Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין כמה רכבים שאין כ"כ קשר בניהם


SlowRide

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

שלום לחברי הפורום 

בהמשך לשרשור הזה, חקרתי קצת באינטרנט והרכבתי רשימה של רכבים שיכולים להחליף את הפלואנס לרכב עם קצת ערך מוסף שלא יבאס אותי על זה שמכרתי את מכונית האספנות שלי.

התקציב 70k, כל הרכבים האלה משנתונים 2017 ומעלה מה שנכנס בתקציב.

1. סובארו b4 - מעניין איך זה בוקסר הנעה כפולה, נחשב אמין ונח.

2. סובארו אאוטבק - כמו הb4 רק סטיישן ושימושי יותר למשפחה.

3. ניסאן מקסימה - בעיקר בגלל 300 כ"ס וצליל של v6.

4. הונדה סיוויק 1.5 טורבו - אמורה להיות מהנה לנהיגה ומשעשע אותי המראה שלה כמו מכונית צעצוע.

חשבתי גם על אינפיניטי p50 ומאזדה 6 סטיישן מהשנים האלה אבל הביטוח של האינפיניטי זה כמו משכנתא ומאזדות כאלה בלוחות פשוט אין.

חשבתי גם על אימפרזה 2.0, בקושי יש כאלה.

צריכת דלק לא מעניין אותי כי אני נוסע 500 קילומטר בחודש. חשוב אמינות ועלויות אחזקה שפויות (ביטוחים, חלפים)

מה דעתכם?

יש רכבים נוספים שאפשר לבדוק?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לאור השרשור ההוא אתה בבעייה...

אני מבין לפי המבחר שלמעלה אתה כבר לוקח בחשבון גם משומש.

לשתי הסובארו שציינת  (B4 ואאוטבק) אין חדוות נהיגה בעיקר בגלל הגיר הרציף

ואולי גם בגלל ההגה שאמנם מדוייק אבל אילם לגמרי בסגנון אמריקאי.

ואם כבר סובארו, הייתי מעדיף פורסטר על הנ"ל.

(*יש לי אאוטבק ואני מבסוט מאוד ממנה, אבל בשביל הכיף אני רוכב על אופנוע "ידני"

שלפניו היו 2 עם DCT שפעל מעולה אבל חסרה לי המעורבות).

אז למען חדוות נהיגה הייתי פוסל גיר רציף על הסף ודו-מצמדי ברגשות מעורבים.

תחזוקה שפויה מורידה למיטב ידיעתי את האינפיניטי והמקסימה.

 

נשארת עם מאזדה, אז למה בעצם סטיישן שהן די ישנות כבר, ולא 6 סדאן חדשה או משנתון מתקדם?

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על תחילת השרשור הקודם שלך וחייב ציין שאני לא עדיין לא מבין בדיוק מה אתה מחפש... 

יעזור אם תוכל לפרט יותר מה הדרישות מהרכב, מבלי לעבור את כול השרשור הקודם, 

 

אבל באופן כללי אם קלעתי לקו המחשבה אז כול שהרכבים נהיים חדשים יותר, אז המטרה לעשות את הרכב כמה שיותר שקט וצפוי או במילים אחרות- משעמם ומנותק מהנהג. 

 

כך גם בחלק מהרכבים שרשמת שש לי נסיון איתם:

בי4 - שעמום 

מקסימה לא נהגתי, אבל נהגתי באחות הקטנה יותר- האלטימה- וגם - שעמום.

מאזדה 6- הרכב היחיד עם חדוות נהיגה כלשהי. 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 20 דקות, BoazB11 כתב:

אני מבין לפי המבחר שלמעלה אתה כבר לוקח בחשבון גם משומש

ב70 אלף? רק משומש.

לפני 20 דקות, BoazB11 כתב:

אז למען חדוות נהיגה הייתי פוסל גיר רציף על הסף ודו-מצמדי ברגשות מעורבים

מה כזה גרוע בגיר רציף? הבנתי שתגובת הדוושה בתאוצה טובה. זה שאין תחושה של החלפת הילוכים, פחות קריטי לי.

לפני 20 דקות, BoazB11 כתב:

ואולי גם בגלל ההגה שאמנם מדוייק אבל אילם לגמרי בסגנון אמריקאי

לצורך העניין לפני זה נהגתי בוולוו 740. זה לא אותו סגנון כמו הסובארו? רכב נח בסגנון אמריקאי?

לפני 20 דקות, BoazB11 כתב:

אז למה בעצם סטיישן שהן די ישנות כבר, ולא 6 סדאן חדשה או משנתון מתקדם?

