Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'קים לרכב


Muchacho

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, Muchacho כתב:

חברה שאלה נוספת, נניח אני קונה זוג בוקים מעמיד את האוטו מקדימה הכול טוב ויפה, זה לא קצת פוגע בעניין של היציאה של השמן / נוזל קירור שאני רוצה להחליף כי האוטו בשיפוע בשלב הזה?

תקרא את כל השרשור..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בדיוק הזמנתי לי זוג בוקים של KASCO ב- 135 ש"ח מ- KSP:

https://ksp.co.il/web/item/288907

 

 

וגם ג'ק פרופיל נמוך של American Eagle, ע"מ שיתאים לרכב ספורט ב- 305 ש"ח מ- Partclick:

https://www.partclick.co.il/shop/product/מגבה-עגלה-פרופיל-נמוך-גק-2-טון-לרכבים-נמוכים-וגבוהים-במיוחד

גובה מינימלי - 85 מ"מ

גובה מקסימלי - 380 מ"מ

 

מחכה לקבל אותם, ולהתחיל להכנס לעניינים :)

עריכה אחרונה על ידי this_is_me

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מעניין הג'ק הזה, באתר לא מצוין המשקל שלו. אשמח אם תעדכן.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@amosbmw

נכון, לקחתי את הנתונים שלו מאתר אחר שבו הוא נמכר בקצת יותר:

https://www.justmotor.co.il/product/גק-עגלה-25-טון-נמוך-מותאם-לרכבי-ספורט-במזוודה-1

 

עריכה אחרונה על ידי this_is_me

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שם לא עקבי ב2 האתרים האלה. 

כתוב 2 טון וכתוב 2.5 טון.

כתוב 85-380 ממ וכתוב 98-442 ממ.

לפחות 15 ק"ג זה מעולה.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שהוא קצר מאוד (יחסית), ולא תוכל, כנראה, להגיע איתו לנקודות ההרמה במרכז הרכב (בין אם מקדימה לקורה הצולבת, או מאחור לדיפרנציאל). הג'ק הזה טוב נטו להרים את הרכב מהצדדים.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@chrono נקודה מעניינת, לא חשבתי על זה

אני יחסית מתחיל בתחום, וניזון מהפורום ומהכנופיה, ולא ראיתי שהנקודה הזו עלתה לפני כן.. נקווה שיענה לי על הצרכים..

בכל מקרה אני אעדכן פה אחרי שאקבל אותו

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.11.2024 בשעה 02:53, this_is_me כתב:

בדיוק הזמנתי לי זוג בוקים של KASCO ב- 135 ש"ח מ- KSP:

https://ksp.co.il/web/item/288907

 

 

וגם ג'ק פרופיל נמוך של American Eagle, ע"מ שיתאים לרכב ספורט ב- 305 ש"ח מ- Partclick:

https://www.partclick.co.il/shop/product/מגבה-עגלה-פרופיל-נמוך-גק-2-טון-לרכבים-נמוכים-וגבוהים-במיוחד

גובה מינימלי - 85 מ"מ

גובה מקסימלי - 380 מ"מ

 

מחכה לקבל אותם, ולהתחיל להכנס לעניינים :)

כנראה שאקנה את הזוג בוקים הזה גם. מתלבט בינם לבין סיגנט.

 

שאלה נוספת שעולה לי, למרות שכנראה עברתי כבר על כמה סרטונים על איך להרים אבל אני פשוט לא מצליח לזכור - איך מרימים את הרכב בצורה תקינה?

 

הרי אם אני מרים צד אחד עם הגק עגלה, שם את הבוק, מוריד, עכשיו האוטו מוגבה בצד אחד ומפועל יותר לחץ על הצד השני כאשר אבוא להרים אותו (אותך תהליך - עגלה > בוק)

 

מה אני מפספס? ראיתי שוב סרטונים, נראה שאנשים מרימים מקדימה באמצע עם העגלה וזה מספיק לשתיים במכה אחת. הג'ק עגלה הפשוטים שמוכרים כאן ב120-150 מספיק ארוכים?

 

@Buki@amosbmw@Deutz912

עריכה אחרונה על ידי Muchacho
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'ק עגלה הפשוטים לא גבוהים מספיק, מקסימום שן אחת או שתיים בבוק, וזה לא כ"כ נוח לעבודה, אפשרי אבל לא נוח

אתה יכול להרים כל צד בנפרד אין בעיה, אני עושה זאת תמיד

אם בכל זאת אתה בוחר להרים מהאמצע תזהר שלא תעשה נזק לאחד המכלולים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Muchacho כתב:

שאלה נוספת שעולה לי, למרות שכנראה עברתי כבר על כמה סרטונים על איך להרים אבל אני פשוט לא מצליח לזכור - איך מרימים את הרכב בצורה תקינה?

