Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30N - כן! אבל...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, nadavd4 כתב:

 

במקרה של הסיוויק הכל נמכר עוד לפני שהגיע, לא?

 

מדבר על החדשה והתמחור ההזוי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי מצבת הI30N שקיימת בישראל, עלו 13 יחידות לכבישי ישראל, ואלו מועדי העליה:

image.png.59973342eb781344a2696a44b2811e90.png

כל אחד יכול להסיק מזה מה שירצה, רכב אחד לחודש פלוס מינוס, ולא לגמרי ברור מה עומד מאחורי שלושת היחידות שעלו בתחילת 2020, האם הן חלק ממלאי נוסף שהגיע או שמא נרשמו 'באיחור' בחסות הקורונה והאישור שניתן ליבואנים בזמנו.

מה שכן, היום, כשהרכבים האלו עדיין לא עברו 100 אלף ק"מ, הם כבר נמכרים במחירים שקרובים ל100 אש"ח, שהופך אותן לאטרקטיביות במיוחד בשוק היד שנייה, אבל עדיין, ברגע זה יש 3 (!!!) למכירה.

פורסם
לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

מה שכן, היום, כשהרכבים האלו עדיין לא עברו 100 אלף ק"מ, הם כבר נמכרים במחירים שקרובים ל100 אש"ח, שהופך אותן לאטרקטיביות במיוחד בשוק היד שנייה, אבל עדיין, ברגע זה יש 3 (!!!) למכירה.

 

אז בנוסף לכל המתחרות מבתים אחרים, גם ה i30N מתחרה בעצמה בשוק היד שניה. מעניין...

 

פורסם

לא בטוח שמי שקונה הוט האץ' ברבע מיליון, יקנה הוט האץ' משומשת בחצי המחיר. מעבר לכך, פה מדובר בגרסה ידנית מול אוטומטית. יש אנשים שלכאן או לכאן  - מדובר בdeal breaker. 

בכל אופן, אני חושב שמספר ההקצאות ליבואן גם 'תורם' למחיר הגבוה, ואולי גם אין באמת רצון להכניס את גרסת ה-N לשוק הישראלי. בדיוק כמו שקורה ביוניון מוטורס שלא מביאה את גרסאות הGR, ושכשכן הביאה את ה86,MR2, סליקה ועוד, המחירים היו גבוהים (מאוד) . כי הרבה יותר קל למכור רכבים להמונים, לחברות הליסינג וציי הרכב, מאשר להתחיל להתעסק בשיווק של נישות ספורטיביות.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

ראשית כבוד ליונדאי שהצליחו במכה ראשונה להכנס יפה לקטגוריה מבחינת היכולות. 

הגרסה הזו היא כבר שיפור שיווקי חשוב בגלל הגיר האוטומטי. יצא לי לנהוג בידנית כשהגיעה לארץ. התרשמתי, אבל היה בכל זאת חסר בה משהו...אבל זה אולי אני, ברור לי שהגרסה הזו זכתה לתיקונים חוץ מהגיר.

ההשוואה ל BRZ שעלתה פה קצת עקומה. הוט האצ' היא פתרון פרקטי, BRZ לא שם. 

לגבי המחיר, מעניין אם יש הנחות...ואז הפער המטריד נעלם. למרות ש 15-20K ש"ח לא הולכים ברגל, לדעתי האישית זה פער שבמקרה ולאחר בדיקה מרגיש לך מתאים יותר, היא לא תפסל.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

לפי מצבת הI30N שקיימת בישראל, עלו 13 יחידות לכבישי ישראל, 

מה שכן, היום, כשהרכבים האלו עדיין לא עברו 100 אלף ק"מ, הם כבר נמכרים במחירים שקרובים ל100 אש"ח, שהופך אותן לאטרקטיביות במיוחד בשוק היד שנייה, אבל עדיין, ברגע זה יש 3 (!!!) למכירה.

