Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה שמתי לב לתופעה ממש מוזרה!

נראה כאילו האוטו סוחב, וחזק יותר בערב כשיש מזג אוויר קריר מאשר באמצע היום כשחם!!

(כן. כן.. תצחקו עלי) :lol:

זה בכלל הגיוני?

ולא! אני לא חולם פשוט זה מרגיש ככה אולי בגלל שפחות חם בערב או ממש לא יודע למה?...

 

מה דעתכם וממה זה יכול לנבוע?

פורסם

אז רק שתדע, שכאילו כזה בערב האויר כאילו יותר קר כזה, ואז כשהוא יותר קר כזה הוא הוא יותר דחוס ומכיל יותר חמצן, כאילו ואוו דהה.

כשאתה נוסע בערב רק בכאילו דה כזה מן הסתם למנוע נכנס יותר חמצן, יותר חמצן יותר בעירה, יותר בעירה, יותר כוח, אבל זה הכל בכאילו.

 

תבצע חיפוש, תמצא את כל התשובות, אבל רק בכאילו.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
אז רק שתדע, שכאילו כזה בערב האויר כאילו יותר קר כזה, ואז כשהוא יותר קר כזה הוא הוא יותר דחוס ומכיל יותר חמצן, כאילו ואוו דהה.

כשאתה נוסע בערב רק בכאילו דה כזה מן הסתם למנוע נכנס יותר חמצן, יותר חמצן יותר בעירה, יותר בעירה, יותר כוח, אבל זה הכל בכאילו.

 

תבצע חיפוש, תמצא את כל התשובות, אבל רק בכאילו.

ענקקק.... :lol:

פורסם

LOL

חכה זה עוד כלום לאחר שאחד המנהלים יראה כותרת מצחיקה זו ויבצע את "העריכה "-אז נקבל את החלק האומנותי בעניין והבידור יגיע לשיאו..:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הפתעה.

אחד המנהלים אכן קרא את השרשור והכותרת, ולמרות שהוא חושב שהכותרת להיא לא בדיוק שיא ההתנסחות הבהירה והעניינית הצדק עם הכותב ואכן בטמפ' יותר קרות יש הפרשים בכושר ההאצה של הרכב לטובה.

 

וכמו שכבר נאמר, דובר בנושא בעבר ואפשר לקרוא עוד על הנושא אם מבצעים חיפוש.

 

מוטי.

פורסם
אז רק שתדע, שכאילו כזה בערב האויר כאילו יותר קר כזה, ואז כשהוא יותר קר כזה הוא הוא יותר דחוס ומכיל יותר חמצן, כאילו ואוו דהה.

כשאתה נוסע בערב רק בכאילו דה כזה מן הסתם למנוע נכנס יותר חמצן, יותר חמצן יותר בעירה, יותר בעירה, יותר כוח, אבל זה הכל בכאילו.

 

תבצע חיפוש, תמצא את כל התשובות, אבל רק בכאילו.

חזק ביותר עשית לי את היום

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

ואיי איזה באסה ואני חשבתי שזה בגלל שנתתי לרכב שלי טיפול 10 הולם :lol: .

איך שכחתי פרט כזה חשוב. אוויר קר יותר דחוס מאוויר חם. כמות האוויר הקר גדולה מקמות האוויר החם שנשרפת בתוך הצלינדר. וזה מורגש ישרות בהעצה ועבודה חלקה יותר של המנוע.

פורסם
אז רק שתדע, שכאילו כזה בערב האויר כאילו יותר קר כזה, ואז כשהוא יותר קר כזה הוא הוא יותר דחוס ומכיל יותר חמצן, כאילו ואוו דהה.

כשאתה נוסע בערב רק בכאילו דה כזה מן הסתם למנוע נכנס יותר חמצן, יותר חמצן יותר בעירה, יותר בעירה, יותר כוח, אבל זה הכל בכאילו.

 

תבצע חיפוש, תמצא את כל התשובות, אבל רק בכאילו.

גדוולל!!!! ROFLMAO

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אם תשמיט את הסימן שאלה מהכותרת(הוא כנראה התבלבל), תבין שהוא לא מדבר כמו בון בון - מצחיק אבל מוגזם.

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...