Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאסטה 2011, 1.4 misfire


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, 

פיאסטה 2011,  1.4 בנזין. נדלקת מנורת מנוע עם קוד 302, cylinder 2 misfire. הוחלפו מצתים, חוטי הצתה ואינג׳קטור. 

התקלה עדיין קיימת. בסריקה עם תוכנת forscan אכן רואים misfire מתרחש באופן קבוע (המונה רץ).

 

רעיונות למה צריך לבדוק עוד?

מישהו מכיר את התופעה?

 

תודה 

פורסם

אני הייתי הולך על בדיקת קומפרסיה, לפחות בצילינדר הזה,

מאמין שבריחת ואקום או חיישן תקול היו מעלים תקלות ביותר מצילינדר אחד לכן פחות הולך על הכיוון הזה

כבר חתמתי...

פורסם

תבדוק את הקונקטורים למזרקים ולקוילים. במיוחד אם הגומיה שבתוך הקונקטור בצילינדר הבעייתי יושבת שם בגובה זהה לשאר.

תבדוק שאין שמן על הקונקטורים. חפש בידוד חשוף בקצה האחורי של הקונקטור. 

תוציא את המכסה של המילוי שמן ותראה אם נקי או יש עליו משהו במרקם שמנת בצבע בז'

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה חברים, 

 

יש התפתחות בתקלה. לאחר הנעה נשמע רעש מאיזור המנוע בליווי עשן. בבדיקה ראשונית נראה שעפה צינורית כלשהי - מצרף תמונות.

אחרי חיבור הצינורית חזרה - עובד רגיל(עם התקלה הקודמת)

 

מישהו מכיר את הצינורית? ומה הסיבה לזה שהיא יצאה?

 

 

2f3220dc-cd33-427b-bc1d-e02d2f576b55.jpeg

16bc6f0e-35fe-43e3-b993-7451a8333078.jpeg

f5e7082c-0340-4382-a774-b9cd14fdab6b.jpeg

  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 שעות, D_C כתב:

תודה חברים, 

 

יש התפתחות בתקלה. לאחר הנעה נשמע רעש מאיזור המנוע בליווי עשן. בבדיקה ראשונית נראה שעפה צינורית כלשהי - מצרף תמונות.

אחרי חיבור הצינורית חזרה - עובד רגיל(עם התקלה הקודמת)

 

מישהו מכיר את הצינורית?

 

מדובר בצינורית של שסתום הpcv.

צריך לבדוק שאהצינורית יושבת היטב ואוטמת, אחרת זה עשוי להביא לגמגומים משמעותיים.

פורסם

לא העלתי את נושא הקויל כיוון שמדובר באחד לכל 4 הצילינדרים,

לכן שיערתי שאם יש איתו בעיה אז צריכה להיות בעיה בכל הצילינדרים,

אם זאת, אולי משהו פנימי נדפק בו בדיוק ביציאה של כבל מספר 2, לא מבין מספיק באלקטרוניקה לצערי

 

 

image.thumb.png.9878653cf4524b589aac53808570dd16.png

כבר חתמתי...

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, tepic כתב:

מדובר בצינורית של שסתום הpcv.

צריך לבדוק שאהצינורית יושבת היטב ואוטמת, אחרת זה עשוי להביא לגמגומים משמעותיים.

 

השאלה למה היא עפה מהחיבורים. דבר כזה לא עף מעצמו. מצביע על לחץ פתאומי בתוך המנוע.

וספציפית באזור הנשם. יחד עם תיאור הבעיה והקוד תקלה הבעיה מכאנית בצילינדר מס' 2. 

כנראה רינגים. צריך לעשות בדיקת קומפרסיה לבוכנה. להערכתי זו הבעיה

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני שעתיים, נירו72 כתב:

 

השאלה למה היא עפה מהחיבורים. דבר כזה לא עף מעצמו. מצביע על לחץ פתאומי בתוך המנוע.

וספציפית באזור הנשם. יחד עם תיאור הבעיה והקוד תקלה הבעיה מכאנית בצילינדר מס' 2. 

כנראה רינגים. צריך לעשות בדיקת קומפרסיה לבוכנה. להערכתי זו הבעיה

מסכים לחלוטין, בדרך כלל על מנת להוציא את הצינור הזה בפיאסטה צריך להשתמש במעט כוח.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...