Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לפורום הנכבד! בשעה טובה מתכנס לרכישת מאזדה CX30, זו הבדיקה שלה מהבוקר: 

 

20260311_111245.thumb.jpg.94df93356025fd17319b111174929bf2.jpg

 

רציתי לוודא - הרטיבות בין המנוע לגיר היא בלאי רגיל שאין מה לעשות איתו עד שיתחיל לטפטף, נכון? 

למעט אלה הבדיקה נראית לי תקינה העין בלתי מזוינת ובלתי מנוסה, רציתי לשמוע את דעתכם. 

 

תודה רבה! 

פורסם

זה ממש לא בלאי רגיל, אמור להיות יבש לחלוטין, זה לא דבר סביר ברכב 5 שנים עם הכביש.

 

תיקון של זה לא זול, מחייב פירוק גיר והחלפת מחזיר שמן, אבל לא מדובר בעשרות אלפי שקלים אלא משהו כמו 1500-2000 ש"ח. 

 

מכיוון שכל יתר הבדיקה טובה ואין דברים קריטיים, ממליץ לבדוק במוסך האם מדבור באמת בנזילה שמחייבת טיפול או במשהו מאוד מינורי שלא דורש התיייחסות.

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, Buki כתב:

זה ממש לא בלאי רגיל, אמור להיות יבש לחלוטין, זה לא דבר סביר ברכב 5 שנים עם הכביש.

 

תיקון של זה לא זול, מחייב פירוק גיר והחלפת מחזיר שמן, אבל לא מדובר בעשרות אלפי שקלים אלא משהו כמו 1500-2000 ש"ח. 

 

מכיוון שכל יתר הבדיקה טובה ואין דברים קריטיים, ממליץ לבדוק במוסך האם מדבור באמת בנזילה שמחייבת טיפול או במשהו מאוד מינורי שלא דורש התיייחסות.

 

 

הבודק עצמו אמר לי במכון שמדובר בבלאי מאזדה, שכרגע לא צריך לעשות כלום וכשיתחיל לטפטף צריך להחליף איזשהו רכיב ב 200-300 ש"ח. 

מכון שאני בחרתי על בסיס ביקורות והמלצות. 

אתה אומר שזו טעות? הרכב עצמו עבר טיפול לפני 3 שבועות במורשה וטופל לאורך כל השנים במורשים, הכל מתועד. 

 

האם לדעתך יש מה לדאוג בהינתן אלה? 

עריכה אחרונה על ידי RoieL
פורסם

נכון מחזיר שמן עולה 200 ש"ח אבל בשביל להחליף אותו צריך להוריד גיר שזה 2000 ש"ח עבודה.

 

אם הבוחן אמר שזה לא דורש טיפול כרגע כנראה שמדובר בהזעה קלה ולא באמת נזילה.

 

סה"כ הבדיקה טובה מאוד.

 

 

פורסם

אולי מדובר הזעה, אני נסעתי כך 4 שנים הקליאו שהייתה לי וזה לא התגבר, דווקא היבואן אמר לא לטפל בזה אלא לעקוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 שעות, RoieL כתב:

מהמם, תודה לשניכם! נקווה לטוב, הולך על זה

 

הולך על מה?

רשום תת-דגם מדוייק.

כולל רמת גימור, יד.

(אם בא לך לרשום גם מחיר)

פורסם

בתור אחד שראה הרבה בדיקות של מאזדות מהשנתונים האלה- זה רכב שהייתי מתרחק ממנו.

לא מדובר בכסת"ח רגיל (כמו לרשום שהשמן גיר שחור במאזדה2 שאין בה מדיד וצריך רבע שעה של פירוק חלקים כדי להגיע לפתח מילוי 😆)

במיוחד שמדובר ברכב סה"כ בן 5 שעשה פחות מ 80k - זה מראה על רכב מוזנח שהתעללו בו

 

פורסם
בתאריך 11.3.2026 בשעה 23:28, fishmanl כתב:

בתור אחד שראה הרבה בדיקות של מאזדות מהשנתונים האלה- זה רכב שהייתי מתרחק ממנו.

לא מדובר בכסת"ח רגיל (כמו לרשום שהשמן גיר שחור במאזדה2 שאין בה מדיד וצריך רבע שעה של פירוק חלקים כדי להגיע לפתח מילוי 😆)

במיוחד שמדובר ברכב סה"כ בן 5 שעשה פחות מ 80k - זה מראה על רכב מוזנח שהתעללו בו

 

הבוחן אמר לי בעפ ואח"כ גם בשיחת וידוא שמדובר בהזעה ושאין מה לדאוג, הרכב טופל לכל אורך חייו במורשה בזמן כולל לפני 3 שבועות.

 

בתאריך 11.3.2026 בשעה 19:55, IsraCar כתב:

 

הולך על מה?

רשום תת-דגם מדוייק.

כולל רמת גימור, יד.

(אם בא לך לרשום גם מחיר)

מאזדה CX30, גימור קומפורט, אמצע 2021, כשקניתי היה יד 01 אחרי 0 ק"מ (נהג יחיד בפועל), 75 א' ק"מ, 94 א' ש"ח. 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 11.3.2026 בשעה 23:28, fishmanl כתב:

בתור אחד שראה הרבה בדיקות של מאזדות מהשנתונים האלה- זה רכב שהייתי מתרחק ממנו.

לא מדובר בכסת"ח רגיל (כמו לרשום שהשמן גיר שחור במאזדה2 שאין בה מדיד וצריך רבע שעה של פירוק חלקים כדי להגיע לפתח מילוי 😆)

במיוחד שמדובר ברכב סה"כ בן 5 שעשה פחות מ 80k - זה מראה על רכב מוזנח שהתעללו בו

 

זה לא נכון, לנו היו שני רכבים עם היסטורית טיפולים ושמורים מאוד שהייתה הזעה.

איך זה מעיד על הזנחה והתעללות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 20 דקות, yulianx כתב:

זה לא נכון, לנו היו שני רכבים עם היסטורית טיפולים ושמורים מאוד שהייתה הזעה.

איך זה מעיד על הזנחה והתעללות?

לא יודע איזה רכבים היום לך

אבל מאזדה עם קמ כזה לא אמורה להזיע

  • רעיון טוב! 1
פורסם

גם ברכב יפני יכולים להיות תקלות/בלאי חריג.

לא מדובר פה על החלפת גיר או מנוע. זה גם עניין שניתן לנסוע איתו שנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, fishmanl כתב:

 

אבל מאזדה עם קמ כזה לא אמורה להזיע

לא אמורה זה נכון.

 

אבל זה לא קשור להזנחה או רכב שהתעוללו בו.

 

גם אם לא עשו טיפול מאז שהרכב עלה לכביש ונהגו בפול גז כל הזמן הזה, זה לא יגרום לתקלה הנ"ל.

 

אז זה שזה לא תקין ולא אמור להיות ברכב יחסית חדש, נכון.

אלל זה שזה מעיד על הזנחה והתעוללות של בעל הרכב - לא נכון.

 

 

פורסם

כנס למוסך מורשה, שניתן חוד אובייקטיביות.

מהנסיון שלי מאזדה אמינה מאוד ולמכונים יש נטיה לחפש להפחיד ומצד אין שום ערך לבדיקה שלהם.

ע"פ אם נסנן את הרעש הכל בסדר, בכפוף לאימות החשדות שלי שזה סתם כסתח רגיל

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...