Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'קים לרכב


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 33 דקות, this_is_me כתב:

@Muchacho

שאלה מצויינת.

גובה הבסיסי הוא 28 ס"מ בשקע, ו- 29.5 ס"מ בקצוות.

עובי הברזל הוא בסך הכל 3.5-4 מ"מ !!

מעניין מה העובי של KASCO ?

שאלה ל-@שחר 1 :)

 

לפי הסרטון הזה, נראה שהסיגנט בטווח העליון של העובי

 

רק שזה אכן פלדה ולא אלומיניום? (נראה שיש כאלה, לא יודע איך להבדיל חוץ מאשר המשקל...)

  • אהבתי 1
  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

וואלה האמת שרק שלשום הזמנתי קליבר דיגיטלי מעלי אקספרס, אז נכון לעכשיו המדידה שלי עם מטר לא הכי מדויקת חח..

בנוסף אני רואה שהוא מודד בחלק התחתון, בעוד שאני מדדתי את העובי בחלק העליון (אבל אולי זה זהה.. :/)

עריכה אחרונה על ידי this_is_me

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם
לפני 12 דקות, this_is_me כתב:

וואלה האמת שרק שלשום הזמנתי קליבר דיגיטלי מעלי אקספרס, אז נכון לעכשיו המדידה שלי עם מטר לא הכי מדויקת חח..

בנוסף אני רואה שהוא מודד בחלק התחתון, בעוד שאני מדדתי את העובי בחלק העליון (אבל אולי זה זהה.. :/)

 

המשקל שכתבת הוא פר אחד או זוג?

פורסם

משקל כולל הכל

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם
לפני 50 דקות, Muchacho כתב:

שאלה ל-@שחר 1 :)

3.5 ממ.

לדעתי אתם נתפסים יותר מדי על קטנות. המבחנים ההשוואתיים מראים שכל הבוקים מצליחים להחזיק בלי בעיה רכב פרטי בעומס רגיל, וגם יותר מכך.

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

בקשר לתחזוקה של הג'ק, ראיתי פוסטים שיש מקרים של נזילת שמן מהבוכנה לג'קים מסוימים.

באיזה אופן נכון לשמור את הג'ק עם האריזה שלו ? שוכב / עומד ?

במידה שצריך למלא שמן - איזה שמן הידראולי מומלץ למלא ?

 

image.thumb.jpeg.ba65dbdf38fdc098d54639982355f8be.jpeg

 

image.thumb.png.07cb4c683bd87b41e7a71ce3f94d745c.png

 

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם
בתאריך 18.11.2024 בשעה 20:25, שחר 1 כתב:

3.5 ממ.

לדעתי אתם נתפסים יותר מדי על קטנות. המבחנים ההשוואתיים מראים שכל הבוקים מצליחים להחזיק בלי בעיה רכב פרטי בעומס רגיל, וגם יותר מכך.

כנראה שבסוף אלך על הקשקו בגלל הגובה.

 

רק שאני חושב על זה עכשיו, 33 סנטימטר בלחץ (וכנראה שסביבות ה31-30 אם לא בא לי ללכת על המקסימום), זה קצת כלום בשביל להיכנס מתחת לרכב.

 

באיזה ג'ק אתה משתמש לטיפולים?

פורסם (נערך)

מעדכן על הבוקים מקשקו. אספתי היום. סך הכל נראים בסדר גמור למחיר, יציבים, תזוזה צידית כמעט אפסית על משטח ישר,  2.3-2.5 מ"מ עובי.

 

הריתוכים המשמעותיים בסדר - הרגליות פחות, אבל מה כבר אפשר לצפות ממוצר שעולה 15 שקל בלחץ לייצור?

 

נקודה חשובה,  הגובה המינימלי של הבוק(ים) כאשר רוצים לאבטח עם הפין הוא 31 ס"מ. זה שן אחת. יש מעצור ביניים לפחות מזה, אבל בנקודה הזאת לא ניתן להכניס את הפין.

 

זה יוצר בעייתיות מסוימת עם הגק הפשוט שהטווח שלו הוא 33 ס"מ (ובדקתי את זה, זה באמת 33 בול) כי זה לא משאיר הרבה מקום, במיוחד אם אתם לא עובדים על קרקע ישרה. מה כן, אם הייתי קונה את הסיגנט אני יכול להמר בוודאות שהייתי צריך להחזיר אותם / לקנות ג'ק יותר גבוה כי זה פשוט לא היה עובר. בכול אופן, לא ממליץ לכם לקנות בוקים ללא פין בטיחות, כי זה באמת חשוב. רגע אחד של חוסר תשומת לב זה כל מה שדרוש לאסון...

 

ייקח לי עוד זמן עד שאני אעשה את הטיפול שאני רוצה לאוטו... בינתיים אם למישהו יש המלצות או דיס המלצות על גקים אחרים למינהם שמרימים יותר גבוה מבלי לשבור את הבנק אשמח להמלצות. אולי אקנה אחד אחר.

 

מצורפות תמונות.. ניתן ללחוץ עליהם לזום

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

עריכה אחרונה על ידי Muchacho
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

פין אבטחה לא באמת חשוב. כשמשקל של רכב יושב על הבוק שום דבר לא יצליח להרים את הידית...

עריכה אחרונה על ידי שחר 1
  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)
לפני שעה, Muchacho כתב:

בינתיים אם למישהו יש המלצות או דיס המלצות על גקים אחרים למינהם שמרימים יותר גבוה מבלי לשבור את הבנק אשמח להמלצות. אולי אקנה אחד אחר.

 

תודה רבה על הסקירה ותתחדש, בחירה נבונה :)

 

קניתי החודש ג'ק פרופיל נמוך של אמריקן איגלס

מרים לגובה 380. עדיין לא השתמשתי בו, והוא לא יקר מדי.

חסרון בולט זו הידית המצורפת - קצרה מדי, אבל חוץ מזה יש לו נתונים לא רעים יחסית למחיר. שוקל 15 ק"ג. נכון שהוא לא מקצועי כמו אלה של ה- 800+ ש"ח, אבל הוא נותן תמורה למחיר לפחות על הנייר.. עד שאחנוך אותו ואדע בוודאות..

עלה לי 300 בפארטקליק במבצע שיש להם החודש

 

20241111_180731.jpg

עריכה אחרונה על ידי this_is_me

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם
לפני 15 שעות, שחר 1 כתב:

פין אבטחה לא באמת חשוב. כשמשקל של רכב יושב על הבוק שום דבר לא יצליח להרים את הידית...

 

פין אבטחה לא מיועד למצב שבו מישהו מרים בטעות את הידית. הוא מיועד למצב של כשל בשן שהידית מזיזה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חבר'ה שאלה למנוסים שכאן, האם ניתן למקם את הסטנדים על אותו הקורה שממנה אני מגביה את האוטו עם הג'ק? הכוונה שלי זה לעלות עם הג'ק, למקם את הסטנד על אותו הציר, נגיד, בשליש הקדמי הראשון של הרכב, להוריד, ואותו תהליך צד שני.

 

אני רואה שרוב האנשים ממקמים את זה במרכז הרכב ולצערי אצלי אין אופציה כזאת, לפחות לא כזאת שאני רואה, כי רוב המרחב למטה מכוסה ביריעה שצריך לפרק.

 

אין לזה שום אזכור בספר רכב גם למעט שזאת נקודה לג'ק.

 

בקיצור, האם ניתן למקם את הסטנדים שם ללא סכנת קריסה או שזה צידי מדיי?

 

image.thumb.png.a30adb4423e6fc5416c4be6b3bd500d2.png

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...