Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך יודעים שצריך להחליף שמן חש לרכב?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פות"ש היקר, בהצלחה גדולה עם הרכב! יהי רצון שיחזיק אצלך זמן רב מאוד. 

אם תרצה להתייעץ על דברים נוספים, אני בטוח שחברי הפורום ישמחו לעזור. 

בהצלחה! 

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, קורן בן אשר כתב:


בארה"ב יש תופעה הפוכה, מרווחי החלפת שמנים קצרים באופן פסיכי. יש לזה כל מיני סיבות היסטוריות ואחרות. הם מדברים על החלפות שמנים כל אלפיים-שלושת אלפים-ארבעת אלפים מייל, פחות רלוונטי לישראל.

ציטוט של משהו

"

מה שלא צויין שהחלפת שמן בארה"ב עולה כולל פילטרים 30$
א (09.01.12)

המחיר הוא 30-40$ לשמן כולל פילטר אוויר ופילטר שמן

הרבה יותר זול מבארץ (זה כמובן כולל שירות)

מסננים עולים דולרים בודדים, גלון שמן 10-12 דולר ועבודה עוד 5 דולר"

עריכה אחרונה על ידי shay76s
פורסם

נכון, זה בא יחד עם שמנים זולים באיכות נמוכה. אז במקום שמן איכותי שמוחלף פעם ב-15K, הם מחליפים שלוש פעמים שמן זול ופשוט. למה? ככה. יש לזה הרבה סיבות היסטוריות.

ד"א זה גם מזמן לא 30 דולר, תסתכל מה התאריך של ההודעה שציטטת.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם
לפני 1 דקה, חולגי כתב:

אם אינך טרול - כנראה שנרשמת לפורום הלא נכון.

עד כה -5 דפים ללא תובנה.

מה הקשר טרול אחי

יש רק דעה אחת בעולם ? גם ברפואה יש מלא דעות שונות שיטות שונות

פורסם

וגם ברפואה יש טווח של דיעות מקובלות, מעבר לכך זה malpractice.

 

לגבי שאלתך - אפשר לשאול עד כמה אפשר לסטות מההמלצות, אבל גם לכך יש גבול. 

 

ויש מקרים בהם יש המלצה לא רשמית להיות יותר קתולי מהאפיפיור.

 

אבל זה הרכב שלך, עשה בו כרצונך, בתקווה שלא תתקע באמצע כביש מהיר ותגרום pile up עם הרבה נפגעים. ושה חסכון של 100 ש״ח בשנה על שמן לא יאלץ אותך להחליף רכב לפני הזמן המתוכנן.

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

חבר'ה, אתם קצת מסתכלים על זה מנקודת מבט של חובבי רכב, ולא מנקודת מבט של בנאדם רגיל. זאת אומרת שמה שרשום במדריך הרכב, ככה עושים. ואם רוצים לשנות משהו זה רק להחמיר ולקצת זמני החלפות. 

 

אבל ואבל גדול, בפועל לא תמיד עושים מה שרשום במדריך, גם לא מוסכים מורשים, ומה? הרכבים הללו ממשיכים לנסוע מאות אלפי קילומטרים בלי שום בעיה. 

 

לא טרחתי לוודא איך ניראים מנועים, ביחוד מנועים אטומספרים עם טכנולוגיה עתיקה ועמידה, אם לא מחליפים שמן על פי הוראות היצרן, אבל האם בוודאות מוחלטת חריגה ממנה = גרוטאה עם מנוע שיתפגר ב-5 שנים הקרובות? אני ממש לא בטוח. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 שעות, shay76s כתב:

אבל שמעתי ממוסכניק אמין לצערי לא כולם כאלו, או שלא כולם מבינים שאם השם איכותי אז זה יכול להחזיק הרבה יותר זמן

אז בגלל זה אני שואל .

 

אתה מצחיק.

אתה לא מבין מאומה בשמנים אבל כן יודע לכתוב שחלק מהמוסכניקים לא מבינים בשמנים. איך הגעת להברקה הזאת ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 9 שעות, shay76s כתב:

יש רק דעה אחת בעולם ? גם ברפואה יש מלא דעות שונות שיטות שונות

יש דעות שונות,  אוקי.   

איך תחליט איזו נכונה ומי נותן עצה טובה אם אתה חושד בתשובות ?

 

 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 45 דקות, רוןS כתב:

יש דעות שונות,  אוקי.   

איך תחליט איזו נכונה ומי נותן עצה טובה אם אתה חושד בתשובות ?

 

 

נקודת האמצע .. לא הולך לפי הזמן אלא רק לפי הקילומטר למרות שיש שגידו שאפשר לכפיל שהעריך משמעותית את הקילומטר אבל בעיקר צריך שמן טוב

לפני 7 שעות, מרק10 כתב:

 

אתה מצחיק.

אתה לא מבין מאומה בשמנים אבל כן יודע לכתוב שחלק מהמוסכניקים לא מבינים בשמנים. איך הגעת להברקה הזאת ?

הם מבינים לי מה שקראו ... הם לא מדענים שהם חקרו את השמן לעומק איך הוא פועל ומה יקרה למנוע אם השמן מסוג כזה או כזה פחות זמן יותר זמן אלא אם הבנאדם עשה מחקר .... ואם יש דעות חלוקות זה אומר שאין וודאות מוסכניק יכול לשאר ... אלא אם כן הוא עשה ניסוי.. ויש מוסכניקים שכן יודעים אבל הם עושים מה שמכתבים....

 

פורסם

למוסכניק שלך יש כנפיים?
כי אם לא, אז כנראה הוא לא מלאך...
וגם מוסכניק יכול לטעות

 

דבר נוסף, לפעמים מוסכניקים מסתכלים על רכב ישן (אם זה המקרה אצלך) בצורה של "חבל להשקיע עליו"
גם ככה זה לא ישרוד עוד הרבה
הרי שמן ישן לא יהרוג את הרכב ביום אחד ועוד לפני שהמנוע יגמר הרכב ירד מהכביש מסיבות אחרות
או במילים אחרות "סע עד שיתפרק"
 

לפני 45 דקות, shay76s כתב:

הם מבינים לי מה שקראו ... הם לא מדענים שהם חקרו את השמן לעומק איך הוא פועל ומה יקרה למנוע אם השמן מסוג כזה או כזה פחות זמן יותר זמן אלא אם הבנאדם עשה מחקר

הם משווים את המצב של רכבים שהשקיעו בהם לאלו שלא
 

פורסם

למה בכלל להחליף? פשוט תמלא כל פעם שחסר. השמן היה באדמה מיליונים שנים אז פתאום מתקלקל אחרי שנה? תאמין לי הכל קונספירציה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 9 שעות, outnex כתב:

בכל מקרה המוסכניק שלי אומר לשפוך כוס מים לתוך המנוע על מנת לנקות פיח ומשקעים וברוך השם המנוע נוסע פיגוז.

 

למה מים ? יותר טוב לשפוך בקבוק אוזו והמנוע יתחיל גם לנגן ולשיר ביוונית.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...