Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'קים לרכב


Muchacho

פוסטים מומלצים

אני צריך ג'ק בקבוק, העגלה לא מרימה מספיק (מדובר גם על תנאי שטח כשהקרקע יכולה לשקוע, ושמים את הג'ק על קרש). מדובר על חילוצים יותר מטיפולים.

מה שלא ברור לי זה הבדלי המחירים הגדולים של ג'קים לכאורה דומים. למישהו יש המלצה מתוך הקישור הזה של בראנד? 

https://www.brandtools.co.il/productslist.asp?catid=490

משקל הרכב כ-2.5 טון. כלומר כושר הרמה 5 טון יספיק, 6-8 יתן שולי רווח. 

זה?

זה?

KARNAF יותר טוב מ-ROHER?

 

עריכה אחרונה על ידי Jack457

עם גולף ידנית שנת 1995 לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מרים במרכז מקדימה או במרכז מאחור, תלוי איזו עבודה אני עושה. אף פעם לא ניסיתי להרים צד אחד. אני מניח שזה תלוי גם במיקום של הבורג ריקון שמן שלך - יש מקרים שהוא ממש במרכז הרכב.

יש לי גם רכב שאי אפשר להרים אותו במרכז מקדימה כי אין שם נקודה מתאימה.

הג'ק עגלה המקצועי נותן הרבה יותר פתרונות מהבחינה הזאת, כי ניתן לדחוף את כולו מהצד לנקודות במרכז הרכב. צריך להבין בדיוק מה אתה עושה - אם יש ספק אז אל תרים.

לשים לב כשמירימים גלגלים אחוריים אין בלם יד - לשים מעצורים או אבנים על הגלגלים הקדמיים.

כדאי לחפש ביוטיוב את דגם הרכב שלך יחד עם המילים jacking points ואז לפעמים אפשר למצוא הדגמה.

לפני 5 דקות, Jack457 כתב:

אני צריך ג'ק בקבוק, העגלה לא מרימה מספיק (מדובר גם על תנאי שטח כשהקרקע יכולה לשקוע, ושמים את הג'ק על קרש). מדובר על חילוצים יותר מטיפולים.

מה שלא ברור לי זה הבדלי המחירים הגדולים של ג'קים לכאורה דומים. למישהו יש המלצה מתוך הקישור הזה של בראנד? 

https://www.brandtools.co.il/productslist.asp?catid=490

משקל הרכב כ-2.5 טון. כלומר כושר הרמה 5 טון יספיק, 6-8 יתן שולי רווח. 

זה?

זה?

KARNAF יותר טוב מ-ROHER?

 

ג'ק בקבוק זה בכלל סיפור אחר, הטווח שלהם נורא מצומצם.

קניתי בהתחלה 3 טון ומסתבר שזה בכלל לא מספיק להרים את הגלגל אצלי מהקרקע, אז חזרתי לחנות וניסיתי את כולם וראתי שרק ה6 טון מרים מספיק.

מציע לך ללכת עם הרכב לחנות ולנסות להרים.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, amosbmw כתב:

רק ה6 טון מרים מספיק.

מספיק מבחינת משקל או גובה? כושר ההרמה גם משנה את הגובה הסופי? 

עם גולף ידנית שנת 1995 לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגובה של ה4 טון לא הספיק.

צילמתי לך את הטבלה של הRoher, מעניין שהנתונים של 3/4 טון זהים ושל 5/6 טון גם זהים.

חלק מהדגמים מגיעים עם קופסת פלסטיק וחלק עם קרטון. תשים לב, אני רציתי פלסטיק.

PXL_20241111_181645392.jpg

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.11.2024 בשעה 19:01, chrono כתב:

הבעיה בריתוכים. אם זה הלחמות, אז זה לא בר תיקון :)

קיבלתי, בריתוכים :)

 

בתאריך 11.11.2024 בשעה 19:11, Muchacho כתב:

תוכל להרחיב?

אעצור בנתיים את הקנייה.

כן, מעדכן שהחזרתי את ה- KASCO לחנות, וקיבלתי החזר כספי.

אני יודע שיש המון המלצות עליהם, אבל כנראה אני נפלתי על זוג פגום. חובה על כל אחד לבדוק לפני השימוש את כל הריתוכים:

 

image.thumb.jpeg.0983a65c4faa3385a93bcd342562bec3.jpeg

 

image.thumb.jpeg.e7667366b4afccfb7080a844db0c0423.jpeg

 

image.thumb.jpeg.490feba724b74bca1c921ab4c8701081.jpeg

 

image.thumb.jpeg.4355945f9ba6b579fd20515cd1dc01db.jpeg

 

image.thumb.jpeg.58a8a5e5849e15fa06a5a2c1d00c9245.jpeg

 

כנראה שאזמין את ה- SIGNET הפעם, או משהו אחר.. נראה...