 

שמעתי שגם 308GT נשחטת במחירון כמשומשת.

לפחות יש,תמורה טובה שהן יד 2

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 21.7.2023 בשעה 16:30, קרמבו כתב:

אכן, כל ה"כזה כאילו" מקבל אצלי כלל אצבע, אם יש מילה אחרי האותיות M, S, AMG וכו' - לפניך הגרסה המוטורית של מישהו שמסתובב עם גרב בתחתונים.

אבל במקום מסוים זה חלק מהמודל של "לפדות" את ההשקעה בדגמי הספורט, 

מצד שני, בהנחה שיש לו את הכסף, איפה הייתה מעדיף מישהו עם כזה שיקול דעת - במכונית עם 500 כ"ס או בכזו עם 180 כ"ס מקושטת?

 אני דווקא חושב שיש המון מקום לדגמי הX-line למיניהם. המשמעות של רכישת דגמי AMG, S-line וכו׳ היא לא רק המחיר הגבוה של הרכב עצמו, אלא גם עלות אחזקה בlevel שונה. לא כולם צריכים או רוצים את זה. מה שכן כמעט כולם רוצים, ומה שבאמת מוכר, זה הלוק. ואם אפשר לשלם עוד קצת על הלוק מבלי לטבוע אחכ בעלויות אחזקה גבוהות יותר, אז מה רע. 

פורסם (נערך)

אם הבנתי נכון את קרמבו - דגמי הכאילו הם התשואה על ההשקעה בדגמים (ספורטיביים באמת) שנמכרים פחות.

אם זה המצב, מצידי שימכרו הרבה כאילו, רק ימשיכו לתת לי את מה שאני באמת רוצה.

באמת של הדברים, יודעי דבר שמים לב לפרטים הקטנים מקילומטר. מי שחושב שיזכה ל"כבוד" על דגם "ספורטיבי" שקנה, שיבושם לו. 

לפני 23 שעות, EliC25 כתב:

ואלו מועדי העליה:

ולא לגמרי ברור מה עומד מאחורי שלושת היחידות שעלו בתחילת 2020, האם הן חלק ממלאי נוסף שהגיע או שמא נרשמו 'באיחור' בחסות הקורונה והאישור שניתן ליבואנים בזמנו.

 אלו שנמסרו בינואר ופברואר, נרכשו לפני הבלאגן של הקורונה. סביר אפילו שעל ידי מי שהיה חשוב לו לקבל את הרכב בשנת 2020. אני לא רואה פה משהו מוזר.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 1
פורסם

נדמה לי שזה עקרון בסיסי בכלכלה שאם יש הקצעה קטנה המחיר יהיה גבוהה יותר.

אני מניח שהיבואן עושה חשבון: אם יתחייב למשל ל 100 יחידות יקבל מחיר של 240K או 250K, האם יצליח למכור?

בנוסף אני מניח, בהתחשב בזמן שעבר מאז שהדגם (לאחר מתיחת הפנים) התחיל להימכר עד שהוא נחת בישראל שכנראה שישראל לא הייתה גבוהה בסדר העדיפויות של הייצרן.

כנראה שיש ביקוש גבוהה באירופה.

אגב, קרעתי שגם האלנטרה צפויה להגיע.
@קרמבו, יש סיכוי שהיא כן תוצע גם כידנית לדעתך?
וה I30N, אם מחר נכנס אדם לסוכנות ומבקש להזמין אחת ידנית, יגרשו אותו?

בתאריך 23.7.2023 בשעה 10:07, Supertigre כתב:

אלו גם כך, כנראה, מכוניות ה- N האחרונות עם מנוע בעירה פנימית שנפגוש כאן. 

 

אני לא כל כך בטוח שמנוע הבעירה עוזב אותנו בקרוב.

