Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה תעלה 300,000 ש"ח, ולאן פנינו מועדות?


ProMeR

פוסטים מומלצים

אז כפי שצוין בכותרת, הגולף GTI החדשה תגיע בגרסתה הפשוטה כהרגלה (לא דגם קלאבספורט או R) לארץ,

עם 265 כ"ס וכמה שדרוגים מהדגם הקודם לה, ותעלה בארץ לא פחות מכמעט 300,000 ש"ח.

 

GL6727-original-L.thumb.jpg.2a00e06e71497f222e47669cef288b72.jpg

התמונה לקוחה מאתר צ'מפיון VW.

 

ואותי מעניין מה הקהל שלנו כאן בפורום חושב על זה,

כי אני חושב שהמדינה הזו פשוט איבדה את הצפון (2 מובנים למשפט ולשתיהם התכוונתי).

 

ומה זה בעצם אומר על מכוניות ספורט יד 2?

האם ערכן יעלה בעקבות התמחורים הללו?

  • אהבתי 2
  • מצחיק 3
  • מבאס 2

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עם המגמה המסתמנת לנטישת הנעה בבנזין ״טהור״ , שוק היד השניה אמור לעלות מן הסתם כי לדברים האלה יהיה ביקוש והיצע חדש אין.

אני מסתכל על מחירון יצחק לוי ושם הכל נראה מנותק מהשוק. 

לדוגמא, רכבי ספורט 3 דלתות, שאין יותר דגמים חדשים שלהם (אודי S RS ודומיהם) המחירון מצחיק ביחס למה שמבקשים ומקבלים, עבור כלים שמורים ומטופלים. כבר היום אני רואה גולף gti דור 6 למשל המחירים של 20% מעל מחירון יצחק לוי.

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחסית לתוספת האבזור, המחיר הגיוני ביחס לדגם היוצא. אין מה לעשות אבל המיסוי על רכב חשמלי מעניק להם "תחרות לא הוגנת" בשוק, בלי ההטבות כל חשמלית בגזרת ה-200,000 שקל הייתה עולה מעל ל-300,000 שקל לכן נוצר הרושם שמישהו "השתגע" עם מחיר רכבי הבנזין. מחיר הבסיס באירופה לגולף GTI הוא כ-185 אלף שקל ועם תוספת האבזור כ-210 אלף שקל, כך ש-300 אלף שקל לגרסה קצת מאובזרת יותר זה המחיר הראלי, פחות או יותר, של הדגם. מבלי לחזור לדיוני יבואנים ומחירים, זה המסוי במדינה שיוצר את המצב בו כל רכב קצת מעניין הופך לחלום יקר. כל מי שעוסק קצת בשיפורים לרכב, יודע שזה תחביב מאוד יקר בישראל, כל דבר שעולה לנהג אירופאי/אמריקאי $1000 הופך בערך ל-$2000 עד שהוא מגיע לפתח ביתך. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ch28566
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פה להזכיר שסיויק טייפ אר עולה על הכביש בלי תוספות 351,203 שקל. (בארהב 46690$ שזה פחות מ180,000 שקל, כן חצי מחיר)

זהו אין פואנטה חוץ מזה שיקר פה, מאוד :) 

 

 

 

 

  • אהבתי 3
  • מבאס 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ch28566 כתב:

 מחיר הבסיס באירופה לגולף GTI הוא כ-185 אלף שקל ועם תוספת האבזור כ-210 אלף שקל,

 

נהגתי על ה-GTI דור 8.5 ביום ראשון הזה! הרכב היה עם משהו כמו 400 ק"מ בלבד.

במהלך הנסיעה זה בדיוק מה שהרגיש לי שהמחיר צריך להיות בין 210-220 אלף.

דבר ראשון כשנכנסתי לסוכנות החמאתי למנהל אולם שפעם ראשונה בחיים הם הביאו את האוטו עם הג'אנט דיאבלו 19" היפה ולא זבל שהיו מביאים כל השנים ברמות הכניסה של ה-GTI. ואז הוא אומר לי שהאוטו מגיע עם 18" וה-19" בסוכנות זה בתוספת תשלום על ה-300 אלף! 🤣 טוב נו.. עולם כמנהגו נוהג... ראיתי אחרי זה את רכב נסיעות המבחן שהגיע עם ה-18" והם פשוט הורסים את כל המראה של הרכב לדעתי.

האוטו מרגיש משפחתית קומפקטית זריזה, לא רכב ספורט, וזה כנראה גם היעוד שלו.

