Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדמה לי שלא הבנת אותי. גם האירוע הראשון יכול להסתבך. אתה צריך להכין את שיעורי הבית לפני שאתה מציב את השולחן הראשון. אולי לא קריטי ללמוד את הצד העסקי ולהיות מוכן להפסדים, אבל איזה סיר עם מים רותחים שמתהפך על ילד יכול לשלוח אותך לשלם פיצויים כל החיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני אוהב להשתמש ב2 שולחנות (אם זה אפשרי) או לנסות ליצור חיץ כלשהוא, שולחן אחד מול הלקוחות ואחד מאחוריי, ככה שאני יכול לשלוט ביציאה של התוצרת (ולהרחיק גורמי סיכון כלשהם). למרות שמאוד קשה לפעמים לשלוט בקהל והוא יכול להרגיש שהוא יכול להיכנס לתוך העמדה ולעשות כבשלו. 

 

זה נשמע אולי מפגר אבל צריך לחשוב על יותר משולחן פלסטיק מתקפל ולנסות לייצר לוגו ושם לעסק (יענו מיתוג). אני פחות דוגל בישיבה וחשיבה יתר על המידה. כי זה סתם טחינת מים בייחוד שמדובר בעסק קטן. 

השם הראשון שעולה לך לראש והוא מוסכם על שניכם, לכו עליו.

תן לילד/ה שלך לצייר איזה לוגו עם השם שבחרתם ורוצו עם הלוגו שהיא תצייר. משהו בסגנון "אני רוצה שתציירי לי כמה ציורים עם השם XYZ", תבחרו את הכי מה שנראה לך. מקסימום קחו את הציורים ותיכנסו לfiverr ותנו לצייר לוגואים הכי זול לעשות את הלוגו ליותר יפה.

או שפשוט תזרקו למידג'רני את השם ותנו לו ליצור לוגו.

למרות שאני הייתי הולך על הציורים של הילדה אבל זה רק אני. וגם כי זה נושא שיחה שיכול לפתח חיבור בינך לבין לקוחות פונטצאליים.

 

אחרי שיש או במהלך ייצור לוגו ושם, תנסה למצוא משהו שיראה יחסית נורמלי לעמדת נקניקיות/סוכר וכו'. בדר"כ אני רואה שאנשים מביאים מפה משובצת ממקס סטוק. 

אם כבר הולכים על מפה משובצת אז יש אחת כזו עם גומי בקצוות. נסה למצוא משהו שיכסה את השולחן ושהשולחן לא יראה עלוב כל כך.

 

 

נראות של עמדה, לפעמים יכול לפגוע בך כלכלית מבלי שאתה יודע את זה, הייתי באירוע שיש בו 2 עמדות קפה אחת בכל אולם (אירוע שונה לכל אולם).

באחת הסביבה של העמדה היה מסודר ויחסית נקי ובשניה היה בלאגן ולכלוך. בני אדם נמשכים באופן לא מודע לסדר מסוים ורציונליות מסוימת.

אם העמדה מלוכלכת אז הוא ילכלך אותה ואם היא נקיה אז הוא לא ילכלך אותה כל כך, במידה ורמת הייגניות שלו ברמה גבוהה יותר מלא לצחצח שיניים כי הוא לא יוצא מהדירה כל כך.

וזה גם בא לידי ביטוי בכך שיכול להיות שאדם פאנטי לגבי נקיונות לא יאכל מהעמדה שלך וימנע אפילו להגיע אליה.

 

בתחום המזון הנייד, צריך לחשוב על דורובליטי, משהו שיחזיק מעמד לאורך זמן. קח את זה בחשבון.

 

קהל, הבסיס שלך להצלחה זה קהל. יחסי אנוש טובים, כמות גדולה של אנשים שתעמוד לך ליד העמדה, תמשוך את הסקרנים וגם את הרעבים (; אבל גם חשוב להבין שאתה פה בשביל למכור את המשך העסק שלך, כי בסוף הלקוחות שלך הם האורחים של בעל השמחה. תקבל מחמאות מבעל השמחה והמילה תמשיך הלאה אבל הלחם והחמאה שלך הם דווקא האורחים של בעל השמחה ולשם לטעמי חשוב לכוון.

 

אל תסמוך על בעל האולם ותנסה לכסות את עצמך בביטוחים והאישורים שאתה צריך בשביל להקים כזה עסק.

