Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 דקות, cohen motor 377 כתב:

לא חוסמים כאלו דברים.

אני עם פלאפון כשר ואני מקבל שיחות נכנסות לאימות של כל דבר,

דואר, בנק, איזור אישי בגוב, נט פרי, מרפאות, ושלל חברות מרובות, וגם של גוגל, לאימות המייל.

אנחנו לא חנוקים בכלל.

גם זה כבר כמעט מפסיק, אני עצמי נוכחתי לראות אדם ששכח את הסיסמא של חשבון המייל שלו ומתוך שלל האפשרויות שהיו לו כדי לאפס את סיסמתו לא הייתה אפילו לא אפשרות אחת לאפס דרך הטלפון(!), כלומר, חב' גוגל העולמית מפסיקה להתחשב בבעלי טלפונים ללא SMS ודומיהם.

חבר'ה, לאט לאט הדברים האלה נגמרים, הכל מתחיל לעבוד בצורה מקוונת ולהחזיק פלאפון כשר בלבד זה נהיה 'גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה'. 

זה נכון שאפשר להסתדר כרגע בלי.

אבל זה נהיה קשה מיום ליום ומרגע לרגע.

החותם בכאב.

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • מעניין 2
פורסם
לפני 22 דקות, המגיב כתב:

גם זה כבר כמעט מפסיק, אני עצמי נוכחתי לראות אדם ששכח את הסיסמא של חשבון המייל שלו ומתוך שלל האפשרויות שהיו לו כדי לאפס את סיסמתו לא הייתה אפילו לא אפשרות אחת לאפס דרך הטלפון(!), כלומר, חב' גוגל העולמית מפסיקה להתחשב בבעלי טלפונים ללא SMS ודומיהם.

חבר'ה, לאט לאט הדברים האלה נגמרים, הכל מתחיל לעבוד בצורה מקוונת ולהחזיק פלאפון כשר בלבד זה נהיה 'גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה'. 

זה נכון שאפשר להסתדר כרגע בלי.

אבל זה נהיה קשה מיום ליום ומרגע לרגע.

החותם בכאב.

אני לא יודע מה ראית אני אומר לך מה אני כרגע עושה וזה עובד ברוך ה' בסדר גמור.

 

פורסם

שים לב מה כתבתי 

לפני 26 דקות, המגיב כתב:

גם זה כבר כמעט מפסיק

בדגש על ה'כמעט'. זה נכון שעדיין יש כאלה שמתחשבים בציבור המתנזר מהטכנולוגיה, אני אמרתי שאט אט זה נכחד. ואפי' חברות שיש להם כן מענה טלפוני לפעמים צריך לחכות מעל שעה עד שהם יענו (וזה גם גורם לביטול תורה), בזמן שדרך האתר אפשר לעשות את אותו הדבר בכמה דקות וזה לא נקרא ש'מתחשבים'...

לגבי חשבונות האימייל, אכן ישנם חשבונות שכבר לא ניתן לאפס את הסיסמא דרך הודעה קולית מחב' גוגל או דרך אימות מס' הטלפון. אלא רק דרך SMS. וזה לא רק גוגל, זו מגמה עולמית, אם לא ראית את זה היום תראה את זה מחר, זה רק עניין של זמן עד שזה יהיה בכל חשבונות האימייל.

אגב, אם אתה רוצה אתה יכול להמשיך לטמון את הראש בחול ולחיות באשליות ולחשוב ש... וש...,  אני לא רוצה להיות זה שמפריע לך, אני רק אמרתי את האמת לאמיתה למרות שזה לא נעים.

בהצלחה!!