לא פוסל, הבאת רעיון. סטיישן יהיה שימושי יותר אבל אפשר להסתדר גם עם סדאן גדולה.

לפני 13 דקות, davemustaine87 כתב:

מה אתה מחפש... 

יעזור אם תוכל לפרט יותר מה הדרישות מהרכב, מבלי לעבור את כול השרשור הקודם

משפחתית מודרנית גדולה נוחה ואמינה שלא תבאס אותי שוויתרתי על הוולוו 740 שהיתה לי. לצורך העניין היום אני נוסע ברנו פלואנס דיזל וזה ממש לא זה.

הבנתי כבר שתקשורת עם הנהג ודברים כאלה כבר לא יהיה.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, SlowRide כתב:

מה כזה גרוע בגיר רציף? הבנתי שתגובת הדוושה בתאוצה טובה. זה שאין תחושה של החלפת הילוכים, פחות קריטי לי.

התאוצה מצויינת אגב (לפחות באאוטבק  2.5L) אבל התחושה מעאפנה...

כאילו בין הדוושה למנוע יש גומייה גדולה ולא משהו קשיח.

ולפחות אצלי (רכב בן 12 עם 200K ק"מ) גם השהייה די רצינית בין הלחיצה בדוושה עד שהכוח זורם לגלגלים

כאילו לוקח למחשב יותר מדי זמן להתאפס על עצמו ולהבין מה אתה רוצה ממנו.

*במנהלתית הכל סבבה, זורם בנחת בין 1500-2500 סל"ד, אבל כשאתה רוצה מחץ בעליות ו/או בפיתולים, זה לא זה.

 

יוצא לי פעם-פעמיים בחודש לעלות לגוש עציון ממערב, לרוב עם הסובארו ולפעמים עם סיאט ארונה 1.0,

שתיהן 'שותות' את העליות בקלות, אבל עם הארונה תגובת המנוע ללחיצה על הגז הרבה יותר מהירה

ובכלל תמיד מפתיע אותי המנוע הגמד-ביריון הזה, למרות הגיר שלפעמים מנסה לקלקל לו...

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ממה שקראתי הם שדרגו את התוכנה של הגיר בדורות החדשים יותר של האאוטבק שידמה הילוכים כמו גיר פלנטרי, ככה כשאתה לוחץ זה בכאילו מוריד הילוך.

פורסטר לא אהבתי כל כך, לבוס שלי חש 2019 ואי אפשר לנסוע בזה ולנהל שיחה עם מי שיושב מאחורה בגלל רעשים מהדרך. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי הולך על המקסימה.

הכי הרבה תמורה וכוח סוס לשקל

מעבר די טבעי מנוחות וכבדות וולוואית בעיני

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

 

לצורך העניין לפני זה נהגתי בוולוו 740. זה לא אותו סגנון כמו הסובארו? רכב נח בסגנון אמריקאי?

 

משפחתית מודרנית גדולה נוחה ואמינה שלא תבאס אותי שוויתרתי על הוולוו 740 שהיתה לי. לצורך העניין היום אני נוסע ברנו פלואנס דיזל וזה ממש לא זה.

למה לא וולוו S60 T5? 

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 23 דקות, `Infinity כתב:

למה לא וולוו S60 T5? 

עלויות אחזקה של מכונית יוקרה. הבנתי שהדגם גם לא כזה אמין.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמנם עם V40 ולא S60.

 

אבל חבר טוב קנה בעקבותיי S60, עלויות האחזקה ממש לא מטורפות והביטוח בוולוו יחסית זול.

משנת 2017 אין רקורד אמינות בעייתי.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מטורפות תלוי למה אתה משווה. זה מותג יוקרה, חלפים מתומחרים בהתאם. הבנתי שיש איזה בעיית צריכת שמן עד 2017 וגם איזה קניסטר שעולה המון להחליף. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה לגבי האינפיניטי, חבר טוב קנה אינפיניטי qx50, אמנם לא אותו רכב אבל בשביל העקרון יתכן ותוכל להסיק מפה כמה מסקנות.

הוא רצה קיה סורנטו משומשת אבל פתאום הבין שבאותו מחיר הוא מוצא מכונת נהיגה משובחת ומפוארת , אמנם שנתון נמוך בהרבה אבל מה שהוא מצא היתה רחוקה מלהיות גרוטאה.