 

ואם החלטת לסמוך על בעל האולם, אז תצטרך להשיג את חתימתו על החוזה ביניכם שיגדיר במדויק את היחסים ביניכם.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 54 דקות, sperial כתב:

אתה צריך להכין את שיעורי הבית לפני שאתה מציב את השולחן הראשון.

מסכים איתך ואפילו רשמתי לי במחברת את הסכנות שרשמת ורשמו פה. אבל מאיפה לך (ולכל היתר) שאני עומד שם ומוכר? אולי אני רק מספק לצד אחר והוא מניח על השולחן את המוצר המוגמר? האוכלוסייה המיקום והמסגרת מאוד מיוחדים פה ולכן אני לא מפרט יותר מדי. יש לי קרוב רחוק במשפחה שפתח וסגר עסק ואני יודע ומכיר על מקרים שנכשלו. ברור לי מה השגיאות והמוקשים של עסקים קטנים. מצד שני אי אפשר להתחיל מקומה שניה מבלי לעבור קומה ראשונה. יש לנו כאן הזדמנות ובגלל שיש לנו רקע אנחנו הולכים על זה.

DareDevil - אתה צודק לגבי המיתוג, זה מאוד חשוב. מצד שני צריך לחשוב גם על סטוריטלינג. אנשים אוהבים סיפורי סינדרלה ואם וכאשר נצליח חשוב להכין סיפור על התחלה קשה וראשי פרקים לסיפור. לכן התחלה בלי מיתוג דווקא עדיפה כי לא נצטרך מיד לשווק אות עצמנו. אולי רק אחרי פסח ולקראת הקיץ. השאר היו עצות מעולות  🤘 רשמתי אותן אצלי. הלוואי ובעוד 3 חודש אקפיץ את הנושא הזה ואעדכן שאנחנו עולים מדרגה (וקונים מכונת קרפ 😂)

פורסם

אם אתה מספק ציוד אתה עשוי להיות אחראי לאירועי בטיחות שנגרמו בגללו, אם אתה מספק מזון אתה אחראי לעמידות בדרישות התברואתיות. גם את אתה מאחורי הקלעים אתה עלול להיקלע לצרות משפטיות. ותביא בחשבון שגם חברת הביטוח תציב תנאים לאחריותה במסגרת הפוליסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 25 דקות, anonport כתב:

(וקונים מכונת קרפ 😂)

זה לא אחרי 9 חודשים?

לפני 27 דקות, anonport כתב:

אתה צודק לגבי המיתוג, זה מאוד חשוב. מצד שני צריך לחשוב גם על סטוריטלינג. אנשים אוהבים סיפורי סינדרלה ואם וכאשר נצליח חשוב להכין סיפור על התחלה קשה וראשי פרקים לסיפור. לכן התחלה בלי מיתוג דווקא עדיפה כי לא נצטרך מיד לשווק אות עצמנו. אולי רק אחרי פסח ולקראת הקיץ.

סליחה אם אני קשה מדי ויכול להיות שזה יוצא קצת שחצני או מעליב אבל זו לא הכוונה שלי

 

אתה טועה כי אתה בונה על כך שבמהלך התקופה הפעילה ביותר תהיה לך עבודה צפויה. אירועים לא נבנים במהירות. זה לוקח המון זמן לבנות אירוע.

יש כאלה שמתכננים אירוע שנה קדימה ויש כאלה שיעשו את זה תוך שבוע. רק מה? מיעוט מאוד קטן יעשה אותו תוך שבוע ועוד יגיע אלייך בלי מיתוג ובלי כלום (מה שמזכיר לי תפתח ערוצי שיווק כמו פייסבוק/גוגל/טיקטוק/יוטיוב וכדומה - למרות שנראה לי שאתר בסיסי כמו דף נחיתה זה אחלה התחלה לעסק קטן - עוד לפני ערוצי שיווק).

 

תבנה עכשיו מיתוג ככה שתוכל במהלך הקיץ לעבוד ולהשקיע בחזרה בעסק. 

 

אתה חושב כאילו הסקייל שלך גדול אבל אתה בת'כלס קטן, עם רגל אחת בעסק כלשהוא ושנייה תלויה באוויר. פלמינגו אתה לא..