 

עריכה אחרונה על ידי this_is_me
  • אהבתי 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.11.2024 בשעה 02:53, this_is_me כתב:

בדיוק הזמנתי לי זוג בוקים של KASCO ב- 135 ש"ח מ- KSP:

https://ksp.co.il/web/item/288907

 

 

וגם ג'ק פרופיל נמוך של American Eagle, ע"מ שיתאים לרכב ספורט ב- 305 ש"ח מ- Partclick:

https://www.partclick.co.il/shop/product/מגבה-עגלה-פרופיל-נמוך-גק-2-טון-לרכבים-נמוכים-וגבוהים-במיוחד

גובה מינימלי - 85 מ"מ

גובה מקסימלי - 380 מ"מ

 

מחכה לקבל אותם, ולהתחיל להכנס לעניינים :)

הבוקים של kasco מעולים,בנויים חזק

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב למעוניינים הזמנתי במהלך השבוע שעבר גק לרכב שאייס (אוטו דיפו) מוכרים. מחיפוש שלי, נראה שכמעט כול הגקים הפשוטים שמוכרים בטווח המחירים הזה הם אותו דבר בידיוק, פשוט מדבקה שונה. אפשר להשוות את זה לפי הטווח הרמה לפחות, שכולם מציינים אותו טווח הרמה, ומעבר לכך גם נראים 1 ל1.

בכול אופן, אספתי היום על הדרך, עלה 120 שקל במבצע. נראה משתלם שבכול מקום אחר נמכר ב150 וצפונה.

 

ועכשיו לדבר הבא...בוקים.... אשמח להמלצות לכאלה עם פין בטיחות שמאפשרים הזמנה ומשלוח עד הבית.

 

image.thumb.png.c95759691caffa3924d939a52a15a971.png

 

image.thumb.png.5962e76ec33274bf165c358671d0c40d.png

עריכה אחרונה על ידי Muchacho
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Muchacho כתב:

אשמח להמלצות לכאלה עם פין בטיחות שמאפשרים הזמנה ומשלוח עד הבית

בוקים מסולו. יש לי 2 זוגות כאלה, עושים את העבודה.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, שחר 1 כתב:

בוקים מסולו. יש לי 2 זוגות כאלה, עושים את העבודה.

ומה הניסיון שלך איתם? בחור אחר פרסם כאן שהזמין ובסוף החזיר אותם.... לא מומחה גדול אבל מהתמונות שהוא פרסם נראה כמו עבודה סוג ז' על הריתוכים... למרות שאין הרבה מה לצפות ממוצר סיני שנמכר כאן בגרושים...שזה תקף לכולם לצערי....

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי איתם כבר עשרות טיפולים, על כמה רכבים שונים, והם עושים את העבודה.

 

נקודה אחת לרעתם - לפני כמה שבועות אחת הפינות שמחוברת לרגל התנתקה. אבל זה נפתר בריתוך קטן.

 

20241024_222016.jpg

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.11.2024 בשעה 05:06, this_is_me כתב:

קיבלתי, בריתוכים :)

 

כן, מעדכן שהחזרתי את ה- KASCO לחנות, וקיבלתי החזר כספי.

אני יודע שיש המון המלצות עליהם, אבל כנראה אני נפלתי על זוג פגום. חובה על כל אחד לבדוק לפני השימוש את כל הריתוכים:

 

image.thumb.jpeg.0983a65c4faa3385a93bcd342562bec3.jpeg

 

image.thumb.jpeg.e7667366b4afccfb7080a844db0c0423.jpeg

 

image.thumb.jpeg.490feba724b74bca1c921ab4c8701081.jpeg

 

image.thumb.jpeg.4355945f9ba6b579fd20515cd1dc01db.jpeg

 

image.thumb.jpeg.58a8a5e5849e15fa06a5a2c1d00c9245.jpeg

 

כנראה שאזמין את ה- SIGNET הפעם, או משהו אחר.. נראה...

 

אז בהמשך לזה, מעדכן שהזמנתי מ- KSP את ה- Signet במקום Kasco, והם הגיעו תקינים.

יש הבדלים בולטים בין ה- Kasco ל- Signet:

- שניהם מגיעים עם פין נעילה.

- שניהם מגיעים עם תחתיות.

- הריתוכים בתחתיות של הסיגנט נמצאים בצד החיצוני ורציפים, בעוד בקשקו הריתוכים בתחתיות נמצאים בצד הפנימי ולא רציפים, אלא נקודתיים

- בשאר האזורים נראה לי שהריתוכים של הסיגנט עבים יותר מאשר בקשקו.

- כך שבעיני הריתוכים של הסיגנט יותר טובים חד משמעית, והחיזוק לכך הוא התחתית שנפלה גם ל @שחר 1

 

- מבחינת העובי והמסיביות, הקשקו נראה יותר עבה, מרגיש יותר יציב וחזק יותר, וזה בא לידי ביטוח גם במשקל:

- משקל קשקו - 6.7 ק"ג לעומת סיגנט - 5.1 ק"ג !

