Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה תעלה 300,000 ש"ח, ולאן פנינו מועדות?


ProMeR

פוסטים מומלצים

לפני 19 דקות, mcshmupi כתב:

ש סיבה שאנשים עדיין הולכים בהמוניהם להופעות בהן על הבמה יש בס\גיטרה\תופים\קלידים למרות התקדמות טכנולוגית מרשימה.

אני חושב שהשוואה טובה יותר היא פטיפון מול מקור דיגיטלי. הופעה חיה זה משהו אחר... כמו לשכור למבורגיני במסלול.
יש לי את שניהם, פטיפון ודיגיטל. אומר זאת כך, מעטים הפעמים שהפורמט האנלוגי עדיף.
צריך הקלטה מצויינת וממקור אנלוגי (אחרת בשביל מה עושים את זה?), צריך פטיפון מכוון ואיכותי, צריך ראש פטיפון איכותי, צריך פונו איכותי. כשיש את אלה כן, לעיתים השמיעה מהפורמט האנלוגי כיפית/מענגת/איכותית יותר.

בהרבה מקרים זה לא המצב, ההקלטה גרועה/ממקור דיגיטלי, הפטיפון שמשתמשים בו זול או לא מכוון. כל הפאולים האלה הופכים את השמיעה בפטיפון לסתם התעקשות של היפסטרים.

בעיני הגולף בהשוואה הזו היא פטיפון סיני ב-500 שקל עם מגבר פנימי. ה3P היא DAC איכותי.
הגולף לא שווה את התוספת ואת הפשרות.
אנחנו לא מדברים פה על BRZ דור ראשון או שני, פטיפון טורנס אנלוגי מדוייק וחסר פשרות, אלה על רכב ספורטיבי פרווה עם עיצוב של רכב סבתות ומחיר גבוה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעה, Shmelov כתב:

היום? רוב החשמליות הסיניות ולא רק הן, חזקות ממנה משמעותית, יותר מפוארות ומאובזרות ועולות פחות....

 

לגבי המחיר, זה עניין של מיסוי אז נניח את זה בצד, אבל אין ספק שהמעבר להנעה חשמלית שכל ילד יכול להפוך אותה לחזקה ומכאן מהירה מאוד בקו ישר בהחלט יצר בעיה למגוון רחב של מכוניות ספורטיביות בכל הקשור לקהל שרכש אותן בעבר, שמרביתו אם נודה על האמת רכש כי היא מהירה יותר מהממוצע, נחשבת ליקרה/יוקרתית יותר, סמל סטטוס וכו' ופחות בגלל ערכים של ניהוג והתנהגות. 

 

יש כאן או קללה או ברכה, ברכב כי זה אומר שמי שבאמת רוצה לפנות לחובבי הניהוג והנהיגה יאלץ לעבוד קשה יותר והקללה היא שכנראה שהרבה יצרנים כבר לא יתאמצו ממש ופשוט יוותרו על הסגמנט הזה או ישווקו מכוניות פרווה כמו MG XPOWER. לצד זה צריך לציין שחלק מזה הוא פשוט עניין של זמן וטכנולוגיה, סוללות עם צפיפות אנרגטית כפולה מזו הנוכחית, שמתישהו יהיו כנראה, יאפשרו לייצר ספורטיביות קלות יותר ומכאן עם יותר פוטנציאל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, mcshmupi כתב:

לגבי אבזור אני לא מכיר את הקטלוגים בעל פה, אשמח אם תספר בקצרה איזה אבזור יש בחשמליות סיניות שבגולף gti אין.

לגבי הפאר, אתה מתכוון שאיכות החומרים והגימור בהן טוב יותר?