 

הקרקע קוראת לך לחזור אליה

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
בתאריך 21.2.2023 בשעה 16:05, anonport כתב:

הרעיון הוא להתחיל ממכירת נקניקיות בלחמניה (שזה מצריך השקעה במכונת אידוי וזהו. לחמניה תגיע ממאפיה שיש לנו קשר וקטשופ נקנה מהסופר. אין יותר שום דבר. הולכים על המינימום של המינימום). דבר נוסף שחשבנו עליו הוא קרפ או שערות סבתא. הקרפ ירד כרגע כי הוא מצריך התעסקות אז נלך על מכונת שערות סבתא כי זה מצריך מכונה+סוכר+מקל. מה דעתכם?

יש לנו אירועים שנקבל עליהם כסף מבלי שנצטרך לשווק את עצמנו והרעיון שככל שהזמן יעבור נקבל הזמנות פרטיות ואז נרחיב את ההיצע. האירועים שלנו לא דרכנו אבל יש התחייבות מהבעלים ובכל מקרה מדובר בהשקעה כל כך נמוכה שהחלטנו ללכת על זה (במילים אחרות אנחנו מתקשרים עם בעל האירוע והוא זה שמשלם לנו ללא קשר למכירות בפועל. הוא רוצה אחוזים מהעסק במידה ויצליח ולכן נותן לנו גיבוי כי בשבילו זה שטויות). לשנינו אין בעיה של כסף, שנינו עובדים אבל ההרפתקה העסקית מדגדגת בנו ובעיקר הרעיון של עיסוק צדדי שאם יצליח נוכל להשקיע בו יותר ויותר (גם זמן וגם כסף). אנחנו רואים עצמנו מתחילים השנה עם אירועי ימי הולדת ובשנה הבאה קופצים לבר/בת מצווה ולאחר שנה אירועים יותר גדולים. אין לנו כוונה להתקדם מהר גם כי אנחנו עובדים בעיסוקים אחרים

 

אתה לא מדבר כאן על הפקת אירועים

אתה מדבר על דוכני מזון

ולפי מה שאני מבין (ולא התעמקתי)

אתה  מדבר על נקניקיה בלחמניה ושערות סבתא

 

כמוך יש 3249838493248923483

החל מאנשים רציניים כמוך שבאמת רוצים לעסוק בזה

דרך ילדים בני 17 שמשכירים מכונת שערות סבתא חלודה ומוכנים להרוויח 200-300 שקל לערב

ועד חברות גדולות שמספקות גם משחקי שולחן, אטרקציות וכו' ועל הדרך  גם שערות סבתא

 

עכשיו בוא נפריד בין יומולדת שמביאים אותך  ואתה מחלק את השערות סבתא בחינם , ובעל האירוע משלם לך

לבין אירוע ענק שנותנים לך להקים דוכן ואתה בונה על האנשים שעוברים שם שירכשו שערות סבתא... - כאן בעל האירוע לא באמת צריך לשלם לך, אתה צריך להגיד תודה שהוא הכניס אותך לשם

 

בגדול

זה תחום מאוד תחרותי כי כל ילד בן 12 יכול להכנס לשם

וכן אני מתכוון לזה

להכין ברד, נקנניקיות, שערות סבתא, לימונדה וקרפ לא צריך באמת איזה ידע או פריצת דרך

אתה רואה לבד מי מכין לך את הדברים האלה בדוכנים בקניון

בשביל ילד בן 17 18 19 לעשות דוכן כזה ולהרוויח 200-300 שקל זה מעולה. 

אבא שלו עם הטנדר לוקח ומחזיר אותו, 12 בלילה הוא בבית, מצוין

 

בשבילך שאתה כנראה קצת יותר מבוגר ממנו , לדעתי בן 22-25+

להרוויח 200-300 שח בערב, כשהדלק שלך לא על חשבון ההורים, ואתה עוד רוצה לעבוד עם שותף

זה לא נשמע לי כזה מי יודע מה

 

בשביל שהחזון שלך יתממש צריך המון קשרים ולהכיר המון אנשים עד כדי כך שיספקו לך כמויות מטורפות של אירועים ביום

כדי שיכניסו אותך בקיץ לעבוד בימית 2000, במימדיון, בלונה פארק, במופעים גדולים, עבודות גדולות שאתה צריך 5-6 מכונות לכל עבודה כדי שהציוד יעבוד וימכור המון,

 

אחרת

בשביל לעשות יומולדת או אירוע בבית יש אנשים שיסכימו לבוא בשביל רווח מצחיק וזעום.