איזה עבודה אתה מבצע שצריך להרים את שני הגלגלים הקידמיים?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Muchacho כתב:

כנראה שאקנה את הזוג בוקים הזה גם. מתלבט בינם לבין סיגנט.

 

הייתי מחכה רגע עם הבוקים של KASCO,

קיבלתי אותם אתמול וספציפית במה שקיבלתי יש בעיה בהלחמות. אני עכשיו מול השירות לקוחות של KSP, ומבטיח לעדכן.

 

לפני שעתיים אספתי את הג'ק של אמריקן איגל, ועכשיו בדיוק לומד אותו.
בדקתי את המשקל שלו - עם המארז בדיוק 15.2 ק"ג:

image.thumb.jpeg.274483c4d20b3b372b3064823334ac50.jpeg

 

image.thumb.jpeg.84f74ed3d115e0f11f14ac2df77c937c.jpeg

 

 

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, this_is_me כתב:

יש בעיה בהלחמות

 

הבעיה בריתוכים. אם זה הלחמות, אז זה לא בר תיקון :)

לפני שעתיים, Muchacho כתב:

הרי אם אני מרים צד אחד עם הגק עגלה, שם את הבוק, מוריד, עכשיו האוטו מוגבה בצד אחד ומפועל יותר לחץ על הצד השני כאשר אבוא להרים אותו (אותך תהליך - עגלה > בוק)

 

נכון שמופעל יותר לחץ, אבל זה לא איזה הבדל משמעותי שמקרב אותך בצורה ניכרת למגבלות הג'ק - זה בסה"כ קצת יותר מ-50% ממשקל הרכב, בניגוד לבדיוק 50% כשהרכב עומד רגיל. מה שכן צריך להיזהר ממנו הוא שכשאתה מעלה את הרכב מהצד, הוא מתחיל ליטות - ובפרט, זה אומר שהפס שממנו אתה מרים אותו (כלומר, הפס המתכתי הזה שהנחת את הג'ק תחתיו) כבר לא לוחץ על הג'ק פחות ופחות במאונך. וזה עלול להיגמר בכך שהפס פשוט יחליק מהג'ק.

 

לכן, כשאתה מרים את הרכב - תעשה את זה באיטיות, בזהירות, תוך כדי הבנה שהוא יכול להחליק (ובהתאם, הבנה לאן הוא יפול אם יחליק), וכדי להקטין את הסיכון - תמנע מהפרש גבהים גדול מדי בין שני צידי הרכב (כך יש לו פחות זוית ופחות סיכוי להחליק מהג'ק). אם יש לך סבלנות - תתחיל מלהרים אותו לגובה המינימלי הנדרש כדי להכניס בוק אחד בלי לפתוח אותו, עבור להרים אותו מהצד השני (הפעם אפשר לגובה רב יותר), ואז תחזור לצד הראשון ותשווה לצד השני.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, Buki כתב:

איזה עבודה אתה מבצע שצריך להרים את שני הגלגלים הקידמיים?

לבנתיים הביסייק - שמן, נוזל קירור... אתה מרים רק צד אחד בשביל זה?

לפני 54 דקות, this_is_me כתב:

הייתי מחכה רגע עם הבוקים של KASCO,

קיבלתי אותם אתמול וספציפית במה שקיבלתי יש בעיה בהלחמות. אני עכשיו מול השירות לקוחות של KSP, ומבטיח לעדכן.

 

לפני שעתיים אספתי את הג'ק של אמריקן איגל, ועכשיו בדיוק לומד אותו.
בדקתי את המשקל שלו - עם המארז בדיוק 15.2 ק"ג:

image.thumb.jpeg.274483c4d20b3b372b3064823334ac50.jpeg

 

image.thumb.jpeg.84f74ed3d115e0f11f14ac2df77c937c.jpeg

 

 

 

תוכל להרחיב?

אעצור בנתיים את הקנייה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, Muchacho כתב:

לבנתיים הביסייק - שמן, נוזל קירור... אתה מרים רק צד אחד בשביל זה?

כן לדברים האלו צד אחד מספיק. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...