 

אם ניכנס לזה אנחנו לא נצא מזה אבל למשל מישהו מהמפגשי רכבים של סופ"ש קנה לפני איזה חצי שנה זיקר001 פרפורמנס קריפטון. הוא התלבט בינה לבין קופרה (שזה אוטו הרבה יותר קטן, אבל הוא הלקוח והוא מחליט מה מבחינתו מתחרה על כיסו) בסביבת המחירים של 300 אלף. תשמע, מהרגע שאתה רק מתיישב באוטו, להשוות לגולף זה עלבון.

תראה את האבזור והנתונים של הקריפטון:

https://www.digipage.co.il/projects/2024/zeekr/001/

הוא גם אמר שצריכה להגיע בתחילת 2025 זיקר001 עוד יותר קיצונית ומתוחת פנים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, דור-- כתב:

אז לשם הספורט עברתי ברפרוף על הדו"ח הכספי של חציון ראשון 2024. לא מצאתי שם חלוקה למותגים.
עברתי על הדו"ח השנתי של 2023  ושם יש כן חלוקה למותגים (בד"כ דו"ח שנתי מפורט יותר).

1. לא ברור לי מאיפה הכתב של ווינט מצא חלוקה למותגים עבור חציון ראשון כשהיא לא מפרסמת.

2. מנתוני 2023 - מותג פולקסוואגן בלבד (וללא מסחריות ) הרוויח 3.5 מיליארד אירו (עמוד 19 בדוח)

3.  ב 2023, כלל הרווח לפני מס של הקבוצה היה 22 מיליארד. כלומר החלק של מותג פולקסוואגן מכלל הרווח היה 16%. אם נניח שאין הבדל משמעותי בהתפלגות המכירות בין 2023 לחציון הראשון של 2024, אז מתוך רווח של 10 מיליארד יורו של כלל הקבוצה - אפשר להניח שמותג פולקסוואגן אחראי ל 1.6 מיליארד יורו רווח לפני מיסים.

יכול להיות שאני מפספס ולא לגמרי מדייק, אבל זה מה שמצאתי ב 5 דקות קריאה קלה. אני מניח שהסתמכת על כתב וויינט וזה לגמרי הגיוני, רק שאני לצערי מצאתי לא פעם טעויות מהותיות בנתונים כלכליים בעיתונות הישראלית, ולכן אני תמיד בודק במקור.
מצרף את הדו"ח הכספי:
https://uploads.vw-mms.de/system/production/documents/cws/002/671/file_en/0638247dc949c755ddfa5ceba53df467a704db17/Y_2023_e.pdf?1710307376

 

 

מותג הרכב שלהם דיווח לשלושת הרבעונים הראשונים של 2024 על Operating margin של 2% שזה בדיוק חצי משנת 2023, ואם לפני כן ה Operating margin שלהם על רכב היה בסביבות 718 אירו לכל כלי רכב שהם מכרו, ואנחנו מדברים עכשיו על חצי מזה - כמה מרווח זה נותן לך לשחק עם המחירים? בחיים לא יגיעו למחיר של טסלה. 

לשם ההשוואה (שוב, דיברנו על טסלה ו-ID7) ה Operating margin של טסלה מוערך ב 10%.

 

אגב, כקבוצה - אין פרמטר שהם לא ירדו בו, הבולט כנראה זה Operating margin - הירידה של כל הקבוצה היתה של 42% בלעומת ירידה של 0.5% במכירות. בגלל שהם חזקים ברכבי יוקרה (פורשה זה מכרה זהב, ואודי של כסף) אז התוצאות של כל הקבוצות נראות טוב, למרות תוצאת גרועות ממש של פולקסואגן.

 

עזוב את YNET. כנראה שהם טעו במספר האבסולוטי (ואני איתם), בעיתונות הישראלית כבר בערך חודשיים יש כתבות של הארץ וגלובס על הנושא (היצרניות הגרמניות) והם קצת יותר מדייקים בפרטים. תמשיך לרוייטרס, finance.yahoo ועוד ועוד.

