Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יום חמישי

 

2 זוגות ללא ילדים

 

נסיעה מת"א לכנרת (דרך כביש החוף).

 

רוצים לעשות עצירה לארוחת בוקר בדרך, רצון למקום מיוחד/אוכל מיוחד.

 

יש הצעות?

 

בנוסף, אם יש המלצות לאטרקציות בטבריה והאזור.

שנה שעברה שהיינו באקווה כיף, משהו בסגנון, פעילות שוברת שגרה.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

2 זוגות? תעשו החלפת זוגות זה הכי מעניין שיכול לקרות 

פורסם

אם אתם זורמים על אוכל רחוב אז אני ממליץ לנבור קצת בכתבות של קובי רובין.

https://www.ynet.co.il/topics/קובי_רובין

אולי תמצאו משהו מעניין לאכול.

 

או ללכת על ההמלצה האחרונה של ניב גלבוע 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תעצרו ב"נדב קינוחים" ברמת ישי

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כבר הרבה שנים שלא נסעתי במסלול הזה, אבל למיטב זכרוני הוא עובר דרך אזה"ת הרצליה פיתוח (צומת הסירה) וגם דרך אזור ההייטק של יקנעם (כביש 70?) - בשניהם לא חסר בתי קפה ומסעדות איכותיות. מניח שעם קצת חיפוש בגוגל אפשר למצוא גם מקומות אינטימיים יותר בתוך הרצל"פ וכפר שמריהו, שעומדים בסטנדרטים הגבוהים של האוכלוסייה המקומית.

 

מה שכן, אני מפחד לחשוב כמה תעלה היום ארוחת בוקר במקום כזה, אם מחירי השווארמה כבר הגיעו לחמישים שקלים לפני שתיה. סביר להניח שבמקומכם הייתי עושה ספריאל, מביא סנדוויצ'ים מהבית, ואת הכסף שחסכתי משקיע בדלק ובקרן פנסיה איכותית.

 

  • מצחיק 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי ההמלצה מעודכנת נכון לשנות ה80, אבל זכור לי שבדרך לצפון על כביש החוף בית הפנקייק בויתקין נחשב למוסד.

הוא עוד קיים? 😛

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה מוכן לסטות מהמסלול ולנסוע דרך כביש 4, יש בקיבוץ העוגן מקום פצצה שנקרא גרציא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 55 דקות, SlowRide כתב:

אם אתה מוכן לסטות מהמסלול ולנסוע דרך כביש 4, יש בקיבוץ העוגן מקום פצצה שנקרא גרציא.

נראה מעולה, זה הכיוון.

 

אנחנו מהרצליה, אז כל מה שבאזור פה לא רלוונטי.

מחפשים בית קפה/ביסטרו פסטורלי באזור בנימיה/עמק חפר.

 

שקלנו להעביר ליום שישי ואז הבנתי שיש מעשנת בשר ביקב התשבי בבנימינה.

 

יש המלצות לפיינטבול באזור הכנרת?

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני כשעה, `Infinity כתב:

יש המלצות לפיינטבול באזור הכנרת?

באיזור הכינרת זה רק ירי חי.

  • מצחיק 6
  • מבאס 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הרא"ה בקפה תמיד מפוצץ באנשים בשיום שישי בבוקר. לקחת בחשבון.

 

יקב התשבי (המסעדה שלמטה על כביש בנימינה-זכרון, לא זו שלמעלה במדרחוב) גם רעיון טוב, בהחלט עונה על הצורך שהוגדר.

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...