Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה מזדה 3 2007 אנחנו מבסוטים עליה מאד כבר הרבה שנים ב"ה.

 

לפני איזה שנה שנתיים נדלקה נורה הסתבר שזה החיישן של האגזוז האחורי, שאחראי על התצרוכת דלק.

החלפנו אותו בחיישן מקורי יד 2 כמדומני, עברו איזה שנתיים והנה שוב...

הציעו לנו חיישן סיני ב200 שמזייף או מקורי ב400.

(נדמה לי שלא כולל עבודה)

 

מפה לשם נתחיל בזה שצריכים להעביר את הרכב טסט מחר.

1. האם זה קריטי בשביל הרכב החלפה של זה או לא ממש?

2. האם יש משהו יותר טוב לעשות או להחליף במה שהציע לנו?

3. האם יש דרך לכבות את הנורה לפני הטסט ומקסימום בהמשך להחליף? נגיד תוסף או משהו כזה?

המוסכניק שאמר לנו על מה הנורה איפס אותה במקום אבל לדעתי בהתנעה הבאה זה כבר נדלק שוב... תודה רבה🙌

פורסם

הכוונה היא ככל הנראה לחיישן למ(ב)דה אחורי - חיישן חמצן.

עם נורת תקלת מנוע הרכב לא יצלח את המבחן התקופתי(טסט), מאחר והבוחן יפסול את הרכב ולא יבצע בד׳ זיהום אוויר.

רצוי להחליף לחיישן מקורי או תואם(לא הייתי ממליץ על סיני).

 

*לא לשכוח להצטייד באישור תקינות מע׳ בלמים, הרכב מלאו לו 15 שנים. בלי האישור, הרכב לא יתקבל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תוסף לא יכבה שום נורה.

חובה להחליף ועדיף למקןרי או תחליפי איכותי. חישן חמצן מקורי מחזיק גם 10 שנים.

אם אתה מתכוון לנורה של הצ'ק אנג'ן.

אם תוציא את הפיוז שאחרי לזה, המיקום נמצא על קופסאת הפיוזים. הנורה אמורה להיכבות, תעשה את כמובן לפני הטסט, ואל תכבה את הרכב.

בלי קשר לנורה, אם יש תקלה בחישן,זיהום האוויר עלול להיות גבוה, ותיכשל בלי קשור לנורה דלוקה או לא.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני כשעה, kompy כתב:

הכוונה היא ככל הנראה לחיישן למ(ב)דה אחורי - חיישן חמצן.

עם נורת תקלת מנוע הרכב לא יצלח את המבחן התקופתי(טסט), מאחר והבוחן יפסול את הרכב ולא יבצע בד׳ זיהום אוויר.

רצוי להחליף לחיישן מקורי או תואם(לא הייתי ממליץ על סיני).

 

*לא לשכוח להצטייד באישור תקינות מע׳ בלמים, הרכב מלאו לו 15 שנים. בלי האישור, הרכב לא יתקבל.

תודה רבה!

החלפנו בלמים לא מזמן מאמינה שיהיה בסדר, כמובן נבקש אישור. תוסף לא יעזור לזיהום עצמו?

לפני כשעה, לירון .ה. כתב:

תוסף לא יכבה שום נורה.

חובה להחליף ועדיף למקןרי או תחליפי איכותי. חישן חמצן מקורי מחזיק גם 10 שנים.

אם אתה מתכוון לנורה של הצ'ק אנג'ן.

אם תוציא את הפיוז שאחרי לזה, המיקום נמצא על קופסאת הפיוזים. הנורה אמורה להיכבות, תעשה את כמובן לפני הטסט, ואל תכבה את הרכב.

בלי קשר לנורה, אם יש תקלה בחישן,זיהום האוויר עלול להיות גבוה, ותיכשל בלי קשור לנורה דלוקה או לא.

תודה, יש אולי איזה מדריך לזה? תוסף יכול לעזור לזיהום עצמו?

פורסם
לפני שעה, לירון .ה. כתב:

תוסף לא יכבה שום נורה.

חובה להחליף ועדיף למקןרי או תחליפי איכותי. חישן חמצן מקורי מחזיק גם 10 שנים.

