Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם תצליח למצוא איזו טריומף (לא זוכר את הדגם, אבל המרובעות הפתוחות) היא תהיה נוחה לשיפוץ ויחסית זולה בקנייה, שלא נדבר על זה שאותן יותר קל למצוא לפני שיפוץ. ראיתי בבאר שבע כמה כאלו וגם לשכן שלי הייתה אחת לבנה אין לי מושג מה הוא עשה איתה כי היא כבר לא פה איזה שנתיים.
אתה כנראה מתכוון לטריומף הרלד פתוחה (Triumph Herald). היא לא ממש מכונית ספורט, אלא יותר סוג של קבריולה. המכניקה כמעט זהה לטריומף ספיטפייר. דרך אגב, היה דגם של ההרלד עם מנוע 6 בוכנות בפח 1600 או 2000 סמ"ק (תלוי בשנתון). הוא נקרא Vitesse, והיו לו ביצועים לא רעים בכלל. היו כמה כאלו בארץ - מעניין אם שרדו.

 

בברכה,

 

קובי

herald.jpg

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה כנראה מתכוון לטריומף הרלד פתוחה (Triumph Herald). היא לא ממש מכונית ספורט, אלא יותר סוג של קבריולה. המכניקה כמעט זהה לטריומף ספיטפייר. דרך אגב, היה דגם של ההרלד עם מנוע 6 בוכנות בפח 1600 או 2000 סמ"ק (תלוי בשנתון). הוא נקרא Vitesse, והיו לו ביצועים לא רעים בכלל. היו כמה כאלו בארץ - מעניין אם שרדו.

 

בברכה,

 

קובי

לפחות אחת שרדה במצב לא רע בכלל. היא נמצאת בירושלים ב"מוסך מוקי" ולמיטב ידיעתי היא מוצעת למכירה.

1965 MGB

פורסם
אתה כנראה מתכוון לטריומף הרלד פתוחה (Triumph Herald). היא לא ממש מכונית ספורט, אלא יותר סוג של קבריולה. המכניקה כמעט זהה לטריומף ספיטפייר. דרך אגב, היה דגם של ההרלד עם מנוע 6 בוכנות בפח 1600 או 2000 סמ"ק (תלוי בשנתון). הוא נקרא Vitesse, והיו לו ביצועים לא רעים בכלל. היו כמה כאלו בארץ - מעניין אם שרדו.

 

בברכה,

 

קובי

לפני פחות משנה ראיתי Vitesse בחצר הבית שלפני אורט סינגלובסקי בתל אביב ("לפני" - כשמגיעים מרחוב לה-גרדיה, או מדרך השלום מכיוון שביט). המכונית במצב "אחדים לסופני" אבל לא משהו שהרבה אהבה, מוטיבציה וממון לא יכולים לתקן. לא ראיתי ניירות אבל הבעלים, שרצה למכור, אמר שיש.

טריומף TR3A שנת 1958

וולוו P1800 "המלאך" 1965

ותמיד מחפש עוד רודסטארים/מכוניות ספורט אירופאיות

פורסם

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

:wink:

שלום מר פיניש (יש קירבה לאלי פיניש?) וברוך הבא לפורום,

שלום לך חבר - יש פיאט 850 ספיידר למכירה בי-ם זו הייתה מכונית שלי, מבחינה מכנית היא במצב טוב ויותר מכך מבחינה פחחות וצבע חיצוני - נדרש שיפוץ - היא מופיע למכירה בקלאסיקאר - מצא

קודם כל, אתה כנראה בחור עם הרבה אנרגיות, כל הכבוד, ולא בציניות (רק לפני חצי שעה חיפשת גם טרנספורטר...).

לשאלתך: קשה למצוא מכוניות כאלו לפני שיפוץ. רוב אילו שבארץ נמצאות או אצל חובבים שמעריכים אותן או שנגרטו.

פיאט ספיידר - סיכוי נמוך מאד.

אלפא ספיידר - יש הרבה יותר, אבל רובן משנות השמונים, ובמצב סביר. בדוק גם באתר של מועדון אלפא ובלוח שלהם: http://www.iaroc.org.il/portal/

טריומף ספיטפייר - דווקא יש כמה למכירה בלוח של קלאסיקאר: http://www.classiccar.co.il/ads/subAds.asp?cat_id=14&sub_id=124. אל תתרגש מהמחירים - הכל לפני מו"מ... היתה עוד אחת למכירה אצל בחור מקיבוץ עין-גדי שגם מכר TR4 לא מזמן. אין לי פרטים שלו, אבל אולי מישהו אחר בפורום יוכל לעזור.

לגבי מחירים: המכונית שווה כמה שהמשוגע דורש וכמה שהפסיכי מוכן לשלם, בהנחה שזה נפגש באמצע... גם מכונית לפני שיפוץ תעלה הרבה (יחסית) משום שמכוניות ספורט פתוחות תמיד זוכות לביקוש. להערכתי לא פחות מ-10-15 אלף ש"ח למכונית שדורשת פחחות, צבע ומכונאות.

מידע נוסף תמצא בכתבה המצ"ב, מאתר "קלאסיקאר": http://www.classiccar.co.il/articles/article.asp?A_ID=295

לגבי אמינות - זה לא רלוונטי... אלא אם תרצה לנסוע איתה יום-יום. במקרה כזה עדיף לקנות לאנטיס...

 

בהצלחה,

 

קובי

מצא משה

פורסם
אם תצליח למצוא איזו טריומף (לא זוכר את הדגם, אבל המרובעות הפתוחות) היא תהיה נוחה לשיפוץ ויחסית זולה בקנייה, שלא נדבר על זה שאותן יותר קל למצוא לפני שיפוץ. ראיתי בבאר שבע כמה כאלו וגם לשכן שלי הייתה אחת לבנה אין לי מושג מה הוא עשה איתה כי היא כבר לא פה איזה שנתיים.
השירשור כבר זקן, אבל יש מודעה חדשה ומעניינת:

http://www.classiccar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=124&ad_id=5148

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967


×
×
  • תוכן חדש...