Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 26.3.2024 בשעה 13:32, david69 כתב:

המוסך אמר ששם אחרי השיפוץ ,מים חדשים g12+ 

האם זה מתאים למנוע דיזל k9k או יכול לעשות נזק?


שם בלשון עבר או עתיד? בעקרון G12+ מקביל לרנו type D שזה מה שאמור לשים. היה טוב אם היתה לך דרך לבדוק איזה נוזל בדיוק הוא שם מבחינת תקנים (לצלם את האריזה נניח).

 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

אני מנסה להבין משהו בעקבות השרשור הזה -

 

הריי טיימינג זה טיפול שאמור להחזיק כ4 שנים או 120 אלף קילומטר(במקרה הזה אאלט),

 

אז אם קורה משהו אחרי שנה+ למוסך אין אחריות בנושא?

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, vladclar כתב:

לא מכיר אחריות מעבר לשנה שמוסך נותן, גם לחלפים חדשים ומקוריים.

לא מדובר על חגורה בעלות 50 ₪. 

פורסם (נערך)

אתה קונה אלטרנטור חדש, מדחס חדש באלפי שקלים - האחריות היא שנה.

למשופץ בדרך כלל 3 חודשים/ חצי שנה. למשומש 3 חודשים.

גם כאשר מחליפים קיט טיימינג למקורי חדש, האחריות היא שנה. זה מה שכל מוסך נותן. הוא לא נותן אחריות 4 שנים או 80 אלף קילומטרים ( המוקדם מביניהם ),  אין דבר כזה, אל תשלחו אנשים ישר לתבוע בבית משפט. 

אם יש הוכחות שהקיט מזוייף כאשר הובטח מקורי, כנראה אפשר לזכות בתביעה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 28.3.2024 בשעה 18:33, vladclar כתב:

אתה קונה אלטרנטור חדש, מדחס חדש באלפי שקלים - האחריות היא שנה.

למשופץ בדרך כלל 3 חודשים/ חצי שנה. למשומש 3 חודשים.

גם כאשר מחליפים קיט טיימינג למקורי חדש, האחריות היא שנה. זה מה שכל מוסך נותן. הוא לא נותן אחריות 4 שנים או 80 אלף קילומטרים ( המוקדם מביניהם ),  אין דבר כזה, אל תשלחו אנשים ישר לתבוע בבית משפט. 

אם יש הוכחות שהקיט מזוייף כאשר הובטח מקורי, כנראה אפשר לזכות בתביעה.

 

 

 

אין לי הוכחות, זה השערה של המוסך שזה כנראה מזויף, כי כן נראה מקורי, וגם המון מוסכים מזמינים מהחנות חלפים הזו.

המוסך אמר שהלך למישהו טיימינג והלך מנוע והוא ספג מהכיס , בגלל שעבר 3 חודשים רק.

ומאז הוא קונה רק מהחברה עצמה.

 

פורסם
בתאריך 27.3.2024 בשעה 20:25, david69 כתב:

הוחלף סט טיימינג מקורי לפני שנה ו3 חודשים ועבר 25 אלף קמ,במוסך ,לא במוסך של החברה.

הרכב מטופל מאוד , כל בעיה הכי קטנה אני רץ לסדר ומשתמש תמיד בחלקים מקוריים וגם בפילטרים ושמנים לפי התקן.

כל פעם מחדש מדהימה אותי הרמה הירודה של שירותי המכונאות בארץ. כן מזויף לא מזויף אין שום סיבה בעולם שיקרע טיימינג אחרי שנה וקצת.

פורסם

איך הסט טיימינג של חברת gates?

המוסכניק התקין לי אמר שיש המון זיופים למקורי בשוק ,שמעדיף רק דייקו או gates.

והיה בחנות רק gates.

אני יכול להיות רגוע? או שזאת חברה נחותה?

פורסם (נערך)
לפני שעה, david69 כתב:

איך הסט טיימינג של חברת gates?

המוסכניק התקין לי אמר שיש המון זיופים למקורי בשוק ,שמעדיף רק דייקו או gates.

והיה בחנות רק gates.

אני יכול להיות רגוע? או שזאת חברה נחותה?

Gates לרכב שלי הפסיקו לעבוד עם ספקים מיפן לפני כשנתיים (יפן הם המקוריים)
כרגע Gates מוכר קיטים שכל החלקים מיוצרים בסין(בעבר היו יפן, אותם קיטים), הם כמובן מתחייבים ואומרים שהכל בתקן גבוהה ואיכותי אבל אני אישית לא הייתי מתקין
שום דבר שקשור לטיימינג שיוצר בסין

תוודא מהיא ארץ המקור של החלקים בקיט הטיימינג ומשם תחליט
 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
×
×
  • תוכן חדש...