Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוג + תינוק מחפשים ג׳יפ או ג׳יפון  (מבחינת הגודל סגנון פ׳זיו 2008 | 3008 - סתם בתור דוגמא אין איזה חיבה מיוחדת לפ׳יגו)

דרישות:

 

1) הכי בטיחותי ! לפני הכל!

2) שקט בנסיעה ובלימת זעזועים טובה, נוחות

3) רק אחרי 1 ו 2 - עלות זולה בטיפולים | תיקונים , צריכת דלק (לא נוסעים הרבה, מתחת ל10אלף , מצד שני כשתינוק יגדל נסע הרבה יותר)

 

תקציב די רחב מ50 עד 90 אלף - רצוי כמובן כמה שפחות - בתור מי שלא מבין ככ ברכבים קשה לי להגיד מתי יש יחס טוב מחיר | תמורה.

 

חשבנו בהתחלה לקחת רכב חדש , אבל לא מאוד כלכלי (חוסכים לדירה) , כן הפסקנו לעשות נסיעת מבחן על טוסן לפני כחצי שנה - רועש ובלימת זעזועים לא משהו .

 

אחרי זה חשבנו לקנות מחברים טויוטה CHR  - אבל הם נתנו עדיפות לקרובי המשפחה 

עכשיו חוזרים לחפש

 

שאלת בונוס : אקטרה דברים לזוג עם תינוק לשים עליהם לב? למשל ברכב גבוהה יותר נוח לשים את התינוק בכיסא ילדים

 

פורסם

רק אוסיף שביליתי כמה שעות כאן בפורום וקראתי לא מעט שרשורים דומים, כל אחד עם דרישות שונות.

דבר אחד שכן ראיתי שלפקקים של מרכז עדיף רכב אוטומטי ולא רובוטי

 

פורסם

הייתי בוחר בקיה ספורטאג' שנתון 17 צפונה מנוע 2.0 ליטר.

בט יחות אקטיבית בכל הדגמים ה"חדשים" של 2016 (בניגוד לאחיו הקוריאני).

בטיחותי שקט נוח מרווח בולע דלק ויש מזגן מעולה כולל למושבים האחוריים.

עלות טיפולים ותיקונים סבירה כשכמעט כל המוסכים יודעים לטפל ברכב הזה.

לדגם ה 2.0 ליטר אין מחלות ידועות מיוחדות.

 

*לא ברור לי על איזה טוסון עשיתם נסיעת מבחן אבל הרכב אמור להיות נוח ושקט. אפשרי ו"נפלתם" על רכב שבור.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 31 דקות, stum כתב:

הייתי בוחר בקיה ספורטאג' שנתון 17 צפונה מנוע 2.0 ליטר.

בט יחות אקטיבית בכל הדגמים ה"חדשים" של 2016 (בניגוד לאחיו הקוריאני).

בטיחותי שקט נוח מרווח בולע דלק ויש מזגן מעולה כולל למושבים האחוריים.

עלות טיפולים ותיקונים סבירה כשכמעט כל המוסכים יודעים לטפל ברכב הזה.

לדגם ה 2.0 ליטר אין מחלות ידועות מיוחדות.

 

*לא ברור לי על איזה טוסון עשיתם נסיעת מבחן אבל הרכב אמור להיות נוח ושקט. אפשרי ו"נפלתם" על רכב שבור.

 

אבדוק, אבל נראה לי אותה חוויה של יונדאי

 

מה הכוונה על איזה - קבענו נסיעת מבחן אצל יבואן הרשמי של יודנאי 

×
×
  • תוכן חדש...