 

אתה תמיד צריך להבין שכל עוד אתה בא עם 2 מכונות

לבעל האירוע עדיף לקחת ילד בן 17 שעובד דיי בחינם

 

או חברת ענק שיכולה באמת להפיק לו את האירוע ולקחת את הכל

דוכני משחק, פופקורן, שערות סבתא, שערות ביצים, לוגיסטיקה וכו

שזאת בד"כ חברה שמחזיקה המון ילדים בני 15-17 שמרוויחים 150 שקל ליום ויש לה את כל הציוד

 

 

דבר אחרון

בעסק כמו שלך, לא כלכלי לעבוד עם שותף

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 16 שעות, DareDevil כתב:

אתה טועה כי אתה בונה על כך שבמהלך התקופה הפעילה ביותר תהיה לך עבודה צפויה. אירועים לא נבנים במהירות. זה לוקח המון זמן לבנות אירוע.

תהיה עבודה ראשוני. אמרתי כבר שהלוואי והייתי יכול לפרט מי ומה אבל זה לא אפשרי על גבי הפורום. כתבתי גם שאנחנו עובדים ורואים בזה כניסיון בלבד לעיסוק כייפי בייחוד בימינו שאפשר לנהל מרחוק.

לפני 4 שעות, Transporter כתב:

 גם משחקי שולחן, אטרקציות

ילקח בחשבון. בסוף היה שווה לשאול למרות שידעתי שיהיה מבול של הטפות. מזל שאני יודע להתעלם ממה שלא צריך

לפני 4 שעות, Transporter כתב:

אתה תמיד צריך להבין שכל עוד אתה בא עם 2 מכונות

לבעל האירוע עדיף לקחת ילד בן 17 שעובד דיי בחינם

המציאות מראה שיש מקום למגוון ומבחר רמות ומחירים בכל תחום שתעלה על הדעת.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

יאללה נראה לי הבנתי את הפואנטה. נתתם רעיונות שמספקות אותי. תודה לכל מי שקרא ומצא זמן להגיב. מעריך

פורסם
לפני 1 דקה, anonport כתב:

תהיה עבודה ראשוני. אמרתי כבר שהלוואי והייתי יכול לפרט מי ומה אבל זה לא אפשרי על גבי הפורום. כתבתי גם שאנחנו עובדים ורואים בזה כניסיון בלבד לעיסוק כייפי בייחוד בימינו שאפשר לנהל מרחוק.

מאחל לך המון בהצלחה 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, anonport כתב:

המציאות מראה שיש מקום למגוון ומבחר רמות ומחירים בכל תחום שתעלה על הדעת.

 

אבל הסברתי לך את המצב כמו שהוא

אתה לא ילד בן 17 ולא חייל שעובד אחרי הבסיס נכון?

אתה מבין שהמתחרים שלך הם כאלה ^^^

וגם חברות ענק שיכולות לספק ללקוח הכל, ובאות עם משאית , טונה של ציוד ועובדים מאוד זולים ויכולות לתת פתרונות שלך אין ?

 

זה בדיוק העניין

אותם ילדים בני 17 שעובדים היום עם רווח של 200-300 שח לאירוע

עוד 10 שנים יגדלו ויחזיקו עובדים בני 17 ויתנו מענה רחב

 

אם לך זה סבבה להרוויח כמו ילד בן 17, בכיף

אם אתה רוצה לקנות טונה של ציוד ולנסות להיות חברת ענק שנותנת פתרונות להכל, ואת החושב שיש לך את הקשרים כדי להגיע לאותם גופים שיתנו לך מבול של עבודה, גם בכיף

 

ואם אתה חושב שכל הסיפור הזה יכול לעבוד ביחד עם עוד שותף ולהיות כלכלי אז בכלל בכיף..

 

בתחום הספציפי שבחרת יש דרך לעבור, שחלק גדול ממנה כולל עבודה בסכומים לא ריווחיים עד שתיצור המון קשרים (אם בכלל) ותוכל לגדול כי תהיה לך מסה של עבודה. זה לוקח שנים. לא ימים ולא חודשים

חלק מהאנשים שאתה רואה עם הדוכני נקניקיות ושערות סבתא, כמעט ולא מרוויחים כסף

חלק אחר מהם מרוויח ממש מעט

אחרים הם בכלל בעלי דוכנים בקניון שיש להם כבר את הציוד ממילא וזה לא הלחם שלהם, וביום עצמאות או בפורים רוצים להרוויח עוד קצת כסף אחרי עבודה

מי מהם אתה רוצה להיות ?

