Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגן שמש לi10


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסתבר שזו 'מחלה' ביונדאי האלה. אצל קרובה שלי היה אותו דבר.

הבעייה שהתרופה למחלה הקלה הזו יקרה בלי פרופורציות.

במוסך שטיפל לה ברכב רצו 700₪ לצד אחד(!), והיה צריך להחליף את 2 הצדדים.

הכי זול שמצאנו היה בחדד חלפים בנתניה, 500 לצד אחד אחרי הנחה.

הרכב עבר טסט בלי המגן הזה, וכך גם נמכר תוך יידוע הקונה למצב.

זה נקרא אגב סך שמש, וגם בחיפושים ברשת לחלק בחו"ל לא מצאנו משהו במחיר סביר.

פורסם
לפני 2 דקות, BoazB11 כתב:

מסתבר שזו 'מחלה' ביונדאי האלה. אצל קרובה שלי היה אותו דבר.

הבעייה שהתרופה למחלה הקלה הזו יקרה בלי פרופורציות.

במוסך שטיפל לה ברכב רצו 700₪ לצד אחד(!), והיה צריך להחליף את 2 הצדדים.

הכי זול שמצאנו היה בחדד חלפים בנתניה, 500 לצד אחד אחרי הנחה.

הרכב עבר טסט בלי המגן הזה, וכך גם נמכר תוך יידוע הקונה למצב.

זה נקרא אגב סך שמש, וגם בחיפושים ברשת לחלק בחו"ל לא מצאנו משהו במחיר סביר.

איזה מוגזם המחיר!

כן זה פשוט התפרק יום אחד

תודה רבה על השם של זה, לא ידעתי בכלל איך לחפש חחח

האמת זה לא בגלל הטסט(שעבר) זה פשוט מפריע ממש לנהיגה בשעות מסוימות של היום

אותי יש לזה מקט ואפשר להזמין מחול?

פורסם
לפני 21 דקות, otak כתב:

אפשר להזמין מחול?

בזמנו לא מצאתי במחיר סביר (הרכב הנ"ל נמכר לפני כשלוש שנים).

עכשיו עשיתי גיגול קצר (בוקי הקדים אותי קצת...) ומעבר לאיביי מצאתי ב-עליX זוג במחיר סביר:

https://www.aliexpress.com/item/1005006019029579.html?spm=a2g0o.productlist.main.11.3d9e7d3d3cRVOh&algo_pvid=c09c023c-d647-46a3-8169-71606b99d471&algo_exp_id=c09c023c-d647-46a3-8169-71606b99d471-5&pdp_npi=4%40dis!EUR!46.50!46.50!!!49.24!49.24!%40211b600917114310318872843e67b2!12000035349337416!sea!FR!2162266034!&curPageLogUid=7USFDVJMylkU&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A

פורסם
לפני 1 דקה, Moshe c כתב:

הייתי מנסה לבצע תיקון עצמאי. 

בזמנו ניסיתי...

זה דרעק מאיזה קרטון/פלסטיק מצופה שמבוסס על חיכוך עם המוט המחזיק.

אין הרבה מה לעשות עם זה חוץ מלהחליף (או לייצר בתלת מימד וכדו' )

לפני 23 דקות, Buki כתב:

אבל לא שולח לישראל.

קטע...

הייתי מזוהה במיקום כ-EU והמחיר הופיע 40 וקצת אירו עם משלוח חינם.

שיניתי לישראל, ואכן לא ניתן להזמין לכאן, ובמקביל המחיר קפץ ל-305₪...

 

במקרה של הרכב של אחותי, הורדנו במכירה 3K שקל מהמחירון

על קלאץ', סכי שמש, וניקיון יסודי מהפרווה של הכלב... והוא נמכר as is

 

פורסם

מק"ט סך שמש צד נהג:

85201A

 

צד נוסע:

85202A

 

ביונדאי שופ (קוראה פאלרון) יש שני דגמים לסך שמאלי של i10 דור ראשון.  אחד 391 ש"ח, השני 466, שניה לפני מע"מ.

לא יודע מה ההבדל בינהם. 

 

יש ב EBAY הרבה משומשים אבל עם משלוח ברוב המקרים יוצא מחיר גבוה מהנ"ל וזה חלק משומש. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Moshe c כתב:

בעלות הזו הייתי מנסה לבצע תיקון עצמאי. 

תעלה תמונה ברורה של החלק שכשל וננסה לעזור. 

אכן.

ביוטיוב, יש תחת "how to fix sun visior" סרטונים בנושא המראים איך לתקן.

לטעמי - אין מה להפסיד.

 

מנסיוני האישי - (לאחר מס' נסיונות תיקון) בסוף נאלצים בד"כ לרכוש אחד אחר (מפירוק / חדש).

 
 
 
עריכה אחרונה על ידי חולגי
תיקון

alfa 156 2.5.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעדכן שבסוף קניתי ב200 ש״ח זוג חדשים מאיביי(הגיע מטורקיה עוד לפני איסור הייצוא)
תוך יומיים עם fedex

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...