הייתה לנו GTI דור 5 ממש כשהיא רק יצאה לפני 15 שנה. הרגיש לי קצת נוסטלגי לנהוג על החדשה.

אבל היום, לא כמו אז, כשיש טסלה מודל 3 פרפורמנס חדשה בהרבה פחות כסף, ה-GTI מרגישה מיותרת.

גם היה בתוך רכב המבחן המון רעש במהירות שיוט, שאלתי על זה את הסוכן שנסע איתי והוא אמר לי שגם הם שמו לב לזה וכנראה הרכב הספציפי הזה עבר תאונה שלא סידרו טוב.

בטח אם היו מביאים את הקלאב ספורט המחיר בכלל היה מרקיע שחקים ואני לא מדבר על הגולף R.

הנה, השבוע הגיעה הבמוו M135 החדשה, שחלשה ואיטית מהקודמת, ודורשים עליה 440,000 ש"ח לפני תוספות מיוחדות.

 

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 2

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, מחיר גבוה.

יש כמה תוספות ושדרוגים, שלא בטוח שמצדיקים את הפרש המחיר. אבל זה השוק היום. והמיסוי.

אני נשאר עם הפרפורמנס שלי (ה-gti, לא טסלה).

 

לפני 15 דקות, Shmelov כתב:

הרכב היה עם משהו כמו 400 ק"מ בלבד

 

לפני 16 דקות, Shmelov כתב:

וכנראה הרכב הספציפי הזה עבר תאונה שלא סידרו טוב

כבר הספיקו לכסח אותו, ולתקן חפיף?

  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטסלה מודל 3 פרפורמנס עולה 273 אלף שזה לא הרבה פחות ואם אני מבין נכון היא מהירה (בטרוף) אבל לא ספורטיבית. 

עצם העובדה שהמודל s plaid קיימת ואנשים ממשיכים לרכוש למבורגיני, פרארי, פורשה ומקלארן בהרבה יותר כסף אומרת שמהירות זה לא הדבר הכי חשוב במכוניות האלה. 

ספציפית לגבי ה gti קיים פער איך שהיא נתפסת בארץ (כסתם משפחתית מהירה) לבין איך שתופסים אותה באנגליה וארצות הברית (כמכונית ספורטיבת שמהווה פשרה מצויינת בין שימושיות וכיף). 

 

לגבי המחיר, בדור האחרון המחיר הכי נגיש היה לאוקטיה, מעניין אם תחזור וכמה תעלה. 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, mcshmupi כתב:

הטסלה מודל 3 פרפורמנס עולה 273 אלף שזה לא הרבה פחות ואם אני מבין נכון היא מהירה (בטרוף) אבל לא ספורטיבית. 

עצם העובדה שהמודל s plaid קיימת ואנשים ממשיכים לרכוש למבורגיני, פרארי, פורשה ומקלארן בהרבה יותר כסף אומרת שמהירות זה לא הדבר הכי חשוב במכוניות האלה.

 

יש פה מעל 30,000 ש"ח פער אם אני מוסיף את הג'אנטים לגולף, וזה עוד לפני שאני לוקח בחשבון שלטסלה יש לפעמים הצעות של הנחות נקודתיות יפות עבור רכבים במפרט מסוים, באחוזים יש פה פער גדול, לפחות עבורי.

להשוות פלייד לרכבי על ששקלים קרוב לחצי עם מנוע מרכזי זה לא נכון. אני אומר לך את זה בתור אחד שנסע על כולן חוץ מהמקלארן, אלו חוויות שונות לגמרי. השוואה בין גולף למודל 3 היא אחרת והגיונית. אגב ה-3 פרפורמנס החדשה יותר ספורטיבית מהקודמת באופן מורגש. היא לא שיא הכיף אבל הצליחה להוציא ממני חיוכים הרבה יותר מהגולף, גם בלי קשר לכוח. נכון, זאת לא M3 אבל הפערים מצטמצמים במהירות ולא גדולים כפי שהיו פעם.

יש לך MG4-XPOWER שחזקה ומהירה מהגולף בכל אספקט בפלנטה, אבל היא באמת לא מרגישה ספורטיבית ודי פשוטה בפנים ביחס לגולף, אבל היי 170,000 ש"ח. לא 300 אלף לפני ג'אנטים...

אגב M3, קח סרטון שיצא לא מזמן שמשווה ביניהן, וראיתי בזמנו עוד שניים שאני לא מוצא עכשיו שגם בהם הפער לא היה גדול.

