Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Force CITILINE 2023. רכב שטח ללא יכולת שטח, 10 מקומות


Buki
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חשבתי שזה יכול לעניין פה כמה אנשים... 

 

הושק בהודו:

Force Citiline. 

זו גרסה מהודרת של Force Trax, רכב דומה שיכול להסיע 13 נוסעים כאשר 5 מהם יושבים עם הפנים לכיוון הנסיעה ועוד 8 בספסלי אורך בתא המטען.

 

 

ב Citiline כל הנוסעים יושבים עם הפנים לכיוון הנסיעה בתצורה 2+3+2+3.

 

אורך 5.12 מטר, מרווח גחון 19 ס"מ, יש מזגן עם תעלות בתקרה עבור הנוסעים בשורות האחוריות, יש ABS, מתלה קידמי נפרד עם קפיצי סליל וסרן קשיח מאחורה, ההנעה אחורית בלבד. אין אופציה ל 4X4 וכמובן אין הילוך כוח

 

מנוע 2.6 ליטר מרצדס OM616 ברישיון שמקורו בשנות ה 70, טורבו דיזל 91 כ"ס/25 קג"מ. 

בלמי תוף מאחורה וגיר ידני 5 הילוכים הוא אופציית התמסורת  היחידה. 

נראה שמנפח 2.6 ליטר אפשר להפיק 91 כ"ס גם ביניקה טבעית אבל בכל מקרה, יש טורבו. 

 

הדלתות משום מה מאוד מזכירות לי את הדלתות של G-class.

 

מחיר בהודו 19500 דולר. 

 

F1.thumb.jpg.903dcdf81e6c2ea459ec4959cba802d1.jpg

 

F5.thumb.jpg.377d9736f763f06905ae36890c850df9.jpg

 

 

F2.thumb.jpg.fc2a385716e9314364e8ac6553037e73.jpg

 

F3.thumb.jpg.d76ee880f2cbbf7b0ea0bee90dc41e56.jpg

 

 

F4.thumb.jpg.6f0fba0011dc07270e1cd2499073c0a1.jpg

 

 

  • אהבתי 7

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי את הלנד-קרוזרים שעושים טיולי ג'יפים בברזיל:

 

WhatsApp%20Image%202022-02-01%20at%2015.

 

לא משהו שהייתי לוקח בתור דיילי, אבל בהחלט יש לזה את הנישה שלו. מאמין שגם בישראל היו מוכרים כמה יחידות אילו היו מסווגים אותו כרכב תפעולי לקיבוצים/מושבים/בסיסים צבאיים, ובמזרח אירופה זה בטח היה הופך לאחלה מונית שירות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, MiniMiz3r כתב:

יש כריות אוויר או שכל אחד מהנוסעים פשוט מחזיק כרית מאיקאה?

אין כריות אוויר בכלל. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Derish כתב:

מאמין שגם בישראל היו מוכרים כמה יחידות אילו היו מסווגים אותו כרכב תפעולי

בארץ חברות טיולי ג'יפים עדיין נוסעות עם דיפנדרים מתחילת שנות ה 90, רובם 9 מקומות (5 רגיל ועוד 4 בספסלי אורך). 

 

פשוט אין רכב שטח אחר שיכול להוות תחליף. 

אם ההודי היה 4X4 היה מתאים למשבצת הזו. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כריות אויר? מערכות בטיחות? מבחני ריסוק? יאללה, לא מעניין. אם יתומחר פה בשווה ערך ל-40K, יימכר כמו לחמניות חמות. יש מספיק אנשים שיקנו.
 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כיוון הנסיעה, על ספסלים?

בהודו עם הרכב הזה אפשר לנסוע גם על הגג.

Overloaded.jpg

עריכה אחרונה על ידי itsik170
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, קורן בן אשר כתב:

כריות אויר? מערכות בטיחות? מבחני ריסוק? יאללה, לא מעניין. אם יתומחר פה בשווה ערך ל-40K, יימכר כמו לחמניות חמות. יש מספיק אנשים שיקנו.
 

זה עדיין יותר טוב מדיפנדר 1994.

 

 

אין בשוק הישראלי רכב טיולים עם הרבה מושבים שיכול להחליף את הדיפנדרים האלו. 

במונחים ישראליים רכב משנות ה 90 שעדיין משמשים לעבודה ופרנסה של מישהו זה דבר לחלוטין יוצא דופן, אני מניח שאם היה מחליף ראוי חברות הטיולים היו מתקדמות אליו מזמן. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, קורן בן אשר כתב:

כריות אויר? מערכות בטיחות? מבחני ריסוק? יאללה, לא מעניין. אם יתומחר פה בשווה ערך ל-40K, יימכר כמו לחמניות חמות. יש מספיק אנשים שיקנו.
 

 

מתחת ל-40K? הצחקת אותי.

 

הונדה סיטי, רכב למדינות עולם שלישי שמתחרה במיצובישי אטראג' מגיע לפה בייבוא מקביל בלי מערכות בטיחות ומקבל תג מחיר של 150 אלף.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, Buki כתב:

במונחים ישראליים רכב משנות ה 90 שעדיין משמשים לעבודה ופרנסה של מישהו זה דבר לחלוטין יוצא דופן, אני מניח שאם היה מחליף ראוי חברות הטיולים היו מתקדמות אליו מזמן. 

 

אני מתאר לעצמי שאין מספיק קליינטורה פוטנציאלית כדי להצדיק הרמה של מערך יבוא ושירות למוצרים כאלה, אבל אולי הקשרים הדיפלומטיים החדשים עם מדינות ערב יהפכו את זה למשתלם. כפי שהיה בעשור שלפני כניסת האוטובוסים הסיניים, כאשר קבוצת עפיפי מילאה את הארץ בתוצרת ירדן, שהייתה אמינה מספיק וזולה משמעותית ממה שיצא אז את מפעלי הארגז ומרכבים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...