 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, GTאי כתב:

 

 

מותג הרכב שלהם דיווח על Operating margin של 2% שזה בדיוק חצי משנת 2023, ואם לפני כן ה Operating margin שלהם על רכב היה בסביבות 718 אירו לכל כלי רכב שהם מכרו, ואנחנו מדברים עכשיו על חצי מזה - כמה מרווח זה נותן לך לשחק עם המחירים? בחיים לא יגיעו למחיר של טסלה. 

לשם ההשוואה (שוב, דיברנו על טסלה ו-ID7) ה Operating margin של טסלה מוערך ב 10%.

 

אגב, כקבוצה - אין פרמטר שהם לא ירדו בו, הבולט כנראה זה Operating margin - הירידה של כל הקבוצה היתה של 42% בלעומת ירידה של 0.5% במכירות. בגלל שהם חזקים ברכבי יוקרה (פורשה זה מכרה זהב, ואודי של כסף) אז התוצאות של כל הקבוצות נראות טוב, למרות תוצאת גרועות ממש של פולקסואגן.

 

עזוב את YNET. כנראה שהם טעו במספר האבסולוטי (ואני איתם), בעיתונות הישראלית כבר בערך חודשיים יש כתבות של הארץ וגלובס על הנושא (היצרניות הגרמניות) והם קצת יותר מדייקים בפרטים. תמשיך לרוייטרס, finance.yahoo ועוד ועוד.

 

אתה עכשיו מתייחס לנקודה אחרת וחשובה בהחלט.
אני התייחסתי ותיקנתי שהנתון של רווח של 10 מיליון הוא טעות.
לגבי השאר, למרות שקבוצת VW מרוויחה, מסכים שהיא נמצאת בתקופה מאוד לא פשוטה ותנאי השוק שהשתנו מציבים אותה בנקודה בעייתית לגבי העתיד.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אם אתה לוקח Operating margin של 2% + ירידה במכירות אתה מגיע כנראה לביצועים ב2024 שהם ברמת המאות מיליונים של Operating margin בלבד.

את זה צריך להפוך לרווח נקי כמובן, ואם נעמיס על זה את הקנסות של דיזלגייט והוצאות מימון זה משאיר אותם עם מעט מאוד ביד.

אני מניח שזה מה שהביא את YNET למספר כזה (בטח הם ראו את זה באיזה אתר גרמני שעשה את החשבון, הכתב הוא מברלין לפי מה שרשום).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, farkash7 כתב:

אני חושב שהשוואה טובה יותר היא פטיפון מול מקור דיגיטלי. הופעה חיה זה משהו אחר... כמו לשכור למבורגיני במסלול.
יש לי את שניהם, פטיפון ודיגיטל. אומר זאת כך, מעטים הפעמים שהפורמט האנלוגי עדיף.
צריך הקלטה מצויינת וממקור אנלוגי (אחרת בשביל מה עושים את זה?), צריך פטיפון מכוון ואיכותי, צריך ראש פטיפון איכותי, צריך פונו איכותי. כשיש את אלה כן, לעיתים השמיעה מהפורמט האנלוגי כיפית/מענגת/איכותית יותר.

בהרבה מקרים זה לא המצב, ההקלטה גרועה/ממקור דיגיטלי, הפטיפון שמשתמשים בו זול או לא מכוון. כל הפאולים האלה הופכים את השמיעה בפטיפון לסתם התעקשות של היפסטרים.

בעיני הגולף בהשוואה הזו היא פטיפון סיני ב-500 שקל עם מגבר פנימי. ה3P היא DAC איכותי.
הגולף לא שווה את התוספת ואת הפשרות.
אנחנו לא מדברים פה על BRZ דור ראשון או שני, פטיפון טורנס אנלוגי מדוייק וחסר פשרות, אלה על רכב ספורטיבי פרווה עם עיצוב של רכב סבתות ומחיר גבוה.

אתה משווה תפוחים לתפוחים

פטיפון ודיגיטל הם שני פורמטים של אותו הדבר. 

