Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'קים לרכב


פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 30.1.2025 בשעה 19:16, tan tan כתב:

סדקים מתרחבים בשמש אז די מהר זה יתרחב לך ויהיה מסוכן לנסוע ברכב

לא נראה לי שיש טיפול לכזה סדק שמחזיק נורמלי 

אין לך ביטוח שמשות?

הפוליסה בידיוק נגמרה לי ב31 לחודש. זה אומנם קרה לי יום לפני, ואני עוד לא יכול לראות / זוכר אם הם עשו לי קומבינות בחידוש כי זה לא מעודכן עדיין באתר שלהם, אבל בכנות, לא רואה סיבה להפעיל על זה ביטוח, זה לא מפריע בנהיגה, העובי של הסדק הזה כחוט השערה כמעט ואני לא כזה מתלהב מלזרוק שמשה לפח על שטות כזאת ושיתחילו לגעת באוטו ולך תדע איזה עבודה יעשו. נראה שיש לזה טיפולים וחומרים, ראיתי סרטונים. אני אתן לזה הזדמנות. כל עוד זה נשאר במצב הזה ועובר טסט מבחינתי הכל טוב.

בתאריך 31.1.2025 בשעה 10:00, יגיל כתב:

בקישורים ששלחת הם כותבים שזה לא קורה בגלל הרמה על ג'ק אלא אם כן כבר היה דפקט מסוים בשמשה. זה לא יקרה סתם ככה. כנראה שכבר היה סדק קטן.

בכל מקרה אני חושב שהרעש ששמעת הוא לא השמשה, לי זה גם קורה עם הג'ק הזה, לדעתי הקפיץ פשוט נמתח ועושה רעש חזק פתאומי, הכל בסדר. הוא ממשיך להחזיק ואפשר להמשיך להרים.

אני יכול כמעט ב99% להגיד שהפיצוץ היה מזה, אני גם זוכר את הסאונד שלו, בידיוק כמו זכוכית שמתנפצת, אם כי גיליתי על זה רק כמה שעות אחר כך. זה לא מקרי, הנסיבות והמיקום של הסדק אצל אנשים.. בוודאות זה זה. זה לא היה סאונד של קפיץ שנמתח, זה גם קרה לי בהרמה ללא משקל ולא דומה בכלל. היה לי ממש פיצוץ.

לפני שעה, this_is_me כתב:

היי,

אני חייב לציין לטובה את הג'ק שלי.

הוא מתאים לרכב נמוכים, ובאמת שהוא עושה עבודה מצויינת. המחיר שלו לא היה גבוה, ואני משתמש בו על בסיס שבועי מאז שקניתי אותו.

2 החסרונות שלו הם שצריך להפעיל כח סביר בהרמה, ושהוא מגיע עם ידית קצרה, אבל מלבד זאת אין שום בעיות תודה לאל

הוספתי לו את הפד מדוד עלי על מנת לשמור עליו מהרגע הראשון:

https://www.aliexpress.com/item/1005007138814390.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.5a0f1802lYh0De


 

20241213_191745.thumb.jpg.1d25083fbd1273d2bc2efb9728e7bbc1.jpg20241213_191835.thumb.jpg.debaede2b40f6bdf3d36370274cbcc39.jpg20241213_193221.thumb.jpg.a68bfd637bf5432c5c767e36430bb1cb.jpg

 

 

 

 

וגם לבוקים הוספתי:

https://www.aliexpress.com/item/1005006969932112.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.40.5a0f1802lYh0De&gatewayAdapt=glo2isr

image.thumb.jpeg.a5927914a0ed088372e3c7436c0a833e.jpeg

 

 

 

כן זה בידיוק הפוק שיש לי לג'ק, אבל לדעתי זבל כי זה מתעקם. בכל אופן נראה שאזמין את הכובעים האלה לבוק.

  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 שעות, this_is_me כתב:

היי,

אני חייב לציין לטובה את הג'ק שלי.

הוא מתאים לרכב נמוכים, ובאמת שהוא עושה עבודה מצויינת. המחיר שלו לא היה גבוה, ואני משתמש בו על בסיס שבועי מאז שקניתי אותו.