 

 

את האירוע הראשון שלי עשיתי קצת לפני המילניום בשנת 1999

היום אני מחזיק כמות במות יותר גדולה ממה שהוציאו לגמר של הסופרבול.

עשיתי כמה אירועים בחיי

ואני לא מתעסק בשערות סבתא או מפחד שתקח לי את הפרנסה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 2
פורסם

פות"ש

 

קיבלתם הרבה עצות טובות 

 

תאמצו אותם  ותקפצו למים

 

מקסימום תפסידו ותסגרו את הבסטה , מינימום תרוויחו ותמשיכו משם

 

בינתיים להסתמך על זה כעיסוק משני לעיסוק העיקרי שלכם היום.

 

בהצלחה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 21 שעות, anonport כתב:

 בסוף היה שווה לשאול למרות שידעתי שיהיה מבול של הטפות. 

קודם כול, בפורום ציבורי תמיד יש הטפות, על כל נושא שבעולם.

חוץ מזה, אם באת לסנן את כל מה שמצלצל שלילי ולאמץ רק מה שמצלצל חיובי, כנראה שאתה רק מחפש חיזוק חיובי ולא באמת עצות. למזלך, הסיכון בעסק הזה נמוך, גם אם לא תמכור אפילו נקניקייה אחת ההשקעה כמו שכתבת, קטנה.

 

איך אמר לי מישהו? בארץ לא אוהבים רטרוספקטיב...

  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נשמע עסק פשוט, אבל כל מה שמעורב בו חשמל, מים רותחים ובשר - עלול להסתבך ואתה לא רוצה להתעסק בזה בלי ביטוח. תבדוק טוב כי רווחים של שנה יכולים להעלם בתביעה אחת שתחטוף מעו"ד אם משהו משתבש. בהצלחה, אני רעב עכשיו

ועוד משהו קטן, יש ילדים אלרגים לגלוטן ומה לא, זה עוד משהו לקחת בחשבון ולהזהר מתביעה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 42 דקות, hans כתב:

קודם כול, בפורום ציבורי תמיד יש הטפות, על כל נושא שבעולם.

 

אני לא חושב שלהגיד למישהו לעבוד בצורה מסודרת ולא פרטאצ'ית זו הטפה. לא זכור לי שמישהו כתב "אל תעשה" - אלא רק "תעשה אחרי שתלמד ותבין", וניתנו דוגמאות למה זה חשוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 22.2.2023 בשעה 19:29, anonport כתב:

אנחנו למעשה מקבלים דחיפה שהיא מאוד ייחודית בתמורה לאחוזים. גם הצד השני לא טיפש ויודע מה היתרונות שלו לעסק העתידי...

 

בעסק הזה מההתחלה אין רווח מספיק גדול כדי שתוכל גם להתחלק עם שותף וגם לתת אחוזים

אתה מדבר פה על מכונה של שערות סבתא ומכונה של נקניקיות אם הבנתי נכון

מכונה אחת בלבד

איזה רווח אתה מתכנן להרוויח שם כדי שתוכל לתת אחוזים למישהו וגם להתחלק עם שותף!?

דוכן צמר גפן מתוק לאירוע עולה סביב 600-700 שקל

בוא נגיד שחומר + דלק עולה 100 (אני בטוח שיותר)

מיסים עוד 100 לעוסק פטור נניח

נשאר 500 שקל

מי ששולח לך את העבודה ירצה 150 משם ?

נשאר 350- תחלק את זה ב 2 כי אתם שותפים

 

בוא נגזים ונגיד שבסוף אחרי כל ההורדות נשאר 500

חלקי 2 זה 250 שח

 

שווה לך ?

 

אם היית בעלים של קיוסק שממילא מוכר נקניקיות וקרפים ביום יום, ובערב לוקח את הציוד והחומרי גלם ומרוויח עליו עוד כסף הייתי אומר שזה סבבה

אבל סתם ככה לי באופן אישי נראה שתבזבז הרבה זמן ואנרגיות על משהו לא כל כך ריווחי

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אולי תתחיל מלמכור לחמניות בהפגנות נגד ההפיכה השלטונית, כמו מוכרי הבייגלה והשתיה

  • מצחיק 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...