Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מקבלים גם כלי רכב מושבתים שאינם במצב נסיעה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, BoazB11 כתב:

על GMC ואנדורה קיבלתי 700...

לונדורה לא היה שוק? מוזר כי זה רכב שיש לו מערילים ואספנים, יש אפילו 4X4.

לפני 20 שעות, TvrSpee12 כתב:

אני עומד בפני מצב דומה עם קקטוס.

צריכת השמן שלו כבר עברה את הסף הפסיכי שנחשב תקין מבחינת היצרן( הסף הוא ליטר שמן ל 1000 ק"מ)

אני עומד שיפוץ מנוע של סביבות 12K כשהמחירון של הרכב על הנייר הוא 20 בפועל הם נמכרות בפחות (נגיד 15)

מצד אחד אני אוהב את הרכב וחושב שהוא פרקטי מאוד (למעט המנוע..) אבל מצד שני אין הגיון בלהשקיע כמעט את שווי הרכב בתיקון ולהתקע עם רכב לא סחיר.

כנראה שאמכור אותו AS IS ואקנה משהו אחר (זה רכב שני בבית שנוסע ~ 5K בשנה)

מה גם שעל שיפוץ תקבל 6 חודשי אחריות וזה לא תמיד מחזיק מעמד.

האם ניסית לפנות (דרך מוסך או עצמאית) ללובינסקי? היה כאן שירשור שהיצרן מכיר בתקלה ומחליף מנועי פיורטק, רק צריך להוכיח אותה דרך מוסך שלהם. לובינסקי כמובן לא ששים לזה אבל אולי שווה לנסות. 

אם תמכור, מניח שהיות שלא תסתיר את התקלה, רק סוחר יקנה (כי הוא ימכור הלאה וכן יסתיר🤥). 

אפשרות אחרת זה להמשיך למלא שמן בתקן + עם תוסף "דבש" ולהמשיך לעשות טיפולים כמו שצריך ולנהוג ברכב עד שהמנוע באמת ילך -- עם הנסועה המעטה שלך זה יכול לקרות גם עוד 4 שנים.

עריכה אחרונה על ידי Jack457

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

צריך להשוות את העיסקות לפי שקל לק״ג רכב.

 

הואגון R שוקל כ-800 ק״ג. אז קיבל 0.375 ש״ח לק״ג.

 

הואנדורה שוקלת כ-2,300 ק״ג, כלומר קיבל 0.30 ש״ח לק״ג.

 

הסוזוקי ניצח.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 48 דקות, sperial כתב:

הסוזוקי ניצח.

בגלל הממיר (2002).

הוואנדורה (1993) הייתה ללא ממיר.

כשקונים ל"ברזל" מאוד מעניין אותם הממיר. יש בו מתכות יקרות.

לפני כשעה, Jack457 כתב:

לונדורה לא היה שוק? מוזר כי זה רכב שיש לו מעריצים ואספנים,

הוא לא היה במצב בכלל. עמד כ-5 שנים והגג נרקב בגלל הגגון,

ובפנים הכל היה מעופש בגלל המים שחדרו. טוטאל דיזסטר...

פורסם
לפני 18 שעות, Jack457 כתב:

לונדורה לא היה שוק? מוזר כי זה רכב שיש לו מערילים ואספנים, יש אפילו 4X4.

מה גם שעל שיפוץ תקבל 6 חודשי אחריות וזה לא תמיד מחזיק מעמד.

האם ניסית לפנות (דרך מוסך או עצמאית) ללובינסקי? היה כאן שירשור שהיצרן מכיר בתקלה ומחליף מנועי פיורטק, רק צריך להוכיח אותה דרך מוסך שלהם. לובינסקי כמובן לא ששים לזה אבל אולי שווה לנסות. 

אם תמכור, מניח שהיות שלא תסתיר את התקלה, רק סוחר יקנה (כי הוא ימכור הלאה וכן יסתיר🤥). 

