Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה תעלה 300,000 ש"ח, ולאן פנינו מועדות?


ProMeR

פוסטים מומלצים

לפני 16 שעות, GTאי כתב:

 

אנחנו מדברים  Operating margin שמשקללים את ההוצאות הקבועות שאתה מדבר עליהם + ירידה במכירות (אז לא יתכן שסך ההכנסות עלה) ולכן הה net income חייב להיות זהה או נמוך יותר. 

זה פחות הנחות כמו שאתה רושם, המספרים שלהם מצביעים על מגמה מאוד ברורה.

לא מכיר את המרווחים התפעוליים שאתה מציג. לגבי ירידה בכמות המכירות היא לא *בהכרח* משפיעה על ההכנסות, זאת בדיוק הסיבה לייקר את מחיר המוצר כדי לכסות על הפערים.

לפני 16 שעות, GTאי כתב:

השנה הם חתמו על הסכם פשרה באיטליה על סך 54 מיליון דולר/אירו. זה לא נרשם בעבר. הם עוד לא סיימו לשלם.

 

כללי החשבונאות מחייבים הפרשה מראש לתביעה שיש צפי שתפסק לרעת החברה.

כך שבעצם, ההוצאה בגין התביעה כבר נרשמה בגין שנים קודמות.

 

אגב, אם ההפרשה מראש הייתה גבוהה ממה שנסגר בסוף בתביעה - ביטול ההפרשה ירשם כהכנסה בספרים...

עריכה אחרונה על ידי דור--
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 17 דקות, דור-- כתב:

לא מכיר את המרווחים התפעוליים שאתה מציג. לגבי ירידה בכמות המכירות היא לא *בהכרח* משפיעה על ההכנסות, זאת בדיוק הסיבה לייקר את מחיר המוצר כדי לכסות על הפערים.

כללי החשבונאות מחייבים הפרשה מראש לתביעה שיש צפי שתפסק לרעת החברה.

כך שבעצם, ההוצאה בגין התביעה כבר נרשמה בגין שנים קודמות.

 

אגב, אם ההפרשה מראש הייתה גבוהה ממה שנסגר בסוף בתביעה - ביטול ההפרשה ירשם כהכנסה בספרים...

 

מוזמן לצלול לנתונים ולתקשורת ולמצוא את התשובות. שיעור עלית המחיר לא תואם את הקיטון במכירות ועוד ועוד.

התביעות האלו הוגשו מאוחר, הם לא נרשמו בהפרשות בתחילת הדרך.

 

בסוף בחשבונאות אפשר לשחק, להקדים ולדחות בגבול האפור. בשורה התחתונה המותג (לא הקבוצה) בדיפ שיט, עוד שניה ועד העובדים מתחיל להשבית מפעלים כי רוצים לסגור חלק. לא צריך להיות גאון כדי לראות את המגמה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השם של המותג כבר גובל בהטעיית הצרכן, איזה פולק יכול להרשות לעצמו לקנות וואגן במחירים האלה?

מה שיותר מעציב זה העובדה שבארץ הקודש זה אומר שגם האוקטיבה VRS תעלה במחיר, מה שיימנע ממני לקנות סקודה מושחרת לפחות ל 4 שנים הקרובות.

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 25.11.2024 בשעה 12:56, farkash7 כתב:

אני חושב שהשוואה טובה יותר היא פטיפון מול מקור דיגיטלי. הופעה חיה זה משהו אחר... כמו לשכור למבורגיני במסלול.
יש לי את שניהם, פטיפון ודיגיטל. אומר זאת כך, מעטים הפעמים שהפורמט האנלוגי עדיף.
צריך הקלטה מצויינת וממקור אנלוגי (אחרת בשביל מה עושים את זה?), צריך פטיפון מכוון ואיכותי, צריך ראש פטיפון איכותי, צריך פונו איכותי. כשיש את אלה כן, לעיתים השמיעה מהפורמט האנלוגי כיפית/מענגת/איכותית יותר.

בהרבה מקרים זה לא המצב, ההקלטה גרועה/ממקור דיגיטלי, הפטיפון שמשתמשים בו זול או לא מכוון. כל הפאולים האלה הופכים את השמיעה בפטיפון לסתם התעקשות של היפסטרים.

בעיני הגולף בהשוואה הזו היא פטיפון סיני ב-500 שקל עם מגבר פנימי. ה3P היא DAC איכותי.
הגולף לא שווה את התוספת ואת הפשרות.
אנחנו לא מדברים פה על BRZ דור ראשון או שני, פטיפון טורנס אנלוגי מדוייק וחסר פשרות, אלה על רכב ספורטיבי פרווה עם עיצוב של רכב סבתות ומחיר גבוה.

 

מישהו כאן הגזים בשנאה לGTI .... והעיר אותי משנתי :-)

הרכב הזה מספק חבילה טובה שימושית ומאוזנת לחובבי הז'אנר ,עטופה באיכות וטכנולוגיה. 