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, המגיב כתב:

שים לב מה כתבתי 

בדגש על ה'כמעט'. זה נכון שעדיין יש כאלה שמתחשבים בציבור המתנזר מהטכנולוגיה, אני אמרתי שאט אט זה נכחד. ואפי' חברות שיש להם כן מענה טלפוני לפעמים צריך לחכות מעל שעה עד שהם יענו (וזה גם גורם לביטול תורה), בזמן שדרך האתר אפשר לעשות את אותו הדבר בכמה דקות וזה לא נקרא ש'מתחשבים'...

לגבי חשבונות האימייל, אכן ישנם חשבונות שכבר לא ניתן לאפס את הסיסמא דרך הודעה קולית מחב' גוגל או דרך אימות מס' הטלפון. אלא רק דרך SMS. וזה לא רק גוגל, זו מגמה עולמית, אם לא ראית את זה היום תראה את זה מחר, זה רק עניין של זמן עד שזה יהיה בכל חשבונות האימייל.

אגב, אם אתה רוצה אתה יכול להמשיך לטמון את הראש בחול ולחיות באשליות ולחשוב ש... וש...,  אני לא רוצה להיות זה שמפריע לך, אני רק אמרתי את האמת לאמיתה למרות שזה לא נעים.

בהצלחה!!

 

אף אחד לא טומן את הראש שלו בקרקע כי כמעט כל חרדי או חרדיה יש להם חשבון מייל בשביל עבודה או לא משנה מה, בפרט למורות והמורים שמחוברים למשרד החינוך, אין בזה שום בעיה שיהיה

חשבון מייל בפרט למי שצריך את זה, יש מלא חרדים שיש להם מייל ואין להם פלאפון חכם או מחשב בבית, כל אחד והאידאלוגיה שלו, ולא אני ולא אתה נשנה לאנשים את דעותיהם ומחשבתם,

אלה שיש להם מייל ולא רוצים להכניס מחשב לבית שלהם, בדרך כלל הם מעיר חרדית, ואם אתה לא יודע אז בערים חרדיות יש כמויות של חדרי אינטרנט מסונן של נט פרי, וכל מי שצריך עושה מנוי בסכומים

נחמדים ששווים את הזמן והשימוש בחדרים אלו, לעומת אלה יש כאלה שאין להם בעיה שיהיה מחשב בבית, לי למשל יש מחשב ואינטרנט מסונן של נט פרי, ויש אחלה שירות ואת כללללל

מה שצריך בשביל לנהל חיים כתיקונם.

סתם שתדע קרב לי לא פעם ולא פעמיים שאני משאיר מייל/הודעה/טופס מכוון, ולא קיבלתי שום מענה עד שהתקשרתי, וזה קרה לי עם חברות ביטוח, מרפאות, ממשלה, ביטוח לאומי, ושלל חברות, וכן, חכתי על הקו, וזה ממש לא נקרא "ביטול תורה".

אם אתה צריך לעשות משהו, אין בזה "ביטול תורה" אל תדאג.

לפני שעתיים, המגיב כתב:

אגב, אם אתה רוצה אתה יכול להמשיך לטמון את הראש בחול ולחיות באשליות ולחשוב ש... וש...,  אני לא רוצה להיות זה שמפריע לך, אני רק אמרתי את האמת לאמיתה למרות שזה לא נעים.

תאמין לי שאף אחד אינו טומן את ראשו באדמה, כל אחד חי לפי רצונו ואמונתו.

זה דעה של אדם אחד וה דעה של אדם אחר, "כשם שפרצופיהם שונים, כך דעותיהם שונות", זה גם כתוב.

וגם כתוב ש "שבעים פנים לתורה", כל אחד מסתכל עליה מהצד שלו ומהצד שהוא בוחר, העיקר לעשות נחת רוח ליוצרינו ובוראינו,

אם אתה בעצמך יודע שאתה עושה את זה, הנה מה טוב ומה נעים, כל הכבוד, זה תחליתנו.

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 1
פורסם

לא מבין איפה הבעיה,

נטפרי, שזו חברת הסינון המובילה בציבור החרדי,

מאפשרת קבלת סמס למחשב בלי שום בעיה והגבלה.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, M H כתב:

מאפשרת קבלת סמס למחשב בלי שום בעיה והגבלה.