אם אתה מתכוון לנורה של הצ'ק אנג'ן.

אם תוציא את הפיוז שאחרי לזה, המיקום נמצא על קופסאת הפיוזים. הנורה אמורה להיכבות, תעשה את כמובן לפני הטסט, ואל תכבה את הרכב.

בלי קשר לנורה, אם יש תקלה בחישן,זיהום האוויר עלול להיות גבוה, ותיכשל בלי קשור לנורה דלוקה או לא.

להוציא נתיך(פיוז)?!

אולי תגלה לנו משהו שאנו לא יודעים/מכירים...

לפני 30 דקות, גלילה הגלגלית כתב:

תודה רבה!

החלפנו בלמים לא מזמן מאמינה שיהיה בסדר, כמובן נבקש אישור. תוסף לא יעזור לזיהום עצמו?

תודה, יש אולי איזה מדריך לזה? תוסף יכול לעזור לזיהום עצמו?

מתי זה ״לא מזמן״?

אישור תקינות מע׳ בלמים, תקפו ל-90 ימים בלבד וניתן להוציא אישור שכחו יפה לאחור(למפרע/רטרואקטיבי).

עם חיישן חמצן לקוי, הרכב לא יצלח את בד׳ זיהום האויר גם יאפסו את הנורה.

[לדעתי, תוסף טוב למוכר ולא לקונה]

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 45 דקות, kompy כתב:
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

לא.

להוציא נתיך(פיוז)?!

אולי תגלה לנו משהו שאנו לא יודעים/מכירים

לפחות אצלי ברכב זה פעל מצויין.

לפני שהחלפתי את שסתום ה egr, שהיה תקול, היה לי טסט.

כדאי לכבות את הנורה, הוצאתי את הפיוז בתא המנוע שמצוייר על הנורה של הצק אינג'ן, הוצאתי שהמנוע מכובה, והחזרתי אחראי 10 שניות.

זה כיבה את הנורה.

כמובן שעם הרכב מזהם זה לא משנה, ודאגתי לתיקון התקלה. במוסך הציעו גם שאתחבר למחשב ולאפס. אבל מה שעשיתי גם עבד.

Beginner's luck

 

 

Screenshot_20230223-215922_Chrome~2.jpg

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 12 דקות, לירון .ה. כתב:

Beginner's luck

זה לא Beginners luck אלא העניין שבמכוניות ישנות משנות ה 90 ותחילת ה 2000 למחשב מנוע לא היה זיכרון תקלות, ניתוק מצבר או הוצאת פיוז של מחשב מנוע היה מכבה את ה Check Engine. במכוניות יותר חדשות זה כבר לא עובד, המחשב זוכר את התקלות גם אחרי ניתוק מתח.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

אם פעמיים הלך חיישן חמצן מקורי הייתי אומר שמשהו לא בסדר עם הפליטה.

כמה שמן האוטו צורך מטיפול לטיפול? האם יוצא עשן שחור או כחול?

 

פורסם

לא מדוייק.

בפעם הראשונה, ״הלך״ החיישן המקורי.

בפעם השניה, ״הלך״ חיישן מקורי יד שניה(מפרוק).

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אה לא ראיתי את החלק של היד שנייה

אם תכתוב את הנפח מנוע והכוח סוס אני אוכל למצוא לך באימטרנט חיישן של חברה טובה במשמעותית פחות מבארץ.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 23.2.2023 בשעה 19:33, לירון .ה. כתב:

תוסף לא יכבה שום נורה.

חובה להחליף ועדיף למקןרי או תחליפי איכותי. חישן חמצן מקורי מחזיק גם 10 שנים.

אם אתה מתכוון לנורה של הצ'ק אנג'ן.

אם תוציא את הפיוז שאחרי לזה, המיקום נמצא על קופסאת הפיוזים. הנורה אמורה להיכבות, תעשה את כמובן לפני הטסט, ואל תכבה את הרכב.

בלי קשר לנורה, אם יש תקלה בחישן,זיהום האוויר עלול להיות גבוה, ותיכשל בלי קשור לנורה דלוקה או לא.

אם הבנתי נכון זה חיישן שמווסת את צריכת הדלק

×
×
  • תוכן חדש...