2 החסרונות שלו הם שצריך להפעיל כח סביר בהרמה, ושהוא מגיע עם ידית קצרה, אבל מלבד זאת אין שום בעיות תודה לאל

הוספתי לו את הפד מדוד עלי על מנת לשמור עליו מהרגע הראשון:

https://www.aliexpress.com/item/1005007138814390.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.5a0f1802lYh0De


 

20241213_191745.thumb.jpg.1d25083fbd1273d2bc2efb9728e7bbc1.jpg20241213_191835.thumb.jpg.debaede2b40f6bdf3d36370274cbcc39.jpg20241213_193221.thumb.jpg.a68bfd637bf5432c5c767e36430bb1cb.jpg

 

 

 

 

וגם לבוקים הוספתי:

https://www.aliexpress.com/item/1005006969932112.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.40.5a0f1802lYh0De&gatewayAdapt=glo2isr

image.thumb.jpeg.a5927914a0ed088372e3c7436c0a833e.jpeg

 

לא יודע אבל אני חושש מהחלקות (אפי' קלות) של הרכב עם כל ה"תוספות" האלה, אולי אני טועה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 40 דקות, Deutz912 כתב:

 

לא יודע אבל אני חושש מהחלקות (אפי' קלות) של הרכב עם כל ה"תוספות" האלה, אולי אני טועה

 

חשש מוצדק לגמרי. אחרי שהחליק לי רכב עם תושבת גומי כזו (למזלי בלי שום נזק לא לסובבים ולא לרכב עצמו), למדתי את הלקח ואני לא משתמש בתושבות כאלה יותר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, chrono כתב:

 

חשש מוצדק לגמרי. אחרי שהחליק לי רכב עם תושבת גומי כזו (למזלי בלי שום נזק לא לסובבים ולא לרכב עצמו), למדתי את הלקח ואני לא משתמש בתושבות כאלה יותר.

רציני ? לא חשבתי שזה עלול לקרות האמת ;/
אצלי הגומי יושב בול בתוך הצלחת הרמה, בלי חופש כלל.
ואני מתכופף ומכוון את ההרמה כך שהמגרעת של הגומי תעלה לתוך המסילת מתכת. אני אצלם בהזדמנות.

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם

ההחלקה אצלי הייתה לא בגלל החופש (או לפחות לא רק בגלל החופש). בעת הרמת הרכב, הוא מקבל זווית - שנהיית גדולה יותר ככל שמרימים גבוה יותר. כשהמסילה יושבת ישר בחריצי המתכת של הג'ק, אין לזווית הזו יותר מדי משמעות. אבל תושבת הגומי הרבה יותר רכה ממתכת - היא מתחילה להתעוות. מה שגורם לכך שהמשקל של הרכב כבר לא יושב על מרכז תושבת הג'ק, ומשם הדרך להחלקה קצרה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 שעות, Muchacho כתב:

הפוליסה בידיוק נגמרה לי ב31 לחודש. זה אומנם קרה לי יום לפני, ואני עוד לא יכול לראות / זוכר אם הם עשו לי קומבינות בחידוש כי זה לא מעודכן עדיין באתר שלהם, אבל בכנות, לא רואה סיבה להפעיל על זה ביטוח, זה לא מפריע בנהיגה, העובי של הסדק הזה כחוט השערה כמעט ואני לא כזה מתלהב מלזרוק שמשה לפח על שטות כזאת ושיתחילו לגעת באוטו ולך תדע איזה עבודה יעשו. נראה שיש לזה טיפולים וחומרים, ראיתי סרטונים. אני אתן לזה הזדמנות. כל עוד זה נשאר במצב הזה ועובר טסט מבחינתי הכל טוב.

אני יכול כמעט ב99% להגיד שהפיצוץ היה מזה, אני גם זוכר את הסאונד שלו, בידיוק כמו זכוכית שמתנפצת, אם כי גיליתי על זה רק כמה שעות אחר כך. זה לא מקרי, הנסיבות והמיקום של הסדק אצל אנשים.. בוודאות זה זה. זה לא היה סאונד של קפיץ שנמתח, זה גם קרה לי בהרמה ללא משקל ולא דומה בכלל. היה לי ממש פיצוץ.

 

כן זה בידיוק הפוק שיש לי לג'ק, אבל לדעתי זבל כי זה מתעקם. בכל אופן נראה שאזמין את הכובעים האלה לבוק.

 

אין מצב שאתה מתחמק מהחלפת שמשה.  זה עניין קצר מאוד עד שהסדק מתרחב.

לא בטוח שהפעלת כיסוי שמשות משפיע על העדר תביעות בעתיד.

גם אם האירוע קרה דקה לפני תום הביטוח - אתה מכוסה.

 

בקיצור החלף אותה מהר.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני שעתיים, מיץ פטל כתב:

 

אין מצב שאתה מתחמק מהחלפת שמשה.  זה עניין קצר מאוד עד שהסדק מתרחב.

לא בטוח שהפעלת כיסוי שמשות משפיע על העדר תביעות בעתיד.

גם אם האירוע קרה דקה לפני תום הביטוח - אתה מכוסה.

 

בקיצור החלף אותה מהר.

לפי מה שידוע לי זה לא משפיע על עבר ביטוחי

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...