף להשקיע פעם אחת וזהו

 

ואל תשכח את המשפט הידוע הזול עולה ביוקר

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...