Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי הפורום שלום !

אני חבר חדש והצטרפתי אליכם היום כשרכשתי סיאט איביזה, אני חייב לציין שבשבועות האחרונים שאני מסייר לי פה בפורומים התרשמתי מרמת המקצועיות, הידע והעזרה שניתנים כאן לכולם.

יש כמה דברים שאני צריך לסדר ברכב ורציתי לדעת מה הדרך הכי טובה:

1.הפלסטיק שמיסביב ליציאה של המזגן שבור איך אני יכול לחבר את החלק בדרך הכי יפה/טובה?

2. הבחור שממנו קניתי את הרכב אמר לי שאת הפילטר הפתוח אפשר לנקות בלחץ אוויר, האם זה נכון?

בתודה מראש....

11תמונה 007.JPG

תמונה.jpg

תמונה 005.jpg

פורסם

לגבי הפלסטיק, הכי פשוט שיכול ליהיות

 

תמרח דבק מגע או מהיר תמתין כמה שניות ואז תצמיד ותלחץ.

 

אל תשים הרבה דבק כדי שלא יתנפח.

בהצלחה.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

לגבי פלסטיקים,

 

תלוי כמה אתה רוצה להשקיע, וכמה חשובה לך האסטטיקה.

אפשר לפרק ולהדביק עם אפוקסי או דבק מהיר.

אפשר לפרק להדביק ולצבוע

אולי תחפש בפירוקיות יכול להיות שתוכל למצוא שם כזה שלם וזבול...

 

לגבי הפילטר, אם אני מזהה נכון , אפשרי- כך מנקים אותו ולא מחליפים כל פעם.....

צריך גם לשים עליו שמן כותנה-

תעשה חיפוש באתר שלהם באינטרנט ותראה.

תתחדש!!

פורסם

לגבי הפלסטיק, חסוך לך את המאמצים בנסיונות הדבקה, כל פעם שתדביק, חלק אחר יפתח לך...

לגבי הפילטר, יש איזה נוזל מיוחד שמנקים איתו, יענו שמים אותו בדלי מים חמים עם נוזל וזה, ואח"כ צריכים למרוח שמן כותנה...

תהנה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לגבי הפילטר :

זרוק אותו ברגע זה לזבל - הוא לא שווה כלום ולא טוב לנסוע איתו עוד מטר אחד !

פילטר אוויר שמנקים עם לחץ אוויר הוא פסול !

יש קיט ניקוי מיוחד שמתאים לנקיון מבלי לפגוע ברמת הסינון שלו .

JDM :twisted:

פורסם
לגבי הפילטר :

זרוק אותו ברגע זה לזבל - הוא לא שווה כלום ולא טוב לנסוע איתו עוד מטר אחד !

פילטר אוויר שמנקים עם לחץ אוויר הוא פסול !

יש קיט ניקוי מיוחד שמתאים לנקיון מבלי לפגוע ברמת הסינון שלו .

תסביר את עצמך בבקשה...!

לפי מה שהבנתי הפילטר הוא מבד וזה כל הרעיוןם הוא לנקות אותו בלחץ אויר וכך והאריך את חייו...

פורסם

גם לפי מה שאני הבנתי וקראתי פה ב"חיפוש" העניין הזה שנוי במחלוקת, אמנם באמת יש איזה ערכת ניקוי לפילטר שיש בה איזה שמן כלשהו ואיתו משמנים ויש כאלו שאומרים שאפשר גם בלחץ אוויר

פורסם

מה יש פה להסביר ?

 

לחץ אוויר פורץ את הבד וגורם לפתחים בלתי נראים לעין בד"כ שדרכם עלולים להכנס לכלוכים שיפגעו במנוע .

ועם ספרי ניקוי מיוחד ומים אין לחץ על הפילטר ולכן לא נפרצים פתחים .

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...