Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחצי שנה עברתי תאונה קלה עם הרכב 
התעקם המכסה מנוע וגם הטמבון, פנס אחד נשבר והבלימה נחלשה מאוד
לאחר בדיקה נמצא שיש להחליף סעפת יניקה ( נשבר רק הצינור שמוביל לבלם אבל מחליפים הכל) וגם מעבה מזגן ופחחות,
על הדרך בגלל שנשבר לי בעבר המכסה דלק החיצוני ( לא הפקק) החלפתי גם את זה ( אולי הפקק הוחלף גם כי הוא מחובר למכסה ,לא יודע)
מילאתי גז אח"כ אצל מישהו עם שעון ( בלי מכשור ) 
מאז צריכת הדלק עלתה בממוצע ב4 ק"מ לליטר אם עד אז היה לי צריכת דלק של 1ל16 ירד ל 1ל12
המנוע נשמע בסדר גמור והטורים יציבים, הבלימה תקינה כפי שהיה לפני התאונה , ובאופן כללי חוץ מצריכת הדלק הרכב מרגיש תקין  ( אבל המזגן בקיץ הרגיש חלש כשהיה ממש חם בחוץ, ולא הספקתי למלאות גז) אם קשור

אשמח לעזרה המלצות לבדיקה עצמאית, והמלצות למוסך אמין באזור פתח תקווה אם יש

תודה לכולם


 

פורסם (נערך)

איך מדדת את צריכת הדלק?

לפי מה שמציג המחשב רכב
או
לפי כמה ליטר נכנס למיכל בתדלוק?

עריכה אחרונה על ידי Gauss
  • אהבתי 1
פורסם

 

בתאריך 4.9.2025 בשעה 23:33, Gauss כתב:

איך מדדת את צריכת הדלק?

לפי מה שמציג המחשב רכב
או
לפי כמה ליטר נכנס למיכל בתדלוק?

לפי כמות הדלק שנכנסת למיכל בתדלוק

פורסם

אלה קודים  בזכרון,לא קודים פעילים.

אתה יכול לגגל אותם,

בגדול אחד מתייחס לריליי של מחשב מנוע והשני לחיישן מהירות מנוע.

 

שניהם קשורים לחשמל הרכב, אולי היה בעבר עניין בנושא שטופל ( בהנחה שאין לך נורות תקלה דולקות / חוזרות בנושא ).

פורסם

לפני כחצי שנה המצבר התרוקן כמה פעמים,
בסוף נסיעה בין עירונית ארוכה החזירה אותו לחיים עד עכשיו
לא היו נורות אזהרה מאז
לגבי צריכת הדלק, יש עצה איך לנסות למצוא את הבעיה?
תודה רבה

פורסם
בתאריך 8.9.2025 בשעה 21:39, Gauss כתב:

האם אופי הנסיעות שלך השתנה בחצי שנה האחרונה?
כמה ק"מ הרכב?
הסעפת יניקה שהתקינו- מקורי? חליפי? מפירוק?

אופי הנסיעות לא השתנה, הרכב 160k
הסעפת מפירוק  

 

בתאריך 8.9.2025 בשעה 21:53, om2 כתב:

בחצי שנה האחרונה היה קיץ

ובקיץ מדליקים מזגן.

יכול להיות שזאת הסיבה?

זה נכון אבל שנה שעברה הצריכה בחורף היתה 1ל20 ובקיץ 1ל16,
חד משמעית יש עליה בצריכת הדלק
הצעה למוסך מתאים באזור פ"ת?
תודה לכולם

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון:
בסריקה נוספת נוסף קוד התקלה P0441 
כלומר תקלה במערכת אדי הדלק 
למי שקרא את הסיפור מתחילתו
האופציות הן :
1. תקלה במכסה דלק שכזכור הוחלף
2. תקלה ב
שסתום שטיפה (Purge Valve) או כשמו בסקודה שסתום ה-N80 שמחובר בסיטיגו ישירות לסעפת יניקה שכזכור הוחלפה
3. תקלה שקרתה במקרה ולא קשורה

אני זקוק אם כן למוסך מקצועי שיעזור לאבחן ולתקן ולא יקר מידי
אשמח להמלצה על מוסך מומלץ  באזור החיוג 03 
תודה רבה

photo_2025-10-11_23-58-37.jpg

פורסם
לפני כשעה, Geek driver כתב:

עדכון:
בסריקה נוספת נוסף קוד התקלה P0441 
כלומר תקלה במערכת אדי הדלק 
למי שקרא את הסיפור מתחילתו
האופציות הן :
1. תקלה במכסה דלק שכזכור הוחלף
2. תקלה ב
שסתום שטיפה (Purge Valve) או כשמו בסקודה שסתום ה-N80 שמחובר בסיטיגו ישירות לסעפת יניקה שכזכור הוחלפה
3. תקלה שקרתה במקרה ולא קשורה

אני זקוק אם כן למוסך מקצועי שיעזור לאבחן ולתקן ולא יקר מידי
אשמח להמלצה על מוסך מומלץ  באזור החיוג 03 
תודה רבה

photo_2025-10-11_23-58-37.jpg

 

לפי מה שאני מבין סקודה זה מאה אחוז VW אז מוסך רון בתל אביב הומלץ פה המון פעמים תנסה אותם

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 17 שעות, Geek driver כתב:

עדכון:
בסריקה נוספת נוסף קוד התקלה P0441 
כלומר תקלה במערכת אדי הדלק 
למי שקרא את הסיפור מתחילתו
האופציות הן :
1. תקלה במכסה דלק שכזכור הוחלף
2. תקלה ב
שסתום שטיפה (Purge Valve) או כשמו בסקודה שסתום ה-N80 שמחובר בסיטיגו ישירות לסעפת יניקה שכזכור הוחלפה
3. תקלה שקרתה במקרה ולא קשורה

אני זקוק אם כן למוסך מקצועי שיעזור לאבחן ולתקן ולא יקר מידי
אשמח להמלצה על מוסך מומלץ  באזור החיוג 03 
תודה רבה

photo_2025-10-11_23-58-37.jpg

@רפי ליןאני מתייג אותך כדי לדעת אם יש לך המלצות לגבי מוסכים מתאימים לפתרון התקלה 
תודה!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...