הדהירה להנעה חשמלית כתחליף לבעירה (ולא כשיטה נוספת שמתקיימת במקביל) מונעת יותר על ידי פוליטיקאים ורגולטורים אירופאיים מאשר על ידי התפתחות טבעית שיש בבסיסה ביקוש גבוהה

היא לא טובה יותר אבסולוטית

  • אהבתי 3

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני 41 דקות, mcshmupi כתב:

נדמה לי שזה עקרון בסיסי בכלכלה שאם יש הקצעה קטנה המחיר יהיה גבוהה יותר.

אני מניח שהיבואן עושה חשבון: אם יתחייב למשל ל 100 יחידות יקבל מחיר של 240K או 250K, האם יצליח למכור?

בנוסף אני מניח, בהתחשב בזמן שעבר מאז שהדגם (לאחר מתיחת הפנים) התחיל להימכר עד שהוא נחת בישראל שכנראה שישראל לא הייתה גבוהה בסדר העדיפויות של הייצרן.

כנראה שיש ביקוש גבוהה באירופה.

אגב, קרעתי שגם האלנטרה צפויה להגיע.
@קרמבו, יש סיכוי שהיא כן תוצע גם כידנית לדעתך?
וה I30N, אם מחר נכנס אדם לסוכנות ומבקש להזמין אחת ידנית, יגרשו אותו?

 

אני לא כל כך בטוח שמנוע הבעירה עוזב אותנו בקרוב.

הדהירה להנעה חשמלית כתחליף לבעירה (ולא כשיטה נוספת שמתקיימת במקביל) מונעת יותר על ידי פוליטיקאים ורגולטורים אירופאיים מאשר על ידי התפתחות טבעית שיש בבסיסה ביקוש גבוהה

היא לא טובה יותר אבסולוטית

אם יהיו מספיק דורשים לאלנטרה ידנית היא תגיע.

כנראה שזה לא יקרה, כי כמה כבר אנשים שייכים גם לקהל של אלנטרה וגם רוצים תיבה ידנית ?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

אני הייתי מעדיף I30N על פני אלנטרה (וידני זה דיל ברייקר בשבילי)
מצד שני, מה החלופות?
רק הסיוויק שהרבה יותר יקרה . כל השאר אוטומטיות בלבד נדמה לי. 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
בתאריך 21.7.2023 בשעה 19:33, BRAVO30 כתב:

אתה חריף 🤣 וזה בא לידי ביטוי בכתיבה שלך, זה למה אני כל כך אוהב לקרוא את הכתבות שלך. אהבתי גם מה שרשמת לגבי האח הגדול ומזדהה עם זה. כתבה פצצה על ה- N. 

מסכים איתך לגבי הברז. אבל לגבי השאר, אתה טועה. אם אתה באמת אוהב לנהוג, אחרי סיבוב ביונדאי הזו, היית מבין שאתה לא רוצה קופרה ליאון ושות'. לגבי המגאן, כמדומני כבר לא ניתן להזמין אותה.

 

את המגאן עוד ניתן להזמין, יש עוד יחידות אחרונות במלאי.


ברגע שקופרה / GTI / מגאן טרופי עולות פחות ממנה (ובפער לא קטן)  - יש לכלמוביל (ול-N) בעיה.
 

האומנם לא נהגתי ב-N בכביש המפותל, אך ברינג היא בהחלט הרשימה בהחלט. רק תא הנוסעים שלה מבאס משהו.

 



 

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בתאריך 23.7.2023 בשעה 10:58, EliC25 כתב:

מה שכן, היום, כשהרכבים האלו עדיין לא עברו 100 אלף ק"מ, הם כבר נמכרים במחירים שקרובים ל100 אש"ח, שהופך אותן לאטרקטיביות במיוחד בשוק היד שנייה, אבל עדיין, ברגע זה יש 3 (!!!) למכירה.

 

בערך 100, אולי טיפה יותר.

 

image.thumb.png.2b3bf12ed3966e34d2d5a14ad09b34ba.png

  • מצחיק 2

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

והאדומה הייתה רכב הדגמה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...