אפשרות אחרת זה להמשיך למלא שמן בתקן + עם תוסף "דבש" ולהמשיך לעשות טיפולים כמו שצריך ולנהוג ברכב עד שהמנוע באמת ילך -- עם הנסועה המעטה שלך זה יכול לקרות גם עוד 4 שנים.

לא ניסיתי לפנות ללובינסקי, הרכב אצלי 5 שנים וטיפלתי בגבע ולא במוסך של סיטרואן אז אני די בטוח שהם יתנערו מזה אבל אני אבדוק.

אני לא מתכוון להסתיר את זה שהרכב אוכל שמן לכן הסיכוי למכור אותו קלוש.

כנראה שאסע איתו עד שימות.

פורסם
בתאריך 28.10.2025 בשעה 10:47, TvrSpee12 כתב:

לא ניסיתי לפנות ללובינסקי, הרכב אצלי 5 שנים וטיפלתי בגבע ולא במוסך של סיטרואן אז אני די בטוח שהם יתנערו מזה אבל אני אבדוק.

אני לא מתכוון להסתיר את זה שהרכב אוכל שמן לכן הסיכוי למכור אותו קלוש.

כנראה שאסע איתו עד שימות.

יתנערו בטוח. שמעתי על תביעה קיבוצית בענין אבל אין לי פרטים. יש כאן שרשורים בענין. 

אם אתה עדיין רוצה לנסות, דבר עם גבע הם ימלאו לך שמן, יגידו לך לחזור עןד 1000 ק"מ ויתנו לך מכתב שהרכב אוכל שמן עם זה ללכת ללובינסקי. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

בן כמה הרכב.

בן שנים בודדות יש עוד על מה לדון עם היבואן.

אם הוא מהשנתונים שאוטוטו חוגגים עשור. חבל על הזמן.

 

וכמה זה צריכת שמן פסיכית?

היתה לי פונטו שכל כניסה לתחנת דלק הייתי ממלא לה ליטר שמן 

 

 

אבל סך הכל היתה סבבה.

צריכת דלק של 1:13 בתוואי עירוני.

בין עירוני לקחה אולי 1:17-18

כך שעלות השמן היתה מתקזזת

.

פורסם
לפני 23 דקות, om2 כתב:

בין עירוני לקחה אולי 1:17-18

זה נשמע מעולה. 

 

לפני 24 דקות, om2 כתב:

היתה לי פונטו שכל כניסה לתחנת דלק הייתי ממלא לה ליטר שמן 

פעם בשבועיים ליטר שמן? 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בתאריך 28.10.2025 בשעה 09:47, TvrSpee12 כתב:

לא ניסיתי לפנות ללובינסקי, הרכב אצלי 5 שנים וטיפלתי בגבע ולא במוסך של סיטרואן אז אני די בטוח שהם יתנערו מזה אבל אני אבדוק.

אני לא מתכוון להסתיר את זה שהרכב אוכל שמן לכן הסיכוי למכור אותו קלוש.

כנראה שאסע איתו עד שימות.

 

לובינסקי לא ממש מטפלים בנושא, מניסיון - עם אותו מכתב מדובר מגבע.

אגב, הבעיה עם צריכת השמן מעבר לכך שמדובר בשמן יחסית יקר (כ-45 ש"ח לליטר) היא הפגיעה בממיר הקטליטי, או הפגיעה באפשרות להעביר את הרכב טסט.

החלפת ממיר עולה לא מעט.

פורסם

הרכב מודל 2016.

שמן אני ממלא לבד בעת חוסר, התאפסה לי מדידת הק"מ האחרונה אז אני לא יודע בדיוק כמה אבל מילאתי 750 מ"ל על מרחק שהוא בוודאות פחות מ 1000 לדעתי בכיוון ה 500.

הרכב דווקא נוסע כרגיל וגם עבר טסט לפני חודש בלי קומבינות.

לגבי הרצועה, אני החלפתי אותה זמן קצר אחרי שרכשתי את הרכב, בריקול שסיטרואן עשו בזמנו רק עשו עדכון תוכנה ולא החליפו רצועה.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...