Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Buki כתב:

עוד דבר ששווה לבדוק זה דלת אחורית, יכולה להיות מתרוממת כמו במכוניות הצ'בק רק ענקית או דלתות "כנפיים" שנפתחת ל

האם הדלת זהה בכל הגרסאות?

לגבי העיצוב של טויוטה - מכוער טילים, לא אכפת לי כ"כ.

בנוגע לדלת - אין שום אפשרות של קסטומיזציה של *כלום* עם יבואני ארצנו. 7 מקומות מגיע אך ורק עם דלת בגודל של כנף של מטוס.

לחלק מהדגמים יש בנוסף חלון שנפתח בנפרד - אין בסיטרואן, יש באופל, ולא זוכר כרגע לגבי השאר.

 

אגב, נראה שהאופל הוא גם היחיד עם 3 מושבים נפרדים בשורה האמצעית (רק בגרסת 7 מקומות, לא 2+1) - אבל עד שאני לא רואה בעיניים אני מפקפק. הקטלוגים מפוקפקים.

 

שוב - בנוגע לאבזור, אל דאגה, אבדוק הכול, פתחתי את השרשור בעיקר כדי לנסות לדלות את אותו מידע נסתר "מעבר" בנוגע לשירות/אחריות - הועלו פה נקודות טובות בקשר לביטוח/אותיות קטנות של אחריות/ ירידת ערך במקרה של תאונה וגו.

לפני 38 דקות, KipodYam כתב:

כמה מחשבות -

1. הייתי בודק שהמנועים הם 1.5 אחרי התקנת בלוק מנוע עליון (או מה שזה לא יהיה) חדש, כלומר, בלי השרשרת CAMSHAFT הדקה הנקרעת.

2. פיאט אחריות 250 אלף או 5 שנים - בדוק אותיות קטנות. החריג פה זה לא ה5 שנים אלא הקמ. מה האחריות אחרי 100,000 ושנתיים? שזה מה שהגדיר המחוקק הישראלי (לדעתי לרכב פרטי, לא יודע מה ההגדרה לרכב עבודה). מה קורה אם לא מטפלים ביבואן? אבל אם הטיפול שלך זה כל שנה, ההפרש קטן. רכב מסחרי שטוחן קמ, אז לעשות טיפול כל 20 ולא כל 15 זה נוח משמעותית

1. ההנחה שלי היא שב-2025 הרכב מגיע מראש עם השרשרת החדשה. איך אני מאמת את זה בלי להגיע עם ארגז כלים לאולם התצוגה?

2. אני לא מגיע ל-15 בשנה, טיפולים יהיו כל שנה, לא רלוונטי אליי. במהלך שנות האחריות לא אגיע למגבלת הקילומטרז', אז מן הסתם הטיפול יהיה ביבואן בתקופה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סתם עדכון לטובת הארכיון אם זה יעניין מישהו יום אחד, זה מה שהתרשמתי ממנו בעיניים ובידיים בניגוד לכל מיני טעויות כתיב בפרוספקטים:

אופל - דלת אחורית גדולה + חלון אחורי נפתח בנפרד + 3 כיסאות מתקפלים בנפרד בשורה האמצעית + חלונות חשמל מאחור.

 

סיטרואן - דלת אחורית גדולה + חלון אטום + 3 כיסאות נפרדים בשורה האמצעית + אין חלונות חשמל מאחור.

 

טויוטה - דלת אחורית מפוצלת (כמו בגרסה המסחרית) - מושב אמצעי בחלוקה של 1/3-2/3 + אין חלונות חשמל כמובן. בקיצור גם הכי מכוער וגם הכי מעליב באבזור...

 

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...