 

אני משווה תפוחים לתפוזים, וטוען שאחד מהם יותר טעים.

מכונית חשמלית ומכונית בנזין שונות אחת מהשניה בהרבה מובנים.

אם המטרה היא החווייה שבהנאה מנהיגה למיטב הבנתי לבנזין יש יתרון גדול: היא מרגישה מכנית והיא עושה רעש.

בנוסף, היא שוקלת פחות ואני לא חושב שיש תכונה אחרת שיש לגביה יותר קונצנזוס בקרב כל המומחים שלי יצא לשמוע שתורמת להנעה.

לחשמלית יש יתרון בכוח אבל המציאות מוכיחה שזה לא הכי חשוב ויש המון דוגמאות: העדפה של מיאטה\ brz על מכוניות חזקות יותר במחיר דומה

העובדה שיש עדיין פרארי אטמוספריות ולא כולן עברו לטורבו, כנ"ל פורשה, וקורבט, ומוסטנג...

 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני חושב שאתה טועה.
הגולף היא לא BRZ ולא מיאטה. מהבחינה הזו היא הרבה יותר טסלה.
העובדה שאתה מתייחס לרכב חשמלי כ"משהו אחר" היא סטיגמה. פורש ויונדאי קיבלו שלל תשבוחות על הגרסאות הספורטיביות שלהן, וגם שם אין מנוע ואגזוז.
תחושה אפשר לייצר גם ברכב חשמלי.
כנראה ש3P תעשה עבודה טובה מספיק, פחות מהיונדאי/פורשה מבחינת התחושות, אבל אנחנו מדברים כאן על גולף, רכב פרווה מכל בחינה שתחושות/מעורבות הן אף פעם לא היו תכונות שהוא החזיק בשרוול.
משקל הוא אכן פאקטור חשוב, אבל שוב אתה מדבר על גולף, רכב שעם מיכל דלק מלא שוקל 1500 קילו, לא ממש קל...

בגלל שמדובר ברכב פרווה לא חושב שההשוואה שלך במקום. הגולף הוא לא "חיה אחרת" או "פרי אחר" או "קטגוריה אחרת". אלו סטיגמות.
היא הרבה יותר דומה לטסלה 3P מאשר לBRZ/מיאטה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוטה להסכים עם @farkash7, הגולף ידועה בתור אוטו מגניב, המון כוח ובזמינות גבוהה, מה שכן זה רכב משעמם, פרווה עם שלדה לא מתקשרת והגה אנמי מאוד(!), לא מעניין אנשים שחיים את התחום, ולפי התמחור שלו בארץ הוא משווק לפראיירים.
אני אקח באותו סגמנט של משפחתית חמה 308GTI, אמנם זה לא הרכב הכי מפנק שיש בקטגוריה, אבל ביחס התמורה למחירים שהן יצאו מהחברה בזמן השיווק בארץ היהנמוך בצורה שערורייתית ביחס למחירים של המתחרות בסגמנט, והיה ל308 לא מעט יתרונות על השאר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, farkash7 כתב:

אז אני חושב שאתה טועה.
הגולף היא לא BRZ ולא מיאטה. מהבחינה הזו היא הרבה יותר טסלה.
העובדה שאתה מתייחס לרכב חשמלי כ"משהו אחר" היא סטיגמה. פורש ויונדאי קיבלו שלל תשבוחות על הגרסאות הספורטיביות שלהן, וגם שם אין מנוע ואגזוז.
תחושה אפשר לייצר גם ברכב חשמלי.
כנראה ש3P תעשה עבודה טובה מספיק, פחות מהיונדאי/פורשה מבחינת התחושות, אבל אנחנו מדברים כאן על גולף, רכב פרווה מכל בחינה שתחושות/מעורבות הן אף פעם לא היו תכונות שהוא החזיק בשרוול.
משקל הוא אכן פאקטור חשוב, אבל שוב אתה מדבר על גולף, רכב שעם מיכל דלק מלא שוקל 1500 קילו, לא ממש קל...

