Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין כמה רכבים שאין כ"כ קשר בניהם


SlowRide

פוסטים מומלצים

להבנתי מחבר שנוהג על סיוויק 1.5T הרכב חלום בגימור הגבוה. לא יודע להשוות לאחרים זה רכבים שאני פחות מתמצא בהם 💀 

בכל אופן… 

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

אני חושב שה1.5 זה תמיד רמת הגימור הגבוהה לא? ספורט פלוס נקרא.

מה שחשוב לי שיהיה נח ויהיה מקום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חושב על המקסימה שווה לחשוב על שברולט מאליבו 2 ליטר טורבו משנתונים 2014-2016 (אם אני לא טועה). זה לא הצליל של V6 אבל זה רכב אמריקאי קלאסי, מנוע חזק, בסה"כ פשוט וזול לאחזקה ובחצי מהתקציב שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

איך הסיוויק מבחינת מקום? המושבים נוחים או שזה קרש כמו קורולה? תא מטען מספיק למשפחה? כמה עולה ביטוח?

 

 

לא מכיר את הקורולה. המושבים בהונדה נוחים לי. לא יודע מה אחרים יגידו עליהם. 

עבורי תא המטען מספיק למשפחה. זוג + 2.

המבנה שלו מאוד נוח.

לגבי הנפח צריך לדעת דבר אחד. אני ראיתי הרבה ביקורות על הרכב לפני שרכשתי. מציינים שם את תא המטען כגדול מאוד ושני רק לאוקטביה. וקרוב אליה בנפח.

בפועל זה לא המצב. 

יש כמה וריציות לתא המטען. עם או בלי גלגל ספייר (בארץ עם). ותלוי באגזוז. יש גרסה עם אגזוזים רגילים (צמד מוסתרים בצדדים) ויש גרסה עם שני אגזוזים גלויים במרכז (נותן כנראה עוד איזה 4 כ"ס או משהו כזה. ונראה מעוצב יותר). העניין הוא שהאגזוז המרכזי הכפול גוזל מתא המטען.

 

אז אצלי זה גם אגזוזים וגם גלגל ספייר. זה מחייב שתהיה הגבהה של הרצפה. אולי נוח להטענה כי מצמצם את גובה הסף אבל זה פוגע בנפח הכללי. 

 

אבל הפגיעה לא הופכת את תא המטען לקטן. אלא לרגיל פלוס במקום גדול במיוחד.

וזו האצ'בק שזה נוח 

 

בארץ כל הסיוויק עם גלגל ספייר.

בארץ כל ה 1.5 ליטר הגיעו עם האגזוז הכפול. והליטר בלי. בחו"ל אין בהכרח התאמה כזו וזו היתה פשוט אופציה לבחירה.

 

חובה לכל נהג מעל 40. 1500 ש"ח

מקיף+ג 4500 ש"ח. לא זוכר אם זה לכל נהג מעל 40 או רק לי ולאישתי...

הרכב שנת 2020.

 

את המתעניין ב 1.5 אז כנראה שזה לא רלוונטי. אבל ליתר בטחון אציין שה 1.0 הוא מנוע בעייתי מאוד. תתרחק

 

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

אני חושב שה1.5 זה תמיד רמת הגימור הגבוהה לא? ספורט פלוס נקרא.

מה שחשוב לי שיהיה נח ויהיה מקום.

 

לא. שלי 1.5 ספורט ולא ספורט פלוס.

 אני יודע שבפלוס יש מתלים אדפטיביים. לא יודע איזה הבדלים נוספים יש

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תודה רבה על כל המידע.

נשמע רכב מוצלח סה״כ. 

לפני 13 שעות, GTאי כתב:

אם אתה חושב על המקסימה שווה לחשוב על שברולט מאליבו 2 ליטר טורבו משנתונים 2014-2016 (אם אני לא טועה). זה לא הצליל של V6 אבל זה רכב אמריקאי קלאסי, מנוע חזק, בסה"כ פשוט וזול לאחזקה ובחצי מהתקציב שלך.

זה לא מסדרת המנועים שהיו להם בעיות בבוכנות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, SlowRide כתב:

 

זה לא מסדרת המנועים שהיו להם בעיות בבוכנות?

יכול להיות שזה משהו שאני לא מכיר.

היה לאמא שלי את הרכב, נהגתי עליו לא מעט, VFM מעולה, 4 שנים של שקט (היא היתה יד ראשונה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, GTאי כתב:

אם אתה חושב על המקסימה שווה לחשוב על שברולט מאליבו 2 ליטר טורבו משנתונים 2014-2016 (אם אני לא טועה). זה לא הצליל של V6 אבל זה רכב אמריקאי קלאסי, מנוע חזק, בסה"כ פשוט וזול לאחזקה ובחצי מהתקציב שלך.

רכב נוח מאד אבל לא תכלית האמינות, לאבא שלי היו 2כאלה מהחברה, מטופלים כמו שעון במוסך יבואן, לראשונה הלך הגיר מהר מאד עוד לפני ה100K ק"מ, בשניה גם היו בעיות שאני לא זוכר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ממה שהבנתי יש בעיה במנועי אקוטק מהשנים האלה. לא מחפש להכניס ראש בריא למיטה חולה.

 

ביררתי עלויות ביטוח למאזדה 6, יכול להגיע לסכומים גבוהים ביחס לאחרות. מניח שמדובר ברכב לא רע אבל לא יודע אם זה מצדיק לשלם באזור ה 7000 ש"ח בשנה.

