Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחדש ביטוח לקיה בת 3 ובביטוח ישיר כנראה ממש רוצים לגייס לקוחות והם דורשים איתוראן ומוכנים לספוג את עלות ההתקנה + שנה חינם על דמי המנוי. נתנו לי הצעה ממש טובה על המקיף (ועוד אחרי שהופעל ביטוח בגלל תאונה קטנה לפני חודשיים).

יש סיבה למה לא כדאי שיתקינו? על פניו נראה לי כמו יתרון. יש חסרונות?

פורסם

תצטרך לשלם מהשנה השניה.

 

התקנה מקומית נוספת על הרכב - יש מי שמנסה להימנע ככל האפשר מהתכנית לא מקוריות על מערכת חשמל ומחשב הרכב.

לא יודע מה הגישה שלך...

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני גם מעדיף כמה שפחות התקנות והתעסקות עם הרכב - אבל! מדובר בהפרש של אלפי שקלים בביטוח מקיף. יש דרך לוודא שההתקנה "בסדר"? נשאל אחרת: כמה נזק כבר יכול להיות מזה?

פורסם

אם זה חוסך אלפי שקלים, תתקין.

אי אפשר לדעת האם יהיה נזק או לא.

תלוי במתקין ובמזל. 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אנחנו רכשנו את הגולף חדשה והעדפנו לשלם יותר לחברת ביטוח שלא דורשת התקנת איתוראן / קודן / כספת וכו'.

 

מבחינתנו כמה שפחות התקנות מקומיות.

עלות הביטוח יקרה יותר, אבל לנו זה עדיף.

לא סובלים התקנות מקומיות ;)

כמובן שלא מתאים לכל אחד, יהיו כאלה שיעדיפו להוזיל את עלות הביטוח ולהתקין איתוראן וכו'.

  • אהבתי 1
פורסם

תעבור ביטוח...

אני עם סטוניק אפילו בלי קודן

לא מוכן לשום מיגון.

זה לא יעיל

זה מעיק

זה מיותר

וזה מתכון לצרות בעתיד

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 8 דקות, elera כתב:

פרטיות.

אלא אם אין לך בעיה שלאח גדול כלשהו תהיה אפשרות מעקב אחרי כל נסיעה.

 

אני חושב שספינת הפרטיות הפליגה מזמן וטבעה.

המשטרה יודעת איפה אתה בכל רגע נתון (עין הנץ), השב"כ, חברות הסלולר, גוגל, חברות האשראי, והרכב גם אוגר ומשדר נתונים גם לחברה המייצרת.

בשלב הזה עוד חברה אחת זה כבר לא הבדל גדול...

לפני 32 דקות, סולל הדרך כתב:

תעבור ביטוח...

אני עם סטוניק אפילו בלי קודן

לא מוכן לשום מיגון.

זה לא יעיל

זה מעיק

זה מיותר

וזה מתכון לצרות בעתיד

ההבדל הוא כמה אלפי שקלים בביטוח, לא מעט. אני מסכים שזה מעיק, לא יעיל ומיותר, אבל מה הצרות בעתיד?

פורסם

תשים תזכורת לבטל על הרגע שנגמרת השנה הראשונה. לאמא שלי שמו עם הרכב החדש שקנתה + "שנה חינם".

היא בכלל לא ידעה מזה ועשתה ביטוח שלא דרש. אחרי שנתיים הגיעו אליה עם חשבונית של שנה אחורה (על שירות שלא הצטרכה, כן?) ודרישת תשלום לפני תביעה מעורך דין.

 

ביריונים.

פורסם (נערך)

אם תבטל בשנה השנייה המחיר יעלה.

שווה לך. מהשנה השנייה תשלם כ 70 שח בחודש למיטב זכרטני

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

במרבית הרכבים ההפרש במחיר הוא לא יותר מ 1500 ש"ח, אם מחפשים כמו שצריך.

לתת למישהו לחורר לך רכב חדש - פחות. ממש פחות. 

פרטיות זו סוגייה אחרת.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

על פניו נראה שאתה רק מרוויח. אבל חברת הביטוח היא כמו קזינו? מתקשה להאמין שאתה פשוט מקבל מתנה מבלי אינטרס.

ברור לי שהאינטרס של חברת הביטוח הוא להפחית את הסיכון בכך שתהיה מערכת איתור אם יקרה משהו לרכב. אולי אפילו יוכלו בשנה הזאת לקבל עליך דו"ח הרגלי נהיגה. שישמש להן בכדי לתמחר עבורך את הביטוח לשנים הבאות או לשתף את המידע. איני יודע.

אתה מציג קבלת הטבה בשווי אלפי שקלים (עלות ההתקנה, דמי המנוי לשנה וההנחה במקיף). מה הם מקבלים? נראה לי שמה שכתבתי אלא אם יש עוד דבר שלא חשבתי עליו.

חברת הביטוח תקבל מידע מלא בכל רגע היכן הרכב, אם חלילה יגנב יש מערך של איתוראן וכמובן הרגלי הנהיגה שלך בהנחה והמכשיר יודע לתעד וניתן להפיק ממנו דו"ח.

 

מה שמוזר לי ואני לא מצליח להבין הוא

לפני 8 שעות, ManInShadows כתב:

נתנו לי הצעה ממש טובה על המקיף (ועוד אחרי שהופעל ביטוח בגלל תאונה קטנה לפני חודשיים

 

לא מובן לי. נראה שיותר מדי מעוניינים בך בתור לקוח ההטבה הנ"ל וההנחה במקיף. זה מעט מוזר לי. 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...