בגלל שמדובר ברכב פרווה לא חושב שההשוואה שלך במקום. הגולף הוא לא "חיה אחרת" או "פרי אחר" או "קטגוריה אחרת". אלו סטיגמות.
היא הרבה יותר דומה לטסלה 3P מאשר לBRZ/מיאטה.

 

אני מסכים איתך.

הקהל של ה GTI הוא אחד ש20 שנה נסע על הגולף הרגילה או על A3, ועכשיו בא לו משהו אחר, יותר פאן, יותר כח, אבל אין לו כוונה לעלות באופן תכוף על המסלול או להתחרות בדראג.

לאחד כזה טסלה 3P היא כנראה חבילה טובה יותר בשנת 2024.

 

(אגב, לאנקדוטה, בשנתיים האחרונות היו בבעלותי גם גולף GTI, גם טסלה Y וגם BRZ, אז נראה לי שאני מתאים לחוות דעה על זה :) )

 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, GTאי כתב:

אגב, אם אתה לוקח Operating margin של 2% + ירידה במכירות אתה מגיע כנראה לביצועים ב2024 שהם ברמת המאות מיליונים של Operating margin בלבד.

את זה צריך להפוך לרווח נקי כמובן, ואם נעמיס על זה את הקנסות של דיזלגייט והוצאות מימון זה משאיר אותם עם מעט מאוד ביד.

אני מניח שזה מה שהביא את YNET למספר כזה (בטח הם ראו את זה באיזה אתר גרמני שעשה את החשבון, הכתב הוא מברלין לפי מה שרשום).

לא מצליח לעקוב,
יש פה הרבה הנחות עבודה לא מתוקפות. ירידה או עליה במכירות לא משפיעה ביחס ישיר על ההוצאות וההכנסות, יש הוצאות קבועות ויש משתנות, ולכן לא ניתן לגזור מזה, בטח לא על בסיס המידע שיש בדוח הכספי.
בדקתי את הרווח התפעולי של חציון ראשון 2024 מול 2023  - 10.1 מיליארד מול 11.35 מיליארד.
כלומר קיטון של כ 12%.
אז אם המגמה תמשך ככה גם בחציון השני של 2024, אז בהתאמה ניתן יהיה להסיק שהרווח ממותג פולקסוואגן ירד סביב השיעור הזה או אפילו יותר (ההתפלגות בין המותגים לא לינארית) - עדיין אם תעשה את ההתאמה על הרווח של שנה שעברה- זה עדיין מתכנס לרווח מהמותג במעל למיליארד אירו,  וזה רחוק מאוד מהנתונים שאתה טוען אליהם.

גם לגבי קנסות - תלוי איך נרשמה ההוצאה ובאיזו שנה, הקנסות ניתנו סביב השנים 2018-2019, כך שבהיגיון חשבונאי - ההוצאה כבר נרשמה בדוחות שנים קודמות.

אין לי שמץ של מושג מה כתב ווינט התכוון ועל בסיס מה. יכול להיות שנפלה טעות אצלו, או שאני לא הבנתי. בכל מקרה זה לא משנה. יש נתונים גלויים ואפשר ללמוד מהם ללא תיווך עיתונאי.

רק יכול לומר הערה לגבי עיתונות כלכלית, לפני כמה שנים השתתפתי בפרויקט מסויים במשרד האוצר כאנליסט נתונים. כעבור תקופה הייתה כתבה על הפרויקט שהשתתפתי בו בגלובוס. נחש מה? הנתונים היו שגויים וכוונו לאג'נדה מסויימת. הכתב כנראה קיבל את המידע שלו ממקור כלשהו, ולא טרח להצליב, לוודא ולעשות עבודה מדוייקת. גם ככה זה לא מעניין אף אחד וזו רק כתבה שתשכח למחרת.


