Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריפוד גג הרכב מתחיל להתנתק מה עושים?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י רמי יו,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי שלום לכולם 

הריפוד בגג הרכב מתנתק מהגג

האם יש דרך לסדר את זה באופן עצמאי?

ואם לא לאיזה בעל מקצוע פונים?

ואם יש למשהו המלצה על בעל מקצוע שמתעסק בזה באיזור המרכז\השפלה

תודה ויום טוב ושקט לכולם

 

עריכה אחרונה על ידי יז
פורסם

מצטרף להמלצה על עמירה. 

בזמנו ריפדתי את הגג בקליאו והתרשמתי מעבודה נקיה, יסודית שהחזיקה שנים רבות אח"כ. 

  • אהבתי 1

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

  • פיתרון
פורסם (נערך)

לפני חודשים עשיתי אצל שלום עמוס בתל אביב 0504558496

עבודה מאוד יפה ומחיר יחסית זול

ניסיתי לתקן לבד אם ספרי דבק ולא הצלחתי-הבד לא תופס

עריכה אחרונה על ידי רמי יו
פורסם (נערך)

אני ניסיתי גם עם ספריי דבק מגע ולא עזר כי זה נופל וצריך משהו שילחץ אותו. אז אולי להשפריץ דבק ואז עם הסיכות מעלי שהביאו מקודם.

אפשרות שניה שלא ניסיתי זה ספריי דבק שהצליחו לי עליו בטמבור שהוא הרבה יותר חזק אבל הוא עולה 150 שקל בערך אולי עדיף כבר ללכת לרפד במקום לבזבז כסף על ניסיונות.

אגב מה המחירים של זה בערך?

עריכה אחרונה על ידי 4646475457
פורסם
לפני 4 שעות, רמי יו כתב:

רכב רגיל באזור 500 -600 הרכב שלי - סטישן בערך 700-800 ש"ח  במקומות אחרים רצו950 -1500

ממה שאני מכיר המחירים ממש זולים, במחיר כזה לא הייתי מנסה בכלל לעשות לבד ונותן את העבודה לבעל מיקצוע.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רק מעדכן

בסוף הלכתי לשלום עמוס כמו שהמליצו פה 

אחרי ברור קטן והשוואת מחירים שערכתי הוא יצא זול יותר בכ500 שח מאחרים

עבודה יפיפיה מקצועית ומדויקת 

ובנוסף אנשים נחמדים מאד ושרות פצצה 

אז ממליץ בחום 

נב הרכב שלי הוא סטיישן ועלה 700 שח לרפד את הגג מחדש

  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...