Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

מחפש קומפרסור נייד איכותי (עדיפות לא ממותג סיני) שהולך לעשות יותר עבודה מהממוצע. 

 

לרכב שלי יש שתי סטים של צמיגים 235/35/19 אחד למסלול והשני ליום יום. 

אני הולך לעשות דיי הרבה ימי מסלול בקיץ הקרוב ואני צריך להיות בטוח בדיוק מדידת לחץ אוויר בצמיגים וגם להיות בטוח שבכל פעם שאחבר את הקומפרסור (מקווה שזה המונח הנכון) הוא ידלק ויעבוד. 

המכשיר ישמש בימי מסלול לפלא רק אותי אלה גם עוד חברה שמגיעים איתי במידת הצורך.

 

 

אחרי חקר עצמי וסינון חשבתי על Noco air10 שאמור בקלות להספיק למידת צמיגים שלי והפיוז 12 וולט אצלי הוא 20 אמפר כך שלא אמורה להיות גם שום בעית מתח. 

 

ללכת על הנוקו או שיש המלצות נוספות?

פורסם
לפני 41 דקות, Stangg כתב:

ללכת על הנוקו או שיש המלצות נוספות?

לדעתי בהחלט יעשה את העבודה ובודאי שעדיף ע״פ מכשיר ממותג סיני עלום שם,תתחדש

  • אהבתי 1
פורסם

בסרטון הבא הוא משווה את הנוקו15, שמנצח מבחינתו בשקלול הסופי, אבל ראה אם יש שיקולים אחרים עבורך מול דגמים רלוונטיים אחרים: 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, Tom_22 כתב:

בסרטון הבא הוא משווה את הנוקו15, שמנצח מבחינתו בשקלול הסופי, אבל ראה אם יש שיקולים אחרים עבורך מול דגמים רלוונטיים אחרים: 

 


תודה רבה

ראיתי את הסרטון שלו והוא אחת הסיבות שחשבתי ללכת על הנוקו. 

ההבדל בין ה15 ל10 זה מהירות מילוי אוויר שבמידת הצמיגים שלנו מעט פחות רלוונטית והפיוז שיש לי ברכב מתאים רק לאייר10, נראה שאייר15 דורש יותר מ20 אמפר

פורסם (נערך)

חוץ מ NOCO, איזה אלטרנטיבות יש לך?

לא מכיר.

UTRAI מעליאקספרס אולי. אבל סיני.

בארה"ב יש אלטרנטיבות, כמובן לא מחברה סינית, לא מכיר כאן. רק NOCO.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם (נערך)

האם יש במסלולים קומפרסור נייח ?

 

כל "קומפרסור כיס",

צריך זמן מנוחה לקירור, לאחר כמה דקות עבודה.

לפעמים אפילו חצי שעה מנוחה על כל 10 דקות מילוי.

עניין של קצב ספיקה וצורך בפיזור חום.

 

בכלל, המכשירים האלה מיועדים יותר להשלמה של כמה PSI לצמיג, לא למילוי צמיג מאפס.

או  למילוי כל הצמיגים של כמה מכוניות אחת אחרי השניה.

 

בשביל מדידת לחץ אויר, מספיק מד לחץ אויר איכותי,

רצוי כזה עם יכולת הפחתת לחץ אויר, במקרה של ניפוח ללחץ אויר גבוה מהרצוי.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • אהבתי 3
פורסם
לפני 4 שעות, IsraCar כתב:

האם יש במסלולים קומפרסור נייח ?

 

כל "קומפרסור כיס",

צריך זמן מנוחה לקירור, לאחר כמה דקות עבודה.

לפעמים אפילו חצי שעה מנוחה על כל 10 דקות מילוי.

עניין של קצב ספיקה וצורך בפיזור חום.

 

בכלל, המכשירים האלה מיועדים יותר להשלמה של כמה PSI לצמיג, לא למילוי צמיג מאפס.

או  למילוי כל הצמיגים של כמה מכוניות אחת אחרי השניה.

 

בשביל מדידת לחץ אויר, מספיק מד לחץ אויר איכותי,

רצוי כזה עם יכולת הפחתת לחץ אויר, במקרה של ניפוח ללחץ אויר גבוה מהרצוי.


הזמנתי את הנוקו, רשום שהוא יכול לעבוד כ25 דקות רצוף, עיקר העבודה תהיה השלמות למספר רכבים אחד אחרי השני. 

 

נראה שהנוקו (על סמך בדיקות באינטרנט)  גם מדייק בלחץ האוויר בצמיגים 

כשהוא יגיע אני אשווה את מדידה של הנוקו למד לחץ צמיגים שיש לי ואפרסם את התוצאות. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אני משתמש כבד בנוקו 15, עם שקע מצת רגיל. מעבר לדיוק שלו, היופי שהוא נותן דרך שקע מצת הספקים שאחרים צריכים בשבילו חיבור עם תנינים למצבר.

מד הלחץ שלו מדייק, והיופי הוא שהוא מפסיק ניפוח, מודד, מתקן, ומודד שוב. הכל באופן אוטומטי.

אין לו בעיה לנפח צמיגים מאפס במקרה הצורך.

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

מצטרף להמלצה על Viair. 

אני מחזיק קומפרסור גדול יותר לטובת הלנדקרוזר, ועוד ויאייר באיוניק שאני לוקח איתי לעיתים גם בג'יפ.

למרות שהוא קטן, הוא עושה עבודה טובה כבר שנים, ולא מראה סימנים לעייפות. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מבחינת ניידות - אם החברים צריכים עזרה בניפוח, מכשיר שמצריך ניפוח עם חיבור למצית יעזור להם או שיש עדיפות למכשיר נייד\נטען ?

 

אני למשל עובד עם BASEUS נטען 2 בוכנות והוא מעולה, אבל אני בספק אם מכשירים כאלה - טובים ככל שיהיו, מיועדים לעבוד לאורך זמן.
יש מכשירים שהם באמת רק למקרי חירום, ויש כאלה שיכולים לעבוד יותר.
ה BASEUS שיש לי עובד אצלי כבר 3 שנים בערך. אני כבר לא בודק אויר בתחנות דלק. לאחרונה הוא מעט התעייף - זה לא שאין לו כח אבל לפעמים בזמן הפעלה הוא קורס, זה יכול להיות בגלל סוללות (שמתיישנות אחרי כמה שנים) וזה יכול להיות שרכיבים נעים שקיימים בפנים זקוקים לשימון מחדש (לדעתי האופציה האחרונה היא כנראה הסיבה) ובגלל שעם הזמן השימון דיי נעלם, קיים פיק של זרם בהתנעה הראשונית שמכביד עליו.

אגב, מצאתי שמד לחץ אויר דיגיטלי הרבה יותר מדוייק (אפילו סיני) מהאנלוגיים, לכן אם מצאת דיגיטלי תעדיף אותו. 
 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...