רק למי שמשתמש באינטרנט סלולארי #נט-סטיק 

בחיבור קוי אין אופציה לSMSים.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב
  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

חברים, די עם הביטול תורה. 

אז מה אם זה ’בין הזמנים’!? לצאת תיכף ומיד מחדרי המחשבים. יש תור בחוץ.

ויחזור לתלמודו...

  • אהבתי 1
  • מצחיק 9

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אני מבין שזה פורום של חרדים שמתחבאים מאחורי כל מיני שמות עט?

אז אולי שיפתחו בחלוניות למעלה איזה פורום של דברי תורה.

  • לא הבנתי... 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 27 דקות, WE988244 כתב:

אני מבין שזה פורום של חרדים שמתחבאים מאחורי כל מיני שמות עט?

אז אולי שיפתחו בחלוניות למעלה איזה פורום של דברי תורה.

אי אפשר, זה כבר יהיה הדתה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
פורסם (נערך)

די מוזר מה שקורה פה,  בעבר שרשורים כאלה טופלו מיידית כולל מחיקה סיטונאית של הודעות. אולי באמת בגלל שרמת השיח פה גבוהה בהרבה ממה שהלך פה בעבר.

 

אבל נראה לי מיצינו. אין לי שום דבר נגד חרדים אבל אם תמשיכו עם השיח הפנים מגזרי הזה לדעתי מהר מאוד תשארו כאן רק עם עצמכם..

בשביל זה יש את מתמחים טופ ושות'

עריכה אחרונה על ידי tza
  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 18 שעות, לב טוב כתב:

בחיבור קוי אין אופציה לSMSים

סים של נטפרי עובד במכשירי אנדרואיד.

מקבלים סמס רגיל.

אי אפשר לשלוח, ואין אפשרות לשיחות טלפון,

אני לא יודע אם זה נקרא חיבור קווי.

אבל באמת מיצינו... כי מי שרוצה נטפרי, יודע כל מה שצריך, ומי שלא, לא נראה לי מדי מעניין אותו...

לפני 6 שעות, WE988244 כתב:

אני מבין שזה פורום של חרדים שמתחבאים מאחורי כל מיני שמות עט

לא ברור,

כאילו למה אתה קורא לזה "מתחבאים"

כל האחרים פה, הלא חרדים, רשומים בשם מלא?

באמת שלא הבנתי.

  • רעיון טוב! 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, tza כתב:

בשביל זה יש את מתמחים טופ ושות'

א"א אתה מדבר עם כאלו שנחסמו במתמחים וכד' בגלל שהם מחוברים גם לפורומים חילוניים רח"ל 😱 

 

בצחוק. 

אגב, זה הזדמנות בשבילך להציץ קצת מעבר לקווים.

לפני 15 דקות, M H כתב:

אני לא יודע אם זה נקרא חיבור קווי.

חיבור ע"י סים זה חיבור סלולארי, חיבור קוי זה בחיבור בזק / הוט.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב
  • אהבתי 2

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 4 שעות, לב טוב כתב:

חיבור ע"י סים זה חיבור סלולארי, חיבור קוי זה בחיבור בזק / הוט.

נט פרי עובדים עם סטיקים ורק מקומות עם הרבה מחשבים משרדים או חדרי מחשבים יש מודם של נט פרי.

פורסם (נערך)

סתם שאילה, כמה אתה משלם לנטפרי מידי חודש?

יש כאלה שאוהבים כל היום להתלונן שהכל יקר להם, בתחבו"צ, בשתיה מתוקה ובח"פ, אבל כשזה מגיע לחרדים שסוחטים אחד את השני - הם נאלמים דום, כאילו זה כבר כשר.

עריכה אחרונה על ידי המגיב
  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...