לקחת את הילדים לגן ולהתפרע בדרך לעבודה או בסופש. להנות במסלול או בכביש המפותל אבל גם לנסוע ברגוע אחכ הביתה עם מספיק מקום לקניות מהסופר.  לחובבי ההתעסקויות, אין ספור פיצ'רים, חידושים, קידודים , תוספות ושיפורים. 

כשהגבתי בפעם הקודמת לשרשור הזה חשבתי שכל הקטע הזה של GTI כבר מאחוריי , זו אפילו לא היתה אופציה בבנק המטרות לרכב הבא,  אבל ברגע שהתיישבתי (דיי במקרה) באחת ונהגתי באחת , נפלתי כמעט מיידית ומאותו הרגע כל מה שרציתי זה אחת בחניה.  בזכות (או בגלל) המחיר של חדשה, הלכתי על משומשת ... נהנה מכל רגע. 

 

BRZ בהחלט רכב מעולה אבל שימושיות ממנו והלאה  . 

בהחלט אחד הרכבים שהייתי רוצה אבל המציאות לא מאפשרת כי אין לי הרבה מה לעשות איתו ביום יום. 

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין איפה אתה רואה שנאה.
אתה בעצמך רשמת שבגלל המחיר של החדשה קנית משומשת.
כלומר גם אחד שהGTI מתאימה לו כמו כפפה ליד ויש לו נסיון ארוך שנים איתה לא קנה חדשה כי זה כבר יקר מדי.
אתה בעצם מסכים איתי.

אף אחד לא אומר שהGTI היא מוצר גרוע, בסך הכל אומרים שבתמחור הנוכחי רק מכורים יקנו, וגם זה מסתבר נכון רק לחלקם.
3P הוזכרה פה באלטרנטיבה, מודה, לא כל אחד יראה בה ככזו, אבל הוזכרה פה גם הקופרה שכנראה תהנה מתמחור טוב יותר.

הגולף - רק למכורים קשים שלא קוראים להם אייל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כי רשמת דברים כמו :

"רכב ספורטיבי פרווה עם עיצוב של רכב סבתות"

"רכב שאין לו זכות קיום"

ועוד...

 

 

לגבי המחיר זה עניין של יכולת אבל לא קשור לטיב הרכב , אני אף פעם לא הייתי קהל של חדשה. מעולם לא רכשתי רכב חדש. 

אפשר לומר שעליית המחיר מרחיק אותי מלקנות חדשה ושולח אותי למשומשת 

 

מי שנוהג לרכוש כזו חדשה ולהחליף משומשת בחדשה השינוי הזה במחיר כנראה לא ישפיע עליו ולראיה,  **כל** הרכבים שראיתי לפני הקניה ,

הם של לקוחות ממשיכים, חלקם קיבלו את החדשה חלקם הזמינו ואמורים לקבל אותה. 

 

אגב, אפשר להתווכח האם ב BRZ עבור 240K מקבלים תמורה ראויה לכסף ....   האם ראוי לקבל תא נוסעים מיושן ואיבזור חסר בסכומים כאלו?
האם מנוע לא מוגדש עם נתון מומנט יחסית נחות הוא תמורה טובה? 

אם מחירה יבצע את אותה עליה כמו ב GTI ל300K , האם עדיין תהיה לה זכות קיום?  
התשובה היא בעיני המתבונן . 

עריכה אחרונה על ידי אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף בעיני רבים הוא רכב ספורטיבי די פרווה, בטח אם משווים אותו לתוצרת רנו למשל...
לא חושב שרשמתי פה משהו מפתיע או מוזר.
לגבי רכב סבתות, נו, סבתות נוסעות בגולף מה לעשות? והGTI לא שונה בהרבה מגולף רגילה בעיצובה (נקודת זכות בעיני), אז כן, קיבלת רכב ספורטיבי פרווה עם עיצוב של רכב סבתות...

בעיני לפחות ב-300K אין לרכב ממש זכות קיום, קשה לי לראות אותו מעניין לקוחות חדשים, רשמתי שמי שיקנה אותה הוא כנראה מי שמחליף גולף בגולף, קהל המכורים.
אתה בעצמך כותב שזה המצב בשטח...

BRZ? BRZ זה רכב שמראש אין לו זכות קיום, זה רכב שלא היה עובר את אנשי הפיננסיים של רוב יצרני הרכב, אבל BRZ זה משהו אחר, זה לא הוט האצ'...
גולף GTI כהוט האצ' אמורה להיות רכב יחסית נגיש להרבה אנשים, כי בבסיס שלה היא מתוכננת כך שתתאים להרבה אנשים. זו הסיבה שמחיר של 300K די מבטל את זכות הקיום שלה.
הBRZ לעומת זאת מעולם לא תוכננה כדי להתאים להרבה אנשים... משוואת התמורה-למחיר שלה היא שונה לחלוטין, בעמודת התמורה אין שום סעיף כמעט שנמצא בעמודת התמורות של הגולף, לכן קצת קשה להשוות, כי על כל דבר כמעט שתגיד לרוכש BRZ שאין לו בBRZ הוא יגיד לך "מה אכפת לי".
נתת דוגמא טובה, היעדר טורבו בBRZ, בתור אחד שנסע שנה על BRZ אני יכול להגיד לך שהדבר האחרון שהפריע לי זה היעדר טורבו, מה אכפת לי אם אין לה טורבו?