ואז התחילו בעיות פשוטות לכאורה, מאורר ונגד מאורר 7000 שקל (הזמין מאמזון ב1/5 מהמחיר כולל משלוח מהיר) בוכנות הידראוליות לבגאז שהתקלקלו 4000 שקל (רכש מאמאזון בכמה מאות שקלים),תקלה בדיפרנציאל קידמי 5500 שקל (זה תיקן במוסך החברה), מאז שקנה את האוטו בחודש אפריל-מאי האוטו בילה במוסך זמן מצטבר של מעל חודשיים, וזה בעיקר בגלל שחיכה לחלפים שהיו יקרים מדי בארץ או לא במלאי אצל היבואן.

פה מדובר על שילוב של רכב מאוד מתקדם ומשוכלל ומורכב לתחזוקה עם יבואן מורכב להתנהלות מולו שלא חושש לדפוק מחירים לחלקים זהים לחלוטין לאלו שמורכבים ברכבים אחרים של הקונצרן אבל יש להם אינפיניטי על הברקוד.

לא רוצה לרגע לרמוז על בעיות אמינות של המותג, אי אפשר לקבל מושג על פי רכב אחד שבכלל לא באותו דגם ולהכליל על היצרן כולו אבל המחירים של החלפים ןההתנהלות מול מוסכי החברה כן יכולים לתת מושג כלשהו על העתיד לבוא.

(כותב דברים אלו ממש לא מחסידי היפנית אוטומטית ונוהג על אינסיגניה 2000 טורבו והנעה כפולה שהיא רכב בלתי שגרתי ומורכב לתחזוקה בעצמו)

עריכה אחרונה על ידי Roycohen1979
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בקיצור המותג הזה לא בשבילי. כנראה יש סיבה שהרכבים האלה יורדים כ"כ במחיר.

לפני 21 שעות, EliC25 כתב:

הייתי הולך על המקסימה

מכיר עלויות אחזקה שלה? 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.9.2024 בשעה 17:38, SlowRide כתב:

שלום לחברי הפורום 

בהמשך לשרשור הזה, חקרתי קצת באינטרנט והרכבתי רשימה של רכבים שיכולים להחליף את הפלואנס לרכב עם קצת ערך מוסף שלא יבאס אותי על זה שמכרתי את מכונית האספנות שלי.

התקציב 70k, כל הרכבים האלה משנתונים 2017 ומעלה מה שנכנס בתקציב.

1. סובארו b4 - מעניין איך זה בוקסר הנעה כפולה, נחשב אמין ונח.

2. סובארו אאוטבק - כמו הb4 רק סטיישן ושימושי יותר למשפחה.

3. ניסאן מקסימה - בעיקר בגלל 300 כ"ס וצליל של v6.

4. הונדה סיוויק 1.5 טורבו - אמורה להיות מהנה לנהיגה ומשעשע אותי המראה שלה כמו מכונית צעצוע.

חשבתי גם על אינפיניטי p50 ומאזדה 6 סטיישן מהשנים האלה אבל הביטוח של האינפיניטי זה כמו משכנתא ומאזדות כאלה בלוחות פשוט אין.

חשבתי גם על אימפרזה 2.0, בקושי יש כאלה.

צריכת דלק לא מעניין אותי כי אני נוסע 500 קילומטר בחודש. חשוב אמינות ועלויות אחזקה שפויות (ביטוחים, חלפים)

מה דעתכם?

יש רכבים נוספים שאפשר לבדוק?

 

 

נהגתי קצת על המקסימה V6. נותן ערך מוסף עם מנוע עצמתי ורכב שאינו סטנדרטי.

הגיר הרציף הרגיש סבבה לגמרי.

אין לי מושג לגבי עלויות ותחזוקה.

 

יש לי סיוויק 1.5. אני מאוד מרוצה.

לא יודע איך הרציף של הסיוויק כי שלי ידנית. אבל מביקורות שקראתי וראיתי על הרכב טרם הרכישה צויין שהרציף שם סובל פחות מהאפקטים המבאסים של הז'אנר.

צריך להחליף שמן בתדירות גבוהה.

רכב זריז ומתגמל יחסית למשפחתית. זה לא רכב ספורט אבל יש שם ערך מוסף מסויים ומתלים והגה חביבים. אני לא מומחה בתחום אבל בקלות מזהה הבדל בינה לבין סיוויק דור קודם. לא רק בביצועים.

בעיני הרכב מכוער מאוד. אם אתה מוצא במראה נקודה לחיוב אז סבבה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

איך הסיוויק מבחינת מקום? המושבים נוחים או שזה קרש כמו קורולה? תא מטען מספיק למשפחה? כמה עולה ביטוח?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...