התלבטות עכשיו בין הסיוויק, המקסימה והסובארו.

הסובארו כנראה תהיה הכי עגלה אבל הכי שימושית. הבנתי שיש עדת מעריצים לדגם הזה, ומעניין אותי איך זה לנסוע עם הנעה כפולה קבועה.

קראתי דברים טובים על המקסימה במבחן בפורום. לא שמעתי על בעיות מיוחדות לדגם הזה וכל התלונות שראיתי היו על צריכת דלק.

הסיוויק נשמעת האופציה הכי שפויה כי היא גם שימושית וגם דינמית אבל מהתמונות תא הנוסעים שלה נראה פחות מפנק. טוב, היא קטגוריה מתחת.

בקיצור, אלו האפשרות. צריך לשאול את האישה מה יותר יפה ולהתחיל לבדוק במודעות.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, SlowRide כתב:

מעניין אותי איך זה לנסוע עם הנעה כפולה קבועה.

מכונאי שאני מחזיק ממנו שהוא יודע על מה הוא מדבר

טוען שכל הסובארו 4X4 "קבוע" נוסעים בהנעה קדמית 99% מהזמן

והאחוריים מצטרפים להנעה רק כשהקדמיים מאבדים אחיזה.

 

גם אני הייתי בטוח עד אותה שיחה שאני נוסע על הנעה כפולה קבועה,

ובזכות זה היאכטה הזו יושבת כ"כ יפה על הכביש.

 

אבל באתר של סובארו טוענים אחרת...

ציטוט

מערכת זו מעבירה כוח לכל הגלגלים, כל הזמן, לקבלת אחיזת כביש יוצאת דופן בכל תנאי הכביש ומזג האוויר.

היא בעלת איזון מעולה מצד לצד והתנהגות כביש מדויקת,

הודות לכך שכל הרכיבים העיקריים שלה ממוקמים על אותו ציר אורכי

ומרכז הכובד הנמוך מעניק חווית נהיגה מהנה ומגיבה במיוחד.

היתרונות הייחודיים של מערכת SymmetricalAWD מעניקים

התנהגות כביש מתגמלת ומסייעים לך למנוע סכנות ביתר קלות.

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונאי לא מכיר את המערכת.

תראה את ההדגמות כאשר רק לגלגל קדמי אחד יש אחיזה, אתה תראה שהכח יורד ישר ל 4 גלגלים (ו-3 יתחילו להסתובב במקום) ואז הרביעי הדמי עם האחיזה יקבל את הכח שניה לאחר מכן והרכב יתחיל בתנועה.

לפי המכונאי שלך האחוריים לא צריכים להסתובב בדוגמא הזו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, GTאי כתב:

המכונאי לא מכיר את המערכת.

מכיר בטוח, אבל כנראה טועה...

בטסט הראשון שאני עשיתי לסובארו,

הבוחן אמר ש-4X4 קבוע הוא בודק בנסיעה ולא על מכשיר הגלגלות.

בטסטים הבאים משום מה כן העלו את הרכב על הגלגלות, כולל באחרון לפני חודשיים.

לפי המסמך הזה שמצאתי עכשיו זה עלול לגרום נזק ולחשוף את המכון לתביעה.

נראה לי שבטסט הבא אדפיס את המסמך ואראה לבוחן.

 

7b3656_657d271eab1e4efe984a9856a5b6c1d4~mv2.webp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ממה שאני מכיר המכונאי כנראה התכוון שברגיל רוב הכח הולך קדימה, לא הכל. נדמה לי 60:40

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, BoazB11 כתב:

מכיר בטוח, אבל כנראה טועה...

בטסט הראשון שאני עשיתי לסובארו,

הבוחן אמר ש-4X4 קבוע הוא בודק בנסיעה ולא על מכשיר הגלגלות.

בטסטים הבאים משום מה כן העלו את הרכב על הגלגלות, כולל באחרון לפני חודשיים.

לפי המסמך הזה שמצאתי עכשיו זה עלול לגרום נזק ולחשוף את המכון לתביעה.

נראה לי שבטסט הבא אדפיס את המסמך ואראה לבוחן.

 

7b3656_657d271eab1e4efe984a9856a5b6c1d4~mv2.webp

מזמן עידכנו את ההנחיה.

להבנתי אין בעיה

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחברתי מאוד לשרשור ולאפשרויות שלך.

שקלת אולי פוקוס (בדגש על גרסת הסטיישן)?

מאמין שבתקציב שלך תוכל למצוא שנתון חדש יותר מאשר שאר האופציות

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

הסובארו כנראה תהיה הכי עגלה אבל הכי שימושית. הבנתי שיש עדת מעריצים לדגם הזה, ומעניין אותי איך זה לנסוע עם הנעה כפולה קבועה.

הרכב נוח לדעתי בעיקר בגלל חתך הצמיגים.

את ההנעה הכפולה אתה מרגיש בעיקר בתחנת הדלק, ובמקרים הנדירים שתיסע בשלג, או כאשר תצטרך להחליף צמיגים.

הגיר הרציף הרבה יותר מורגש ביום-יום והוא דורש הסתגלות או הבנה. אין את "מכות המומנט" שיש בהחלפת הילוך באוטומט או בידני, אלא אם לוחצים הרכב מעלה טורים כדי לתת את ההספק, ואז פתאום אתה מוצא את עצמך במהירות גבוהה למרות שחשבת שהאוטו לא זז בכלל ורק סתם צרח. יש כאלה שזה מפריע להם, ויש כאלה שלא אכפת להם.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...