Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי לאחרונה המלצה על הרכב הזה והוא דיי תואם לצרכים שלי לפחות לשנה הקרובה, אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם ואם היה לכם ניסיון טוב/רע.

 

בנוסף רציתי לדעת אם זה רכב שיכל לשרוד נסיעה מהמרכז לחרמון וחזור (כשיש שלג), ומהמרכז לאילת וחזור?

 

מתכוונת לתחזק את הרכב כמו שצריך ולטפל היטב.

פורסם

מהשרשור הקודם שלך אני לא בטוח שהבנתי, את מתכוונת לעדות את הנסיעות הללו על בסיס שבועי או רק בטיולים מספר חד ספרתי של פעמים בשנה?

 

כי הרכב יכול לשרוד בכיף נסיעות כאלה, והוא יהיה גם די אמין בכמה שרכב בן סביב ה 15 יכול להיות אמין. אבל אם את מתכוונת לנסוע נסיעות ארוכות כאלה על בסיס שבועי, אז ממש לא מומלץ.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 38 דקות, davemustaine87 כתב:

מהשרשור הקודם שלך אני לא בטוח שהבנתי, את מתכוונת לעדות את הנסיעות הללו על בסיס שבועי או רק בטיולים מספר חד ספרתי של פעמים בשנה?

 

כי הרכב יכול לשרוד בכיף נסיעות כאלה, והוא יהיה גם די אמין בכמה שרכב בן סביב ה 15 יכול להיות אמין. אבל אם את מתכוונת לנסוע נסיעות ארוכות כאלה על בסיס שבועי, אז ממש לא מומלץ.

חרמון  + אילת = פעם בשנה

 

בסיס שבועי= מהמרכז לנהריה וחזור, מהמרכז לבאר שבע וחזור. ונסיעות עירונייות .גוש דן~

 

תודה!

 

פורסם

לא הייתי ממליץ על בסיס שבועי מהמרכז לנהריה, ולבאר שבע.

יש לי רכב דומה, יאריס 2005.זה אוטו המנוע והגיר, והבאדי דומה.

אין בעיה לעשות נסיעות על הכביש המהיר, אבל זה לא הכי נוח, וברכב בין 15, תצפי שיכול להיות בעיות ובלאי גבוה בנסועה כזאת.

 

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 13 דקות, לירון .ה. כתב:

לא הייתי ממליץ על בסיס שבועי מהמרכז לנהריה, ולבאר שבע.

יש לי רכב דומה, יאריס 2005.זה אוטו המנוע והגיר, והבאדי דומה.

אין בעיה לעשות נסיעות על הכביש המהיר, אבל זה לא הכי נוח, וברכב בין 15, תצפי שיכול להיות בעיות ובלאי גבוה בנסועה כזאת.

 

תודה! מכיר רכבים שכן מומלצים לזה?

פורסם

ידני בא בחשבון?

איך מצב החניה איפה שאת גרה?

 

לא יודע מה התקציב שלך?

יכולה לחפש מזדה 2, יש את רמת הגימור היותר גבוה, יש לה 6 כריות אוויר.

מנוע 1.5, גיר פלנטרי פשוט.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 34 דקות, לירון .ה. כתב:

ידני בא בחשבון?

איך מצב החניה איפה שאת גרה?

 

לא יודע מה התקציב שלך?

יכולה לחפש מזדה 2, יש את רמת הגימור היותר גבוה, יש לה 6 כריות אוויר.

מנוע 1.5, גיר פלנטרי פשוט.

 

רק אוט' לצערי, יש חנייה בשפע בכל מקום שאני צריכה להגיע אליו וגם אני חונה ממש טוב לא מסתבכת אין בעיה לרכב קצת יותר דומיננטי .גדול. אני חושבת שהמאזדה קטנה קצת שחכתי לציין שיש לי כאבי גם בעיה רפואית צריכה רכב נוח ושלא יהיה קטן מדיי כי אני גבוהה מבאס שיהיה מקום לרגליים לא התנסית אבל עדיין מספיק ברכבים.

פורסם
בתאריך 7.1.2023 בשעה 02:20, נהגת מירוצים123 כתב:

בנוסף רציתי לדעת אם זה רכב שיכל לשרוד נסיעה מהמרכז לחרמון וחזור (כשיש שלג), ומהמרכז לאילת וחזור?

