Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

אחרי טיול מוצלח מאוד בנפאל בעונה ההקודמת שכלל טבע וטרקים אנחחנו (3 חברים) מחפשים את היעד הבא. מסגרת הזמן שבועים - שלושה בחודש אוגוסט. בעייקר חשוב- טבע אבל שיהיה מקום נורמלי לישון ולהסתובבב (לא אוהלים). חשבנו על גיאורגיה, לדאק בהודו. האם יש עוד אופציות? 

פורסם (נערך)

איסלנד. טיול מושלם סביב הטבעת ואפשר לכלול בכיף גם  פיורדים מערביים.

אמנם על הצד היקר יותר של התיירות אבל שווה ביותר.  תמצא שם טיולי יום מרהיבים ביופיים, וגם מקומות שינה נהדרים באמצע שמורות טבע.

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם (נערך)

מה אופי הטיול שאתה מחפש?

 

לגבי איסלנד - אכן מדהימה, אבל עונת התיירות קצרה מאוד (מאמצע יוני עד אמצע ספטמבר, התאריכים המדוייקים נקבעים לפי מזג האוויר) וייתכן שלגבי חלק מהמקומות כבר תתקשה למצוא מקומות לינה, ולפחות ב-2022 עדיין היו דיווחים על קושי במציאת רכב להשכרה (בינתיים הפסקתי לעקוב).

 

כמוכן התחבורה הציבורית באי דלילה עד לא קיימת, ההתניידות מבוססת על רכב פרטי, ואם אתה יוצא לטרקים תצטרך להתארגן מראש על ההגעה לנקודת המוצא והאיסוף מנקודת הסיום. הטיול באיסלנד מצריך הרבה הכנות, אבל התמורה גבוהה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

מה אופי הטיול שאתה מחפש?

 

לגבי איסלנד - אכן מדהימה, אבל עונת התיירות קצרה מאוד (מאמצע יוני עד אמצע ספטמבר, התאריכים המדוייקים נקבעים לפי מזג האוויר) וייתכן שלגבי חלק מהמקומות כבר תתקשה למצוא מקומות לינה, ולפחות ב-2022 עדיין היו דיווחים על קושי במציאת רכב להשכרה (בינתיים הפסקתי לעקוב).

 

כמוכן התחבורה הציבורית באי דלילה עד לא קיימת, ההתניידות מבוססת על רכב פרטי, ואם אתה יוצא לטרקים תצטרך להתארגן מראש על ההגעה לנקודת המוצא והאיסוף מנקודת הסיום. הטיול באיסלנד מצריך הרבה הכנות, אבל התמורה גבוהה מאוד.

נראה מקום  מדהיםם אבל מחפשים משהו קצת לא מערבי, תרבות שונה, אוכל מעניין. לא חושב שאיסלנד עונה על הקטגוריה. השאלה אם יש אופציות במרכז/דרום אמריקה?

פורסם (נערך)

פרו (עם אופציה לשלב בוליביה), אקוודור, קולומביה, גואטמלה, מקסיקו, וכל קומבינציה שלהן תהיה בחירה מוצלחת, צריך רק להסתכל על מזג אוויר. אני הייתי בפרו באוגוסט והיה מצוין.

אני הייתי בסוף יוני (לא באותה שנה של פרו חח) בפיליפינים והיה אחלה של מזג אוויר, אבל להבנתי אוגוסט יותר גשום. רציתי להמליץ על ויאטנם המדהימה, אבל אוגוסט זה החודש הכי חם וגשום.

עוד אופציה שאני אישית פוזל אליה כרגע זה כל אזור הבלקן, הטיסות משמעותית זולות ונוחות יותר, והנופים נראים מדהימים.

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
פורסם

אוכל? גיאורגיה בפער. אם יש בחבורה דוברי רוסית בכלל הרווחתם למרות שחלק גדול מהצעירים כבר לא דובר את השפה.

מונטנגרו גם אפשרות.

מפרו הייתי נמנע בשלב זה בגלל אי היציבות הפוליטית שם.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אתה יכול להתחיל ביוון, להמשיך לאלבניה ולסיים במונטנגרו.

 

תחווה טבע, תרבות, נוף ואנשים חמים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...