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.11.2024 בשעה 15:26, farkash7 כתב:

בגלל שמדובר ברכב פרווה לא חושב שההשוואה שלך במקום. הגולף הוא לא "חיה אחרת" או "פרי אחר" או "קטגוריה אחרת". אלו סטיגמות.
היא הרבה יותר דומה לטסלה 3P מאשר לBRZ/מיאטה.

 

ביוטיוב עלתה השוואה טריה בין Z4 M40 למיאטה - שורה תחתונה, המיאטה מהנה יותר ואף נאמר משהו כמו היא בליגה של פורש...

ולא חסרות דוגמאות לסופרלטיבים שה BRZ והמיאטה זוכות בהשוואות ללא גבולות מחיר!

 

ברור שהגולף לא שייכת לקבוצה הזו.

 

היא חבילה נהדרת בפני עצמה - אבל בשונה מהזוג שהוזכר - ניתן לאתגר, להרהר ולערער על יכולתה מול אלטרנטיבות במיוחד בהתחשב במחיר.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

כי על כל דבר כמעט שתגיד לרוכש BRZ שאין לו בBRZ הוא יגיד לך "מה אכפת לי".

משפט סופר נכון, ולמרות זאת אני לא מכיר אחד שרכש BRZ חדשה כי היתה החלום שלו, אלא כי זה מנה שהוא יכל להרשות לעצמו - בשונה מגולף GTI.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, לגבי העלייה במחיר.

הגולף GTI עלתה 220 אלף באותה תקופה שהגולף הרגילה הבסיסית ב-130 אלף ש"ח.

 

כיום הגולף הבסיסית מתחילה ב-170 אלף ש"ח, אז יש התאמה בפרופורציות בין המחירים.

ולא לשכוח שרוב המתחרות כבר לא מיוצרות - מגאן RS, יונדאי i30N.

 

הסקרנות שלי היא מה יהיה המחיר של האוקטביה RS.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, GTאי כתב:

אני לא מכיר אחד שרכש BRZ חדשה כי היתה החלום שלו, אלא כי זה מנה שהוא יכל להרשות לעצמו - בשונה מגולף GTI

היום כדי לקנות GTI צריך כבר להיות קצת עשיר, גם במקרה הזה צריך להיות מסוגל לשלם על המנה הזו ולהרשות אותה לעצמך.
זה כבר לא רכב נגיש... וזה צריך להיות רכב יחסית נגיש.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, itsik170 כתב:

אגב, לגבי העלייה במחיר.

הגולף GTI עלתה 220 אלף באותה תקופה שהגולף הרגילה הבסיסית ב-130 אלף ש"ח.

 

כיום הגולף הבסיסית מתחילה ב-170 אלף ש"ח, אז יש התאמה בפרופורציות בין המחירים.

ולא לשכוח שרוב המתחרות כבר לא מיוצרות - מגאן RS, יונדאי i30N.

 

הסקרנות שלי היא מה יהיה המחיר של האוקטביה RS.

 

 

 

 

מחיר האוקטביה RS ככל הנראה יהיה באזור 270 אלף ש"ח.

https://www.skoda.co.il/models/octavia/#about7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, farkash7 כתב:

היום כדי לקנות GTI צריך כבר להיות קצת עשיר, גם במקרה הזה צריך להיות מסוגל לשלם על המנה הזו ולהרשות אותה לעצמך.
זה כבר לא רכב נגיש... וזה צריך להיות רכב יחסית נגיש.

 

ההבדל בין מחיר של BRZ ל GTI הוא לא כזה שמגדיר מי שאינו קצת עשיר לקצת עשיר.

 

יהיה מי שיגיד שלהוציא על רכב לא פראקטי כמו BRZ סכום כזה, בהחלט מעיד על זה שאתה קצת עשיר. 

אבל לא אני יהיה אותו אחד. אם מה שמתאים לך זה מיאטה ולא GTI (מחיר דומה) - אין סיבה לביקורת על השיקול הכלכלי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, omri20 כתב:

מחיר האוקטביה RS ככל הנראה יהיה באזור 270 אלף ש"ח.

https://www.skoda.co.il/models/octavia/#about7

תודה על זה

לא ברור מי יקנה את הרכב במחיר כזה, עליה של כמעט 50 אלף תוך שנתיים (אין הבדל בין הדגם הזה לקודם למעט הפנסים)

צריך לקחת בחשבון גם עלות רשיון רכב שנתית שמן הסתם עלתה.

 

כבר כשרכשתי התלבטתי אם לקנות את זה או טסלה 3 רגילה, עכשיו במרווח של סך הכל 20 אלף שקל וביצועים פי 2 לפרפורמנס, רק ..... נשארו קהל הלקוחות.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...