לשרוד כן , אבל כרכב באורך 3.6 מטר בלבד (קרוב יותר לרכבי מיני) ומשקל נוצה,  הוא ממש לא אידיאלי לנסיעות ארוכות כאלו.

יש לי רכב דומה (יונדאי גטס 2008) וזה אחלה רכב "פרוורי", אבל לא בדיוק רכב שמתאים לנסיעות משפחתיות לחרמון או אילת :)

 

  • אהבתי 2
פורסם
בתאריך 7.1.2023 בשעה 02:20, נהגת מירוצים123 כתב:

בנוסף רציתי לדעת אם זה רכב שיכל לשרוד נסיעה מהמרכז לחרמון וחזור (כשיש שלג), ומהמרכז לאילת וחזור?

 


הרכב ישרוד, את לא בטוח...

עם כל הכבוד לסיריון, הצעירות שבהן בנות 12 עכשיו, וחוץ מזה זה היה פחנוע גם כשהוא היה חדש.

ממליץ לך בחום לא להתפתות להצעות של תפרני ישראל לקנות כל מיני סיריון/יאריס ענתיקה/סוזוקי זבלש/גטס וכאלה. את יכולה להרשות לעצמך משהו קצת יותר נורמלי בתקציב שלך.

  • מצחיק 1

חזיר דיזל

פורסם
בתאריך 9.1.2023 בשעה 23:19, קורן בן אשר כתב:


הרכב ישרוד, את לא בטוח...

עם כל הכבוד לסיריון, הצעירות שבהן בנות 12 עכשיו, וחוץ מזה זה היה פחנוע גם כשהוא היה חדש.

ממליץ לך בחום לא להתפתות להצעות של תפרני ישראל לקנות כל מיני סיריון/יאריס ענתיקה/סוזוקי זבלש/גטס וכאלה. את יכולה להרשות לעצמך משהו קצת יותר נורמלי בתקציב שלך.

היי אשמח להצעות רק אוט' 3> תודה רבה על הביקורת!

פורסם

לא חסר,

אני מבין שאת מחפשת רכב יפני אמין ומספיק מרווח ולא מעבר,

תפתחי יד 2 ותחפשי רכב עם יד נמוכה וק"מ נמוך ותתחילי להתקשר,

תבדקי שיש היסטוריית טיפולים מלאה ושאין בעיות ברכב,

מצאת משהו שנראה לך מתאים? תתיעצי כאן בפורום לגבי בעיות/מחלות מוכרות,

רק ממליץ שלא תיפלי לסוחרים כי שם יש הרבה שקרים,

אגב לפני הקניה תבדקי גם באתר משומשת וגם במרכז הסליקה של חברות הביטוח לראות עם הרכב לא עבר תאונה...

  • אהבתי 1
פורסם

קיה פורטה 2013 ומעלה אפשר למצוא סביבות התקציב שלך (אם כי לרכב שמור וק"מ נמוך תצטרכי להוסיף עוד קצת)

אבל תקבלי כאן רכב הרבה יותר חדיש ומתאים לנסיעות ארוכות ובכללי אחלה אוטו מבחינת אמינות.

לא פירטת מס' נוסעים כך שיתכן שאף סופר מיני באה בחשבון לדוגמא יונדאי I20 I25 וכדו

פרטי יותר מס נוסעים

אופי נסיעה וק"מ חודשי

פורסם
בתאריך 7.1.2023 בשעה 02:20, נהגת מירוצים123 כתב:

קיבלתי לאחרונה המלצה על הרכב הזה והוא דיי תואם לצרכים שלי לפחות לשנה הקרובה, אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם ואם היה לכם ניסיון טוב/רע.

 

בנוסף רציתי לדעת אם זה רכב שיכל לשרוד נסיעה מהמרכז לחרמון וחזור (כשיש שלג), ומהמרכז לאילת וחזור?

 

מתכוונת לתחזק את הרכב כמו שצריך ולטפל היטב.

 

הסיריון הזו מבוססת על יאריס מסוף שנות ה90 (!).

יש אפשרויות מודרניות יותר.

×
×
  • תוכן חדש...