 

 

לפני כשעה, pasat04 כתב:

כבר הספיקו לכסח אותו, ולתקן חפיף?

 

הם אמרו לי שכנראה שזה מה שקרה, לא קבעו נחרצות.

האוטו חדש לגמרי, חבל מאוד.

 

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, zaf כתב:

עם המגמה המסתמנת לנטישת הנעה בבנזין ״טהור״ , שוק היד השניה אמור לעלות מן הסתם כי לדברים האלה יהיה ביקוש והיצע חדש אין.

זה נכון, אבל העולם צועד חזק לכיוון חשמליות ובמחיר של 300k אתה מביא מכונית ביצועיסטית פי כמה מהגולף ועוד תישאר עם עודף.

אז בסופו של דבר יישארו כמה "גרופי'ז" שיהיו מוכנים לשלם יותר על רכב כזה כמשומש (ביחס ל"מחירון" העתידי שלו), אבל זו לא תהיה מגמה וזה לא ישפיע על רכבי המיינסטרים.

 

 

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

הטסלה מודל 3 פרפורמנס עולה 273 אלף שזה לא הרבה פחות ואם אני מבין נכון היא מהירה (בטרוף) אבל לא ספורטיבית. 

עצם העובדה שהמודל s plaid קיימת ואנשים ממשיכים לרכוש למבורגיני, פרארי, פורשה ומקלארן בהרבה יותר כסף אומרת שמהירות זה לא הדבר הכי חשוב במכוניות האלה. 

ספציפית לגבי ה gti קיים פער איך שהיא נתפסת בארץ (כסתם משפחתית מהירה) לבין איך שתופסים אותה באנגליה וארצות הברית (כמכונית ספורטיבת שמהווה פשרה מצויינת בין שימושיות וכיף). 

 

לגבי המחיר, בדור האחרון המחיר הכי נגיש היה לאוקטיה, מעניין אם תחזור וכמה תעלה. 

 

אני חושב שברכישת S palaid או גולף GTI או 3 פרפורמנס המהירות והביצועים הם שיקול של ממש.

 

אני חושב שכמעט אף אחד מרוכשי פראפרי לא רוכש את הרכב בגלל הביצועים

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Shmelov כתב:

האוטו מרגיש משפחתית קומפקטית זריזה, לא רכב ספורט, וזה כנראה גם היעוד שלו.

 

זה נכון גם לRS3. מכונה מדהימה אבל לא נופל במשבצת של "ספורט". הואגיות לא ממש שם, הם ב"ספורטיבי".

מי שקונה גולף GTI לא מחפש רכב ספורט.

 

לפני 3 שעות, Shmelov כתב:

גם היה בתוך רכב המבחן המון רעש במהירות שיוט, שאלתי על זה את הסוכן שנסע איתי והוא אמר לי שגם הם שמו לב לזה וכנראה הרכב הספציפי הזה עבר תאונה שלא סידרו טוב.

 

חירטוט טוב שלו.

אני מנחש שזה שילוב של קוטר וחתך, גם בעבר הרכב לא היה שקט במיוחד עם גאנט 18.

 

 

ובאופן כללי, כל עליה של 1% בחו"ל במחיר מיתרגמת לעליה של כ 2.5% בישראל (אחוז על המיסוי, חצי אחוז על כשל שוק) ולכן אין פלא שהגענו לתחום ה300,000 ש"ח, וכשאין ברירה זה מה שאנשים ישלמו.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה את נתוני המכירות של כל השוק, למרות עליות הישראלים ממשיכים לקנות.

בדיוק בגלל שאין הרבה אפשרויות - מי שמחפש כזה יקנה כי אין אלטרנטיבה שפויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, GTאי כתב:

תראה את נתוני המכירות של כל השוק, למרות עליות הישראלים ממשיכים לקנות.

בדיוק בגלל שאין הרבה אפשרויות - מי שמחפש כזה יקנה כי אין אלטרנטיבה שפויה.

נע, אני חושב שרכבים בשוק יד 2 יקבלו בוסט יפה במחירונים, והאקזמפלרים הטובים יימכרו מעל מחירון בצורה יותר משמעותית מהיום, זה תהליך מגמתי בעידוד הייבואנים שבסופו של יום אנשים יביאו שלקנות רכב מיבואן זה בזבוז כסף הכי גדול שאפשר לעשות (אחרי רכישת רכב)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...