Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט. אני לעולם לא אשאיר את הרכב שלי למות בשמש הישראלית, זה אבסורד!

 

אבל כן, אני מניח שזה קשור בצורה מסוימת, אם כי גם בפעמים בהם (לצערי) נאלצתי לחנות בשמש, לא שמתי לב להבדל.

2016 BMW M235i.

פורסם

הרכב שלי נחנק למוות בשמש ואין ריח 

זה תופעה די נדירה 

עכשיו אני נזכר שלחבר שלי באיוניק 2019 גם היה בעיה של ריח בדקות הראשונות של ההפעלה 

הוא קנה אותה מליסינג ואמרו לו שהם ניסו לטפל והחליפו פילטרים ולא הצליחו 

זה לא הפריע לו אז הוא קנה

פורסם
בתאריך 30.5.2023 בשעה 12:14, TomerG711 כתב:

לגבי סיום נסיעה, אני פשוט מוריד את העוצמה ל0 ואז מכבה את הרכב.

צריך לכבות את המזגן ולהשאיר את הפאן בפעולה, אחרת הלחות נשארת.

 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי, מעדכן אם זה יעניין מישהו בעתיד - בסופו של דבר דיברתי עם המוסך והם אמרו שהם לא ממליצים בעצמם לעשות את החיטוי. הם אמרו שבאמת בסוף נסיעה אם המזגן פעל, להפעיל 1-2 דקות איוורור כדי שלא תהיה הצטברות חיידקים (הגורם לריח). לגבי המצב כיום אמרו להפעיל על חימום/איוורור 10 דקות וזה ירד. עשיתי את זה וזה די השתפר, לא לגמרי נעלם עוד אבל כשאני מקפיד עם המאוורר זה יותר טוב.

תודה לכולם!

פורסם
לפני שעה, TomerG711 כתב:

היי, מעדכן אם זה יעניין מישהו בעתיד - בסופו של דבר דיברתי עם המוסך והם אמרו שהם לא ממליצים בעצמם לעשות את החיטוי. הם אמרו שבאמת בסוף נסיעה אם המזגן פעל, להפעיל 1-2 דקות איוורור כדי שלא תהיה הצטברות חיידקים (הגורם לריח). לגבי המצב כיום אמרו להפעיל על חימום/איוורור 10 דקות וזה ירד. עשיתי את זה וזה די השתפר, לא לגמרי נעלם עוד אבל כשאני מקפיד עם המאוורר זה יותר טוב.

תודה לכולם!

ואאלה? אצלי בחלק משיגרת הטיפולים בכריזמה, היה רימון חיטוי למזגן. זה אותו יבואן. מוסך מורשה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 6 שעות, Fraysa כתב:

שאלתי אותך בעמוד הראשון אם בדקת את הפילטר הקבינה (Cabin Filter). אם לא, שווה לבדוק. אמנם זה רכב חדש, אבל מי יודע.

זה משהו שאפשר לבדוק לבד?

פורסם
בתאריך 15.6.2023 בשעה 17:06, רוןS כתב:

פילטר קבינה זה לא פילטר מזגן?

 

בתאריך 14.6.2023 בשעה 15:56, TomerG711 כתב:

לגבי המצב כיום אמרו להפעיל על חימום/איוורור 10 דקות וזה ירד

מה הכוונה? לעשות את הפעולה הזו כשה- ac עובד או לא? ולתת עוצמה מירבית?

פורסם (נערך)

האמת שקראתי פה בפורום כבר לפני כמה שנים טובות על העניין הזה שכדאי קודם כל להיות תמיד על סרקולציה חיצונית במזגן ולא פנימית, כי אין באמת טעם לכך כל עוד לא נוהגים באיזור של זיהום אוויר מטורף. הסרקולציה החיצונית מיטיבה עם המזגן הרבה יותר מהפנימית שמעמיסה עליו. ודבר שני, באמת חשוב מאד במשך שתי דקות, שלוש דקות לפחות לפני סיום הנסיעה, להיות רק על אוורור בלי ה- ac שלחוץ. אני עם הזקנה שלי שבת 13 ואין לי אישיו עם המזגן מאז שיישמתי את זה.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...