 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, דור-- כתב:

 ירידה או עליה במכירות לא משפיעה ביחס ישיר על ההוצאות וההכנסות, יש הוצאות קבועות ויש משתנות, ולכן לא ניתן לגזור מזה, בטח לא על בסיס המידע שיש בדוח הכספי.

 

אנחנו מדברים  Operating margin שמשקללים את ההוצאות הקבועות שאתה מדבר עליהם + ירידה במכירות (אז לא יתכן שסך ההכנסות עלה) ולכן הה net income חייב להיות זהה או נמוך יותר. 

זה פחות הנחות כמו שאתה רושם, המספרים שלהם מצביעים על מגמה מאוד ברורה.

 

לפני 3 שעות, דור-- כתב:

גם לגבי קנסות - תלוי איך נרשמה ההוצאה ובאיזו שנה, הקנסות ניתנו סביב השנים 2018-2019, כך שבהיגיון חשבונאי - ההוצאה כבר נרשמה בדוחות שנים קודמות.

 

השנה הם חתמו על הסכם פשרה באיטליה על סך 54 מיליון דולר/אירו. זה לא נרשם בעבר. הם עוד לא סיימו לשלם.

 

לפני 3 שעות, דור-- כתב:

רק יכול לומר הערה לגבי עיתונות כלכלית, לפני כמה שנים השתתפתי בפרויקט מסויים במשרד האוצר כאנליסט נתונים. כעבור תקופה הייתה כתבה על הפרויקט שהשתתפתי בו בגלובוס. נחש מה? הנתונים היו שגויים וכוונו לאג'נדה מסויימת. הכתב כנראה קיבל את המידע שלו ממקור כלשהו, ולא טרח להצליב, לוודא ולעשות עבודה מדוייקת. גם ככה זה לא מעניין אף אחד וזו רק כתבה שתשכח למחרת.

 

עם זה אני מסכים ב 100%. כל כתבה שאתה מכיר את הפרטים שלה אתה מגלה שהיא בין חצאי אמת להזיות.

 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.11.2024 בשעה 21:59, farkash7 כתב:

בקשר לתג המחיר החדש, לדעתי אם מישהו ממש רוצה הוט האצ' מבית VAG וגם שתהיה "ספורטיבית פלייסטיישן" במחיר "סביר" יש קופרה ב250K. לא מבין למה לשלם פרמיה על המוביל זקנות המשעמם הזה.

 

1. תדמית סולידית יותר

2. סחירות גבוהה וירידת ערך נמוכה

3. איכות חומרים עדיפה

4. תג GTI

 

הגולף היא קצת יותר All things to all man לעומת הלאון.

 

MK8.5 חדשה ב-300 זה לא לעניין.

MK7.5 פרפורמנס משומשת בחצי מזה זה דווקא כן, גם בהשוואה לטסלה 3 משומשת במחיר דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זה זמן טוב למכור את ה RS שלי? אולי אפילו ברווח?

 

מה נסגר עם המחירים, משמע שהאוקטביה החדשה לא תעלה פחות מ270

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.11.2024 בשעה 23:16, itsik170 כתב:

הנקודת אור היחידה היחידה היא שצ'מפיון ממשיכים להביא את הרכב גם עם תג מחיר שצמח.

מקווה שהתמחור הזה לא יגרום להפסקת הייבוא.

 

הגיעה גם ID7 במחיר מאוד גבוה ביחס למודל 3.

צ'מפיון מתחיל לייקר באופן ניכר את דגמי פולקסוואגן.

צמפיון משום מה מנסים למתג את VW בצמידות לשלושת מותגי היוקרה הגרמנים המובילים.

הבעיה שאין קלינטים למחירים ההזוים של היבואן , לא בארץ ולא בעולם, הגיע הזמן זהיבואן החמדן יוציא את הראש מהעכוז.

Volkswagen plans to close ‘at least’ 3 German plants and lay off thousands of workers | CNN Business

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...