- מבחינת טווח הרמה:

  * קשקו: 276-420 מ"מ - טווח רחב יותר

  * סיגנט: 295-415 מ"מ

 

לסיכום, אם הייתי מקבל קשקו תקין, נראה לי שהייתי מרוצה יותר, אבל זו רק דעתי הלא מקצועית. ושכל אחד יעשה את השיקולים שלו..

20241118_120019.thumb.jpg.1ba591478b0bbe6510502152c5abce58.jpg20241118_115910.thumb.jpg.5be4c08233292fff514e9e8a19d6aff8.jpg20241118_115841.thumb.jpg.f766f5eb66a67f81c85c2b7b9ce93e6e.jpg20241118_115819.thumb.jpg.10f10c9b130303873dd272739241ef92.jpg20241118_115801.thumb.jpg.3452a4d57549f9043b87e311a00b99e9.jpg20241118_115756.thumb.jpg.7413971c6b16116ba320f0d636cd26c1.jpg

  • אהבתי 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, this_is_me כתב:

אז בהמשך לזה, מעדכן שהזמנתי מ- KSP את ה- Signet במקום Kasco, והם הגיעו תקינים.

יש הבדלים בולטים בין ה- Kasco ל- Signet:

- שניהם מגיעים עם פין נעילה.

- שניהם מגיעים עם תחתיות.

- הריתוכים בתחתיות של הסיגנט נמצאים בצד החיצוני ורציפים, בעוד בקשקו הריתוכים בתחתיות נמצאים בצד הפנימי ולא רציפים, אלא נקודתיים

- בשאר האזורים נראה לי שהריתוכים של הסיגנט עבים יותר מאשר בקשקו.

- כך שבעיני הריתוכים של הסיגנט יותר טובים חד משמעית, והחיזוק לכך הוא התחתית שנפלה גם ל @שחר 1

 

- מבחינת העובי והמסיביות, הקשקו נראה יותר עבה, מרגיש יותר יציב וחזק יותר, וזה בא לידי ביטוח גם במשקל:

- משקל קשקו - 6.7 ק"ג לעומת סיגנט - 5.1 ק"ג !

- מבחינת טווח הרמה:

  * קשקו: 276-420 מ"מ - טווח רחב יותר

  * סיגנט: 295-415 מ"מ

 

לסיכום, אם הייתי מקבל קשקו תקין, נראה לי שהייתי מרוצה יותר, אבל זו רק דעתי הלא מקצועית. ושכל אחד יעשה את השיקולים שלו..

20241118_120019.thumb.jpg.1ba591478b0bbe6510502152c5abce58.jpg20241118_115910.thumb.jpg.5be4c08233292fff514e9e8a19d6aff8.jpg20241118_115841.thumb.jpg.f766f5eb66a67f81c85c2b7b9ce93e6e.jpg20241118_115819.thumb.jpg.10f10c9b130303873dd272739241ef92.jpg20241118_115801.thumb.jpg.3452a4d57549f9043b87e311a00b99e9.jpg20241118_115756.thumb.jpg.7413971c6b16116ba320f0d636cd26c1.jpg

 

הבעיה שלי עם הסיגנט הם שהם יחסית גבוהים לעומת הקשקו - 2 סנטימטר יותר זה משמעותי, בייחוד שהגק מרים לסך הכל 33 ס"מ גובה. זה לא משאיר הרבה מרווח להכניס אותם ואני לא רוצה להגיע לסיטואציות שאני מתחיל להתעמת עם זה.

 

תוכל להגיד איפה הם מיוצרים ואם יש עליהם אחריות מטעם סיגנט? (אם מצוין)

 

 

עריכה אחרונה על ידי Muchacho
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Muchacho

מבין אותך, אחריות לטיב המוצר על ידי פלד הספקה טכנית בעמ.

לא מצאתי ארץ יצור בשום מקום.

הג'ק שקניתי מרים בטווח 8.5 עד 38 ס"מ. מקווה שלא יהיו בעיות.

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, this_is_me כתב:

@Muchacho

מבין אותך, אחריות לטיב המוצר על ידי פלד הספקה טכנית בעמ.

לא מצאתי ארץ יצור בשום מקום.

הג'ק שקניתי מרים בטווח 8.5 עד 38 ס"מ. מקווה שלא יהיו בעיות.

שאלה נוספת, מה הגובה של הבוק בנקודה הכי גבוהה שלו שהזרוע בפנים במצב 0? משמע, שהיא עד הסוף למטה?

29.5 סנטימטר כמו שרושמים? כי שאני חושב על זה, נשמע לי קצת קטן....

 

ואם תוכל למדוד ולהגיד לי את עובי הברזל של הבוק?

 

תודה!

 

עריכה אחרונה על ידי Muchacho
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Muchacho

שאלה מצויינת.

גובה הבסיסי הוא 28 ס"מ בשקע, ו- 29.5 ס"מ בקצוות.

עובי הברזל הוא בסך הכל 3.5-4 מ"מ !!

מעניין מה העובי של KASCO ?

עריכה אחרונה על ידי this_is_me

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...